Sabtu, 25 Januari 2014

kapal angkasa terhempas di artik?

aku tak tau kesahihannya, tetapi tuan punya fb, dia akan mengeluarkan artikel berkenaan kapal angkasa ini, kira dia ni penyiasat ketamadunan melayu purba dan keagungan ketamadunan melayu dahulu kala, dan dia ada katakan ia berkaitan dengan pusat tamadun melayu? berkenaan kapal angkasa tu, menarik tu, tunggu penulisan dari dia, aku pun tak delah nak percaya bulat-bulat kita siasat dulu, pengkaji purba-purba ni kadang-kadang fakta diaorang tak leh kita nak sangkal!

sumber dari tuan fb klik sini


PERANGAI YB MOHD JAAFAR (ADUN JABI) YANG TAK PERLU ANDA LIHAT!! HUH :(


APA PUNYA PERANGAI YB Mohd Jaafar (Adun Jabi) NI?

Pagi semalam, terdapat seorang makcik yang sedang duduk bersila tengah jalan dihadapan Klinik Kesihatan Jabi. Keadaan ini membahayakan diri beliau dan pengguna jalanraya yang lain.

Namun, YB Iskandar (ADUN JABI) yang kebetulan lalu untuk ke Program Dana Bantuan Sekolah telah memberhentikan kereta dan menghampiri makcik tersebut dan memujuk beliau untuk naik ke keretanya.

Setelah dipujuk, akhirnya makcik tersebut telah bersetuju untuk naik ke kereta dan YB Iskandar telah menghantar makcik tersebut ke rumah Pengerusi JKKK berdekatan kerana beliau terpaksa ke Program terlebih dahulu.

Apabila disiasat tentang asal usulnya, makcik tersebut tidak mampu memberitahu dengan jelas kat mana rumahnya.

Akhirnya, pihak YB Iskandar telah meletakkan gambar makcik tersebut didalam Facebooknya dan akhirnya ada kenalan makcik tersebut telah menyatakan lokasi rumah sebenar mak cik tersebut.

Makcik tersebut telah berjaya dihantar ke rumahnya dan akhirnya YB Iskandar telah sendiri menjenguk keadaan makcik di rumahnya di Kg Pengkalan kubur Tembila.

Alhamdulillah, sesungguhnya rakyat DUN Jabi telah memilih YB yang betul, tepat dan sangat rendah diri orangnya.

sumber klik sini

ps: lakukan sezarah kebaikan, walau kamu terasa berat melakukannya!!

Jumaat, 24 Januari 2014

bila guru SJK(C) membuli pelajar melayu dengan menyuruh makan rumput!! dihina lagi dan lagi!

kita tengok, bila hal ini terjadi, guru tersebut stress sebab dah jadi isu, dia pun minta maaf, dan pak menteri pun istiharkan kes ini selesai, setelah berkoyan-koyan kita melayu di hina bagai dengan bangsa kiasu komunis ni, makin menjadi-jadi, kira perihal mereka ni tiap-tiap minggu di kalangan kiasu perlu lakukan satu perkara yang mungkin mendatangkan amarah orang melayu. adakah itu arahan dari mastermind mereka? atau mereka semakin berani kerana kita terlalu lemah? ye la tu kita yang terlalu lemah dan kuyyup!

amacam semua suka? ni lah masalah kita semua, kita bila dihenyak, semua mentikus, ahhh semua sama jer, umno ke, pas ke, ngo melayu yang banyak tu semua telor dah kulup, poodahhh!!, mana pergi pejuang melayu yang dulu kalau diusik maruah dan di cabar perihal bangsanya, agamanya, bergoyanglah nusantara, ceh.. cerita tahyul je.. pui!!

aku bukan apa, dah berkoyan beb bangsa kita di perlakukan bukan-bukan di setiap pelusuk kiri dan kanan, pemimpin besar baik umno, pas, perkasa, jati, semua jadi syaitan bisu, apa ke hal dengan orang melayu kat malaysia ni?



sumber klik sini

ps: realiti kisah bangsaku dibumi malaysia!! aku bukan rasis, aku ramai kawan cina, tetapi aku jadi pelik sebab apa kiasu semakin biadab dan kurang ajar? apakah agenda mereka? serius apakah ini caranya nak merosakkan perpaduan yang dah lama kita pegang wahai kiasu?

nurul izzah dikatakan bercerai? bullshit@sembang kencang!

dalam kepanasan isu jepun, atromen, doreamon malah selipar jepun pun terpopular kerana mr bang non, seronok hal jepun di taji kiri dan kanan sampai cai jilat kangkung tak dapat nak kata apa, terpaksa divert isu sebab nak cover kes bang non, dengan hal sham ketot buat hal bako bendera jepun, hah dah dah, terbongkar pulak yang anak si bang non nak bercerai, paling best katanya dia yang nak ceraikan laki dia, macam harem.. tak senang duduk cai bang non nak cover up isu jepun, dah terpalit isu anak dia pulak, muahaha...

isu perbalahan azmin dan mb khalid ibrahim semakin menjadi buah mulut sampai berdemolah penyokong azmin tidak puas hati dengan cara tak profesional khalid gagap yang dikatakan punca azmin ali dipecat. bergolak sampai gugur rambut bang non kau, pas buat derk demi menjaga imej supaya tak terjebak dengan masalah pkr dan hal peribadi nurul izzah dan kes bang non, semua play safe, garu telo la, dap lagilah, gelak beso sebab ini anuar manyak hansap kata mereka, kah kah kah..

REALITI, TANG MEREKA KENA MEREKA MERAH PADAM MARAH, SAMPAI ADA YANG UGUT MACAM-MACAM DEKAT CYTRO BN, TAPI TANG MEREKA DOK HINA SAMPAI LEBAM DS NAJIB DAN ROSMAH, WAHH, KIRA TU DIBOLEHKAN, BARU DEMOKRASI!! POOODAHHH


hehe.. cover masalah dalam stress.. 

ada juga nak ambil kesempatan, hah sultan melaka dah main peranan dah kah kah kah kah


ayuh kita hentam, jangan tak hentam

dah kangkung dengan nurul izzah kena pada tempatnya beb, kah kah kah..

Khamis, 23 Januari 2014

TARGET PKR, ROSAKKAN EKONOMI MALAYSIA DAN HUBUNGAN DENGAN NEGARA-NEGARA PELABUR!!

ITU ADALAH AGENDA SETAN MEREKA, SETELAH MACAM-MACAM DI LAKUKAN DEMI CITA-CITA TUAN BESAR DIA NAK JADI PM, KALI NI WAVE UNTUK MEROSAKKAN EKONOMI MALAYSIA DAH DILAKUKAN OLEH PUAK LAHANAT NI, BERCAKAP UNTUK RAKYAT DIAORANG CUKUP TERA, TETAPI HAKIKAT MEREKA TIDAK SATU HAPAK PUN MEREKA LAKUKAN UNTUK MEMBANTU RAKYAT!! TALK LIKE SHIT, ITULAH PKR!!

MEMANG SETAN BEDUL PERANGAI MEREKA NI, APAKAH RAKYAT MALAYSIA SUKA PERANAN MEREKA INI? SUKA? MINDA ANARKIS MENJADI-JADI!!



ps: jenglot-jenglot barua pakatan rakyat dah memulakan wave rosakkan apa saja, suka? dap ranapkan institusi berkaitan melayu, pas merosakkan pemahaman Islam, pkr merosakkan sahabat pelabur malaysia, memang lahanat puak-puak ni, gila babi!!

LEPAS GIAT MARA, KALI INI TABIKA KEMAS PULAK MEREKA SURUH KOSONGKAN!! AMACAM?

meloncat-loncat girang cacai pr bila mendengar pengkhabaran ini, mana taknya, apa saja yang ada entiti umno dan bn, kita luputkan terus, dah tersebar isu giat mara di selayang baru-baru ini sehingga terkujat mb selangor si khalid gagap.

kali ini kiasu-kiasu dap memulakan episod ranapkan terus pusat pembelajaran yang ada kaitan dengan bn. amacam bro? suka? melayu-melayu jumud dan urban akan cakap, tadika kemas tak bagus untuk kanak-kanak kerana mereka mengajar anak-anak duniawi semata-mata dan ia ada kaitan dengan rosmah!! pui..


1. Belum pun reda dengan kes penutupan Pusat Giat Mara di Selangor oleh Kerajaan Selangor, satu lagi arahan dikeluarkan oleh Pentadbiran Kerajaan Keadilan untuk DAP di Selangor.

2. Arahan Pengosongan dan Penutupan sebuah Tadika Kemas menunjukkan apa jua kaitan untuk memajukan pendidikan orang-orang Melayu mula digasak dan dihimpit oleh Kerajaan ini.

3. Surat ini dikeluarkan oleh Penghulu yang dilantik oleh Kerajaan Keadilan untuk DAP Negeri Selangor.  
4. Nampaknya belang Kerajaan Tunggangan DAP di Selangor mula menunjukkan belang selepas 2 penggal memerintah. Adakah kerana politik mereka, kanak-kanak tadika menjadi mangsa?

5. Berbeza dengan Kerajaan Barisan Nasional di negeri-negeri yang diperintah mereka, mereka tidak ada niat untuk menutup Tadika-tadika PASTI di bawah kelolaan PAS!

SUMBER KLIK SINI

ps: makin dihenyak dengan cara pakatan rakyat, dendam kesumat terhadap bn sampai pusat pembelajaran yang ada kaitan dengan bn/melayu/umno semua di tarah, teringat masa zaman pas memerintah terengganu, yang aniaya tadika dan itu telah membangkitkan kebencian rakyat terengganu terhadap pas!! so bro lu suka? chantekkk!!

Rabu, 22 Januari 2014

[gempar] salji turun di kepulauan indonesia? kuasa Allah



ps: dunia semakin tua, mungkin dah sampai ke penghujungnya

bayangkan sekiranya tuntutan COMANGO diluluskan

BANGKITLAH WAHAI UMAT ISLAM DI BUMI BERTUAH, KITA NI DAH DISERANG SEMAKIN DASHYAT, SEKIRANYA PERMOHONAN COMANGO DILULUSKAN, APA AKAN JADI ANAK CUCU KITA, APAKAH ITU YANG KITA NAK?

DALAM PERBEZAAN POLITIK BETUL KITA BERBEZA, TETAPI DALAM SUDUT UKHWAH KITA SESAMA ISLAM LIHATLAH DALAM MATA HATI YANG MENDALAM ISU INI, TIDAK KAH KITA GUSAR SEKIRANYA PIHAK COMANGO BERJAYA DALAM TUNTUTAN MEREKA, MARUAH KITA SEBAGAI ORANG ISLAM TERCALAR DENGAN CARA TAGLINE HAK ASASI MANUSIA KONONNYA, JANGAN NANTI ALLAH TERBALIKKAN BUMI MALAYSIA NI DENGAN BENCANA YANG SANGAT PERIT, ITU PERINGATAN TU DEKAT KITA!!


Pernahkah anda membayangkan senario kehidupan masyarakat kita sekiranya tuntutan Comango diluluskan di Malaysia? Ikuti kisah seorang Muslimah bernama Xera (bukan nama sebenar) yang menyokong tuntutan Comango ini:

Anak gadis berusia 19 tahun, Xera sedang berhibur bersama rakan-rakannya di sebuah kelab malam:

“Xera, awakkan orang Islam. Awak boleh minum arak ke?”
“Memanglah aku orang Islam. Tapi hak akulah kan nak minum arak tu. Hak asasi manusia kan!”
“Awak tak perlu ikut arahan agama Islam ke?” sekali lagi Xera ditanya oleh rakannya, Anita yang non-Muslim.
“Aku perlu ikut tetapi itu merupakan hak aku untuk ikut arahan agama Islam atau tidak. Kalau susah sangat, aku keluar sahajalah daripada Islam. Lagi senang hidup aku!”
“Boleh ke?” Anita bertanya lagi.
“Sudah semestinya boleh. Dunia sekarang mementingkan hak asasi manusia. Tidak perlu ikut arahan agama kalau kita sebagai manusia merasakan kehidupan kita terkongkong dengan agama. Kamu cuba baca Perenggan 1 Comango yang memperjuangkan kebebasan menukar agama termasuk murtad daripada Islam berdasarkan hak asasi manusia.”

Selepas penat berhibur di kelab malam itu, Xera yang masih menuntut di salah sebuah universiti tempatan mengikut teman lelakinya ke sebuah hotel untuk berehat:

“Saya sayang awak juga… Jom la… Inikan lambang cinta kita,” teman lelaki mengajak Xera untuk berasmara.
“Takutla… Nanti Badan Pencegah Maksiat datang tangkap. Kita kan belum kahwin lagi…” Xera menjawab lembut.
“Ala.. Kita kan suka sama suka nak tidur bersama ni.”
“Betul juga tu… Hak kita sebagai manusia… Lagipun, mereka bukan boleh buat apa pun. Perenggan 9 Comango menghapuskan kesalahan jenayah syariah seperti khalwat dan zina. Orang yang mahu berzina tidak perlu risau dah…”

Xera yang kini sudah berusia 30 tahun telahpun berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berumur 7 tahun yang diberi nama Xoro:

“Ibu, semalam ada kawan ajak Xoro ke konsert yang akan diadakan pada bulan depan.”
“Xoro, anak Ibu ini masih kecil. Tidak sesuai seorang Muslim apatah lagi seorang anak kecil menyertai konsert yang ada aktiviti maksiat.”
“Ini konsert dalam Festival Agama, Ibu. Festival Kuasa Allah,” Xoro menghulurkan satu helaian kertas poster untuk dilihat oleh ibunya.
“Festival ini bukan untuk orang Islam, Xoro,” si ibu cuba menerangkan.
“Ibu ni mengelirukanlah! Allah kan Tuhan kita orang Islam.”
“Allah yang dimaksudkan oleh Festival itu merujuk kepada …….”
- Perenggan 10.1.1 Comango menuntut penterjemahan ‘God’ kepada ‘Allah’ oleh Kristian Katolik di Malaysia. Contoh: Festival Kuasa Allah ke-18 di Jakarta (http://www.youtube.com/watch?v=kEQ8WXCR-hQ).

Selesai menghantar anaknya ke sekolah, Xera dan seorang rakan wanitanya berjalan menuju ke pejabat dan bersembang tentang Monica (bukan nama sebenar):

“Aku ada seorang staf baru. Cantik sungguh staf aku tu. Dia pun macam berkenan kat aku. Kira jadilah nanti!” Xera teruja.
“Apa maksud kau?” rakannya bertanya mahukan kepastian.
“Si Monica tu la. Cantik sangat. Dia lesbian tau! Class sangat.”
“Kau kan isteri orang. Suami kau kan lelaki paling kaya kat bandar ni. Tak cukup ke?”
“Alaa.. Laki aku tu laki aku, makanan kat rumah. Bila nak makan luar, aku cari la Si Monica.”
“Gila kau? Kau straight. Lepas tu nak jadi lesbian? Lebih-lebih lagi, biseksual terus?”
“Relaks la. Perenggan 6.1.1 dan 6.1.2 Comango menghalalkan seks songsang. Lesbian, gay, transeksual, biseksual. Semua boleh! Kau nak try?”

Xera tidak mampu mempertahankan perkahwinannya bersama bapa Xoro, kini Xera telah diceraikan oleh suami. Dikenali sebagai seorang ahli perniagaan yang berjaya, Xera dijemput menjadi undangan dalam suatu wawancara di sebuah stesen televisyen tempatan:

“Puan Xera adalah seorang tokoh wanita yang terbaik kerana mampu menjadi seorang usahawan yang berjaya walaupun merupakan seorang ibu tunggal dan membesarkan anaknya tanpa seorang suami. Boleh Puan kongsikan dengan penonton, apakah rahsia kejayaan Puan?” hos rancangan bertanyakan soalan pertama kepada Xera.

“Sekarang saya ada suami. Temporary marriage for 1 month,” Xera menjelaskan status perkahwinannya.
“Apa tu?” hos rancangan ini bertanya lagi kerana mahukan penerangan.
“Nikah Mut’ah.”
“Nikah Mut’ah adalah ajaran Syiah. Best ke?”
“Next year saya cari suami lain kot. Macam bosan je dengan suami sekarang ni. Tak romantik!”
- Perenggan 10.1.6 Comango menuntut kebebasan beragama, mempertahankan dakyah agama lain termasuk ajaran Syiah di Malaysia atas nama kebebasan beragama. Contoh: Bazaar of Sexes di Iran (http://www.youtube.com/watch?v=2DqO2Fl_Sbo).

Dialog-dialog sebegini mungkin asing bagi semua rakyat Malaysia pada hari ini terutamanya dalam kalangan orang Islam. Namun, Comango menjadi ancaman besar bagi umat apabila memungkinkan terjadinya situasi-situasi sebegini jika ancaman Comango dibiarkan menular dalam masyarakat.

Walaupun pihak Kementerian Dalam Negeri (KDN) telah mengharamkan Comango, tetapi gerakan mereka dikhuatiri masih berterusan menyerap masuk ke dalam masyarakat. Justeru, adalah wajib bagi setiap antara kita memberikan kesedaran bahaya Comango kepada masyarakat.

Kita perlu sedar bahawa tuntutan-tuntutan Comango yang bertentangan dengan Islam boleh memporak-perandakan negara dengan membenarkan rakyat bebas melakukan apa saja termasuk perkara bertentangan dengan ajaran Islam tanpa ada tindakan yang boleh diambil, sebagaimana yang pernah ditegaskan oleh Timbalan Presiden ISMA, Tuan Haji Aminuddin Yahaya.

Atas kesedaran inilah kita harus menolak Comango secara keseluruhan agar kisah-kisah seperti ini tidak berpeluang menjadi realiti di Malaysia.

M Syahrul Fitri Zawawi
Ketua Biro Tarbiyyah ISMA South Australia 2014
Pelajar PhD in Medicine The University of Adelaide Australia

klik sini

yang ni kelakar!! hahaha.. sial tul!!

dalam banyak-banyak cerita pasal jepun, yang ni lawak.. kah kah kah kah..


Selasa, 21 Januari 2014

hari paling badas untuk amk kerana 10 orang je datang demo!! kah kah kah

di sebalik kesangapan nak bodek anuar ibrahim, mana lah tah kot-kot idea diaorang ni leh buatkan impak buat kerajaan jepun jadi marah dengan kerajaan malaysia, aku rasa pemimpin kerajaan jepun siap boleh gelakkan lagi perangai paling bebal dari penyokong pakatan rakyat yang ditunjangi oleh syam ketot yang cumil perutnya, kah kah kah kah..

siap bako bendera kau, katanya mereka akan boikot semua barang-barang buatan jepun sampai ada yang meracau cakap jepun pun ada tau, gila bodoh tul amk ni kah kah kah...




klik untuk besar da

ps: tahap meroyan paling tertinggi dilakukan oleh amk, mau kau menjawab la dengan bang non ni, kah kah kah, memalukan dia lagi, kah kah kah kah kah

perbezaan rumah urut dan giat mara!!

di selangor ni, pusat lendir b2b ke, tempat buang air berbayar ke, judi ke apa ke, itu semua adalah sumber yang mendatangkan keuntungan la. pusat ilmu untuk orang melayu belajar itu semua tidak lagi diberi keutamaan, sebabnya selagi ada giat mara yang khas untuk orang melayu ia tidak bagus untuk kesinambungan ideologi malaysian-malaysian, tu pasal giat mara tak perlu lagi di selangor!! ada faham?? hidup hidup hidup rakyat!!

jom kita tengok apa kata ustaz fathul bari

kena lagi kita bai!! apa nak jadi dengan kita umat Islam ni asyik di henyak kiri dan kanan!!

semakin menggila nampaknya spisis radikal dan ekstrimis puak kafir ni ye, semakin menjadi kehamlauan mereka dengan sesuka hati mempertikaikan hak orang Islam, aku seru orang Islam di bumi bertuah ini, sedar-sedarlah kejahatan puak ekstrimis ini, patutnya I.S.A perlu dikembalikan kerana puak-puak biadab ni semakin menggila!!


KURANG AJAR: GEREJA KRISTIAN PERSOAL KEISTIMEWAAN ISLAM DALAM PERLEMBAGAAN..!!!

Pernah dengar nama Herman Shastri? Tengok gambar kat atas tu, dialah Herman Shastri, Setiausaha Agung Majlis Gereja-Gereja Malaysia. Nak tahu apa yang dia kata dalam satu majlis baru-baru ni?

baca seterusnya klik sini

ps: buatlah sesuatu wahai pihak kerajaan malaysia, jangan sampai orang Islam dah tak boleh sabar, jadi lain nanti!!

Isnin, 20 Januari 2014

agenda umno yang buatkan mr bang non tak leh masuk jepun!! bukti dah di sebarkan!!

kan dah cakap, mesti ada sebab kenapa anuar brahim tak leh masuk ke negara matahari terbit tu, mana logik, dia kan power, sepower atromen memfire raksasa tau, jangan di buat main, desas desus mengatakan ada agenda jahat dari kerajaan malaysia, umno khususnya untuk memalukan anuar brahim dah terbongkar.

gasak lah!! sendiri mau ingat lah, cai pr tahniah kerana pembongkaran hal ini, tahniah, gile gempak siut cai pr sekarang sekejap je dah revealkan punca sebenar, gempak gila.


harap korang percaya aje dengan pembongkaran ini, mana nak letak muka, hahaha.. yakuza tu kenal ke bang non? wakakakakakakakaak

jom berhibur dan bergelak ketawa jom kah kah kah kah





ps: wark kah kah kah kah kah!!

Ahad, 19 Januari 2014

melayu pulau pinang sudah memberontak? sendiri mau ingatlah kiasu!!

melayu ada sabarnya, melayu ada baiknya, bila mana kesabaran ada had dan kesabaran ada level, maka berdentumlah nusantara, wahai kiasu-kiasu biadab, belajarlah di kau dengan sejarah lampau, tanya kepada datuk nenek kau wahai kiasu, jangan di buat perangai sial tuk nenek korang dulu sampai tahap kesabaran orang melayu dah sampai meluap-luap, wahai kiasu, jangan kau anggap bilamana penjilat-penjilat melayu pr yang anda banggakan mempertahankan kamu, kamu boleh suka hati mak bapak kamu buat suka hati sampai anggap orang melayu dah macam sampah dan najis!! biadab!!

ini terjadi di pulau pinang sekarang, apakah itu kiasu mahukan? setelah sekian lama kita hidup bermasyarakat yang makmur, sekian lama kita hidup dalam perpaduan, bangsat biadab punya kiasu memulakan ini semua, di bantu pulak manusia melayu bodoh penganut agama pr yang sekolah tak habis!!

SARANG TEBUAN JANGAN DI JOLOK, API YANG MARAK JANGAN DI SIMBAH DENGAN MINYAK, AMARAH YANG MELUAP JANGAN DI LEMPAR DENGAN KEJIAN!! INGATLAH, PERPADUAN SESAMA KITA DAH LAMA TERJALIN DAN SEBELUM INI TAK PERNAH BERLAKU HAL-HAL BEGINI, SEBAB APA, YA SEBAB KIASU BASTARD... MELAMPAUI BATAS!! BANGKAI!!









Bantahan hari ini adalah rentetan daripada demo yang diadakan kelmarin di Bandar Sunway Seberang Jaya.
Sememangnya melayu memang bodoh & penakut! Itulah pandang puak mata sepet ini..baik dari pakatan atau pun di pro BN..melayu kesemuanya hanyalah alat dan tunggangan demi kepuasan puak mata sepet ini. Anda lihat bagaimana rusuhan Bersih..Yang merusuh dan merosakkan harta benda awam adalah melayu.. Yang membiayai segala perbelanjaan dan juga tukang hasut tak nampak muka..

Anda pernah nampak Guan Eng atau Kit Siang terkena gas pemedih mata? Anda pernah nampak mana mana pemimpin cina diheret kedalam black maria kerana turun berdemo… tak ada beb..99% melayu belacan jer beb..

Nah..cina yang sumbat kankung kedalam patung mulut pemimpin melayu sekarang ini dah lakukan provokasi dan naikkan kemarahan orang ramai… Apabila ramai melayu belacan marah..mereka ini akan dituduh sebagai rasis,bodoh dan juga anjing..
Sama juga kes agar seorang guru diarahkan buang tudung dan diancam nyawanya..Banyak lagi isu yang begitu menyakitkan hati orang orang melayu… Mereka mereka ini kesemuanya diam.. Diam bukan bererti takut..diam bukan bererti setuju..Bodohkah? Penakutkah?

BACA SETERUSNYA DISINI KLIK

ps: pm najib di hina lagi ahad petang tadi ni, di boo oleh hadirin yang ramai di kalangan orang cina!! apakah sebenarnya kiasu ini mahu? tak sedar lagi kebiadaban kiasu wahai melayu-melayu urban dan melayu jumud?

bila geng-geng siamang kongkang nak buat hal di senawang di gagalkan!! haram jadah punya melayu pr!!

senang cerita, manusia ni beragama pakatankangkung ni, dalam kepala otak mereka, ambil kesempatan untuk memalukan perdana menteri sebaik mungkin kiranya ada peluang, mereka akan di anggap hero of the day dan akan dipuja oleh penganut agama pakatan rakyat, silap haribulan leh bermalam dengan bang non di hotel 5 bintang, haha..

situasinya di senawang semalam

 1. Gelagat 4 badut budak suruhan Parti Kangkung Rakyat diperhatikan oleh kelompok rakyat yang hadir di dalam Perhimpunan Penjaja Kecil dan Sederhana di Senawang semalam (18 Januari 2014).

2. Mana tidaknya, kegelisahan mereka sambil membawa sebungkus plastik berisi kangkung dipercayai mahu memalukan YAB Perdana Menteri Malaysia dapat diperhatikan dengan jelas.

3. Walaubagaimanapun, melihat kepada jumlah rakyat yang ramai yang mengerumuni YAB PM untuk bersalaman dengan beliau, 4 barua ini dilihat membatalkan hasrat mereka.

4. Dua daripada empat barua ini dikenali sebagai Eddy Noor Ridzwan (Jentera propaganda PKR) dan Sani Mad Shah PKR Rembau. 

5. Kesimpulannya, 4 barua PKR ini kantoi dengan krew-krew MHS semalam ketika mereka sibuk mencari jalan untuk memalukan PM!





sumber klik sini