Jumaat, 14 Februari 2014

INI KALAU PEMIMPIN UMNO DALAM INI GAMBAR, MAU BERSILAT SECARA AUTO PAK LEBAI PAS!!

banyak sudah gambar, isu, malah perkara-perkara yang terang-terang menunjukkan betapa dap ini sah dah beli kati parti pas, pas sekarang tidak sikit pun cerita pasal perjuangan Islam, macai dioarang bercerita pasal halal haram, mengalahkan ustaz, lagi hebat dari ulama, tapi realiti pemimpin pas takkan nak komen punya, kalau di buat hal-hal yang bercanggah, pkr yang buat ke, dap ke, zip mulut, garu telo, lepas tu bau.. asin baunya... nyot nyot.. pesen pas sekarang bai..

tetapi kalaulah dari umno, siap, segala dalil akan keluar, pak lebai mereka yang akan menentang kata, cuba tengok umno, terang-terang melakukan hal yang bercanggah dengan Islam, dalam headline harakah, siap canang, "umno mengepalai kekufuran umat Islam" ayat mesti bagi umphh.. supaya macai diaorang baca, ketab gigi, nampak logo umno siap terajang, siap bersilat kalau nampak mana-mana yang ada logo umno ke.. itulah realiti beb, perangai pak lebai pas yang aku sendiri jadi pelik, apakah gila atau sewel mereka ini berpolitik.. salah orang dia nampak, tapi salah rakan-rakan dalam pakatan, dia buat bodo, kadang-kadang terang-terang perbuatan rakan pakatan tu macam tak betul dan sangat memalukan orang Islam, mereka senyap.. mereka diam. bloody demn punya perangai kau pas, kerana kuasa, shit!!

Zairil Khir Johari Merasmikan Love lock @ Penang Hill di Bukit Bendera, Sempena Hari Valentine.


bangga melayu seko ni dengan valentine ye!!

ps: realiti politik taik dari pakatan!! apa ustaz azhar idruz takmau komen? apa nik aziz atau hj hadi takmau komen? cit

Khamis, 13 Februari 2014

PR BUAT BOLEH MANJANG, TIME BN HUH.. MAU JADI SAWAN BABI PUAK PR!! PUNDEK!!

pesen macai pr, mereka diam macam kera telur goyang sambil siul-siul buat-buat tak dengar, tapi kalau hal berkaitan bn, diaorang punya saka mengelabah pun muncullah.. macam setan perangai..

ni satu hal, lokasi ni dulu mana ada kena bayar parking pun, sekarang ni je, siapa punya kerja, siapa lagi kerajaan berkebajikan pr la yang sekarang ni asal boleh dibuat duit, apa lagi, kasi henyak la rakyat.. tapi yang dipersalahkan bn juga.. macam jibrauk..

tu la undi lagi, undi lagi pr lagi, apa yang bagusnya pr ni? setakat sembang merapu, cari isu yang tak releven, hanya untuk keuntungan politik dan kantung duit diaorang je, hal rakyat ingat dioarang nak fikir ke bai? kasi tonggeng muntut la.. kah kah kah kah.. pui..
 


kalau kau tanya hal ini kepada macai pr, apa ingat diaorang nak heran.. diaorang jalan sambil siul je, apa nak peduli pun.. kah kah kah.. aku hanya akan baring dan guling bila hal bn je, ada faham, jawapan dari macai pr united.. keh keh keh


LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA... cara macai pr bila isu terpalit dekat diaorang.. nate bewok.. kah kah kah

LRT AKAN ADA DI SHAH ALAM? WOW!!


Masalah kesesakan jalan raya dan kos tinggi tol serta petrol yang terpaksa ditanggung warga bandar raya ini untuk ke tempat kerja di sekitar Lembah Klang dapat diatasi sekiranya kerajaan mewujudkan laluan transit aliran ringan (LRT).

Ketua UMNO Bahagian Shah Alam, Azhari Shaari berkata, bagi merealisasikannya, kerajaan boleh memanfaatkan stesen projek transit aliran massa (MRT) di Glenmarie di sini yang sedang dalam pembinaan untuk berintegrasi dengan laluan LRT tersebut.

Menurutnya, langkah berkenaan adalah lebih sesuai memandangkan jarak di antara stesen MRT di Glenmarie dengan bandar raya ini hanya kira-kira dua kilometer.

"Inilah masa yang sesuai dalam usaha kerajaan Pusat mahu membantu mengurangkan kos sara hidup rakyat.

"Lagipun, inilah isu yang diperjuangkan oleh penduduk Shah Alam selama ini," katanya dalam sidang akhbar, di sini semalam.

Azhari menambah, dengan adanya sistem LRT nanti, penduduk Shah Alam dapat berulang-alik ke bandar-bandar lain dengan lebih mudah, cepat dan murah.

"Dengan wujudnya jaringan LRT, projek pembangunan berasaskan pengangkutan bagi perumahan mampu milik boleh dilaksana.

BACA SETERUSNYA DISINI KLIK

heboh! ceramah anuar brahim di kajang orang ciput!

aitt? misteri ni.. bukan ke kalau sekali kumpul 50k tak de hal ke.. uish, tapi bang non boleh kobarkan, walau tak ramai, orang kajang memang sah akan mengundi dia, sebab dia insan anugerah Tuhan yang tiada tolok bandingannya..

tetapi.. apakah semakin bosan dah orang melayu dengan pkr? entah lah, nak cakap lebih-lebih pun, pengundi kajang saja yang dapat memberi jawapan, yang nyata orang cina tak perlu cakap banyak, mereka tetap menyokong dap.. itu fakta...






sumber klik sini

tak yah la layan drama king bang non.. dia mesti menang punya.. bukanlah nak mengalah.. sebab tak leh buat apa dah dengan orang selangor ni.. kena tipu ke, kena kencing ke dengan pr, mereka tetap akan sayang peluk cium dengan pr.. apa nak buat... takdir

Rabu, 12 Februari 2014

lesen niaga naik kaw-kaw kat selangor!! ni apa cerita?

ohh time diaorang sesukahati bagi naik, macai diaorang kata ohh, itu perlu kerana keadaan sekarang memang kena naikkan, naik sampai 300%, ohh itu dianggap kecil kenaikannya, sambil sengeh kera menjawab hal ini, dan paling best, macai kerang siap berdansa, alah naik pun peduli apa, umno je tak boleh naik, kami je boleh, ada faham semua?

ada macai menjawab, kita perlu lihat dulu perjanjian dalam lesen tersebut, adakah ia berkait dengan perjanjian kerajaan yang terdahulu, iaitu kerajaan bn masa era 2004-2008!! apa gila ker macai? ni tahun berapa? pr memerintah dah penggal ke berapa? memang bahlol gila nak salahkan bn juga bila mereka naikkan lesen niaga.. gila


ps: pr dan bebal berpisah tiada beb!! menyusahkan orang je.. tapi propa dioarang je hero.. kepala bana

ORANG LAIN BUAT BAIK DI FITNAH, MEREKA JELA BETUL SOKMO!! KEPALA BANAMU..

tu lah yang selalu nak bagi tau, pas bila takde isu dan keadaan semasa melihat orang beralih kembali ke umno, mereka gunalah taktik sengal, buat cerita palsu, cerita propa supaya orang percaya..

aku pun rasa hairan kenapalah pas begini rupa perangainya, adakah golongan parasit ini memang berniat nak jatuhkan maruah pas dengan menjaja cerita fitnah? dari harakah, sampai ke page fb nik aziz, dengan selamba jaja cerita fitnah yang rasanya tak patut bagi sebuah parti yang memperjuangkan agama Islam, apa nak jadi.. :)




ps: lantak kome la pas.. semakin jauhla orang melayu dengan kamu.. biarkan, teruskan cara begini i loke.. hehehe

Selasa, 11 Februari 2014

taktik dap nak hasut orang cina supaya boikot rumah terbuka tahun baru cina di taiping gagal?

pada zahirnya taktik dap guna taktik menghasut orang cina supaya membenci dan anti dengan pemerintahan bn, sampai buat risalah dan sebarkan kepada penduduk cina di kawasan taiping supaya memboikot majlis rumah terbuka tahun baru cina anjuran bn kurang orang, mungkin ini boleh memalukan bn secara total.

cing cong, sepatah haram aku tah faham da.. hehe..
tetapi mereka terkejut kerana cara macam tu gagal, sebab ingatkan dengan tersebarnya risalah itu, ramailah yang takkan datang, tapi.. hampeh, mencanak orang hadir, pada malam tu. termencarut nga kor ming, hehe..

Kehadiran hampir 10 ribu masyarakat daripada pelbagai kaum memeriahkan sambutan tersebut yang diadakan di Bandar Warisan Taiping.

Turut hadir, Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir; Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz serta Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai.



wah manyak kelamaian, makan free siapa tak mau ma, apa punya busuk da dap ni, orang mau makan free pun mau kasi halang ka, ini malaysia la bukan negara komunis la thew naseng..

ps: tapi kawan aku ada cakap, eleh cina bro, time free, diaorang lah paling suka, muka tak malu pun takpa, tapi realiti, sokong juga dap, alah, ni semua drama je, tidak ada bukti mengatakan yang orang cina akan menyokong sepenuhnya bn, semua tu drama hantu cina diaorang je, kalau ada pun yang sokong kembali bn berapa % je. 

sumber klik sini

adakalanya kebenaran itu susah nak digambarkan!!

bincangkan.. pada tersirat, mungkin ada hikmahnya, kita pun tak tahu, sebab makhluk yang dianggap anugerah Tuhan ni dah macam dewataraya yang tidak boleh dikritik malah di cerca, dunia semakin gila bila orang sebegini diangkat ketua.. gila yang bertambah gila! kerakusan yang mungkin kebaikan tak mampu nak lawan... kejahatan memalit kemenangan... tahniah!!

politik si nuar brahim ni sangat taktikal dan menjadi tanda tanya..berbelit macam ular ayat-ayat dia..

kita baca printscreen kawan kita ni, mungkin ada benarnya kata-kata ini, mau melompat jadi sawan cacai pr nanti.. huh


ps: mau jadi sawan kejung cacai nuar brahim, mau di caci maki tahap teratas ni.. hehe..

Isnin, 10 Februari 2014

gambar paling ikhlas hari ini!

bincangkan!!


ps: dia baca sokabar tamil la, gila gempak.. kah kah kah.. dengan orang india dia jadi india, dengan orang cina dia jadi cina, wakaakkakaak... macam shiyal la ini bang non...