Sabtu, 8 Mac 2014

CUBA FIKIRKAN KENAPA ORANG KUAT DIA SENDIRI TINGGALKAN DIA?

CUBA LAH JAWAB?

KALAU JAWAB PUN MESTI AKAN CAKAP MEREKA INI SEMUA DAH DIBAYAR BERJUTA-JUTA OLEH UMNO.. betul tak?

kalau anda waras, fikirkan, kalau sorang dua ok lagi, ni ramai benar tinggalkan perjuangan dia, apasal? yang ada sekarang macai-macai otak zombie yang kata yes walau tahu kepincangan ketua mereka..

nak jadi bodoh boleh, tapi jangan melantun-lantun sangat, hanya orang gila ikut orang gila.. hehe..


ps: nak rempuh jalanan, hehe kena ingat menteri kdn bukan hisyamuddin tau.. keh keh.. silalah langgar.. melayu 20% yang tak sedar-sedar kena main, poodah..

Jumaat, 7 Mac 2014

BUKTI YANG TAKLEH DISANGKAL LAGI, SO APA NAK DI KATAKAN LAGI?


PUTRAJAYA 6 Mac - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sepatutnya disabitkan dengan pertuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan ekoran bukti-bukti yang dikemukakan mencukupi malah terlebih cukup untuk mendapatinya bersalah.

Peguam, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah yang mengetuai pasukan pendakwaan dalam rayuan kes terbabit menyatakan, Ahli Parlimen Permatang Pauh itu walaupun menafikan melakukan perbuatan itu namun tidak pernah menyangkal bahawa beliau berada pada masa, tarikh dan tempat yang dinyatakan dalam tuduhan.

Selain itu, Muhammad Shafee menghujahkan, Anwar tidak pernah sekali pun memanggil saksi alibi bagi menyokong keterangannya di samping tidak berani untuk memberi keterangan secara bersumpah.

Tidak cukup dengan itu, keterangan bela diri Anwar dari kandang tertuduh lebih bersifat jahat kerana sebahagian besar kenyataannya hanyalah menyalahkan orang lain di samping menyatakan bahawa pertuduhan ke atasnya adalah konspirasi politik.

Beliau berkata demikian pada prosiding rayuan pihak pendakwaan di Mahkamah Rayuan di sini hari ini.

Anwar, 67, dilepas dan dibebaskan pada 9 Januari 2012 daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari, 28, di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, No. 99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, di ibu negara antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun 2008.

Prosiding hari ini didengar oleh panel tiga hakim yang diketuai oleh Datuk Balia Yusof Wahi yang bersidang bersama-sama Datuk Aziah Ali dan Datuk Mohd. Zawawi Salleh.

Terdahulu, peguam terbabit menyatakan persoalan utama yang perlu diputuskan ialah sama ada asid deoksiribonukleik (DNA) yang diperoleh telah dikacau ganggu (tempered).

Beliau berkata, Hakim Mahkamah Tinggi telah terkhilaf apabila tersalah faham bahawa botol-botol berisi spesimen telah dikacau ganggu oleh pegawai penyiasat, Supritendan Judy Blacious Pereira sedangkan saksi pendakwaan ke-25 itu hanya memotong beg plastik yang berisi 11 botol sampel.

Judy dalam keterangannya sebelum ini menyatakan, dia berbuat demikian kerana mematuhi Arahan Tetap Ketua Polis (IGSO) yang menetapkan bahawa setiap sampel perlu dibungkus dan ditanda secara berasingan sebelum dimasukkan di dalam beg plastik besar.

Ahli kimia, Dr. Seah Lay Hong dalam keterangannya juga mengesahkan bahawa botol-botol sampel yang berisi calitan putik kapas yang diambil dari pelbagai bahagian tubuh Mohd. Saiful Bukhari termasuk dubur dan rektum tidak mempunyai sebarang tanda telah dikacau ganggu.

Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah ketika membebaskan Anwar daripada pertuduhan tersebut menyatakan, adalah tidak selamat untuk mensabitkan tertuduh selepas mendapati tiada bukti kukuh bagi menyokong keterangan Mohd. Saiful Bukhari selain tidak selamat untuk mahkamah bergantung kepada bukti DNA.

Menurut beliau, selepas meneliti bahan bukti, mahkamah tidak boleh seratus peratus pasti bahawa integriti sampel DNA yang diambil daripada Mohd. Saiful Bukhari tidak terjejas menyebabkan mahkamah hanya mempunyai keterangan mangsa selaku saksi pendakwaan pertama.

Namun beliau berkata, bagi kesalahan seksual di peringkat kes pembelaan, mahkamah keberatan untuk mensabitkan tertuduh hanya berdasarkan kepada keterangan Mohd. Saiful Bukhari tanpa bukti sokongan lain.

Muhammad Shafee dalam hujahnya turut menyatakan, segala dakwaan konspirasi Anwar adalah tidak berasas.

"Tiada bukti yang menunjukkan bahawa Judy telah bersubahat dengan ahli-ahli kimia untuk mengganggu sampel DNA.

"Sekiranya adapun, dari mana pegawai penyiasat hendak mendapatkan sampel air mani Anwar yang berusia empat hari bagi menunjukkan adanya kesan degredasi.

"Manusia biasa pun akan melindungi atau menjaga air maninya, inikan pula seorang kenamaan yang mendakwa sentiasa terdapatnya konspirasi untuk menjatuhkannya, maka mestilah beliau lebih menjaga dan melindungi air maninya daripada disalahgunakan," katanya.

Tambahnya, kredibiliti saksi-saksi pakar yang dibawa dari luar negara oleh Anwar juga diragui kerana hanya bersandarkan kepada buku teks dan manual sedangkan saksi-saksi pakar pendakwaan terlibat sendiri dalam proses menganalisis DNA.

Sementara itu, peguam Karpal Singh yang mewakili Anwar menghujahkan bahawa mahkamah hari ini perlu mengambil kira bukan sahaja bukti yang telah dikemukakan tetapi juga pemerhatian yang dibuat oleh hakim yang menjalankan perbicaraan.

Tambahnya, Mahkamah Rayuan tidak seharusnya mendengar hujah pihak pendakwaan yang hanya bertujuan meracuni pemikiran mahkamah.

Seorang lagi peguam Anwar, Ramkarpal Singh pula ketika berhujah menyatakan, mahkamah seharusnya menolak rayuan ini atas alasan saksi pakar dalam keterangannya menyatakan telah berlaku pencemaran dalam sampel-sampel DNA yang diambil.

Pendengaran rayuan bersambung esok dengan Muhammad Shafee akan membalas hujah peguam-peguam Anwar.

ps: fikirkan apa yang pernah dikatakan zul nordin, bertaubatlah wahai anuar ibrahim, banyak sudah kerosakan yang kamu bawa... saiful bukhari terbela juga.. kena ingat.. bahan bukti memang takkan boleh dispin, dan tak boleh dijawab sama sekali walau peguam itu hebat macamana pun..

TAK DE SEKO BOLEH JAWAB DENGAN SEMPURNA SOALAN INI!

APAKAH AGAKNYA JAWAPAN PALING PASTI UNTUK BANG NON DAN MACAINYA SERTA PEGUAM BISTARINYA?

BILA MANA SOALAN BEGINI DITUJUKAN KEPADA MEREKA.. HEHE.. SIAPA LEH JAWAB DIA MEMANG OTAI LA.. JAWAPAN BERNAS LA.. HEHE..



SOALAN PALING MEMENINGKAN MACAI NAK MENJAWABNYA...

BAGAIMANA SPERMA ANWAR BOLEH BERADA 4CM DALAM DUBUR SAIFUL? HEHE..

apakah agaknya macai nak jawab? mungkin jawapan ini boleh digunakan, umno telah menggunakan jin, untuk mencuri air mani anuar dan saiful menggunakan objek keras dengan memasukkan sendiri air mani anuar brahim yang dicurinya ke dalam duburnya sendiri.. ehehe.. mampui.. aku rasa macai percaya perkara ini, kalaulah dna dan bukti air mani tak de dalam kunyit saiful, aku rasa aku sendiri percaya kes ini konspirasi, tetapi macamana boleh ada air mani dia dalam dubur si saiful? ada tak yang boleh jawab... bak kata zulkifli nordin, pada isu ini berbangkit pada 2008 dulu, bila mana saiful buat laporan polis, muka anuar brahim macam takut dan pucat lesi serta tak keruan... hehehe...

ALLO BRADER... LU BUAT LU TANGGUNG, MACAI LU LEH LA PERCAYA, CIUM PELUK DENGAN AUTA LU.. SAYO NARA...

[MISTERI] RIBUAN ULAT MENYERANG KAMPUNG KUAR BAHRU, TUMPAT

NOOR Azila Yaso membersihkan rumahnya yang dipenuhi ulat di Kampung Kuar Bahru, Genting, Pengkalan Kubor, Tumpat, Kelantan, semalam. - UTUSAN/YATIMIN ABDULLAH

TUMPAT 6 Mac - Tiga buah keluarga di Kampung Kuar Baru, Genting, dekat sini hidup dalam keresahan dan ketakutan selepas rumah mereka diserang ribuan ulat sejak empat hari lalu.

Penduduk mendakwa, bilangan ulat tersebut bertambah dari hari ke hari menyebabkan mereka terpaksa menutup pintu dan tingkap bagi mengelakkan haiwan berkenaan masuk ke dalam rumah.

Wakil penduduk, Noor Azila Yaso, 30, berkata, serangan ulat misteri yang tidak pernah dilihat tersebut menjejaskan aktiviti hariannya dan keluarga yang bimbang boleh memudaratkan kesihatan mereka semua.

Menurutnya, tidur mereka sekeluarga pada waktu malam turut terjejas kerana bimbang haiwan berkenaan merayap masuk ke dalam bilik tidur.

"Saya tidak tahu ulat ini datang dari mana. Bagi mengelakkan ia masuk ke dalam rumah, kami terpaksa menutup semua pintu dan tingkap termasuk menutup semua lubang yang ada menggunakan kain," katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Tinjauan Utusan Malaysia mendapati, ribuan ulat memenuhi kawasan dan dinding rumah penduduk di kawasan berkenaan menyebabkan kesemua tingkap dan pintu rumah ditutup rapat.

Seorang lagi penduduk, Zuriati Zaini, 28, berharap pihak berkuasa mencari jalan untuk membantu penduduk menghapuskan ulat-ulat berkenaan.

"Saya merayu kepada pihak berkenaan supaya tampil membantu kami menyelesaikan masalah ulat misteri ini secepat mungkin kerana hidup kami tidak tenang sejak empat hari lalu," ujarnya.

Sementara itu Ketua Pergerakan Puteri UMNO Tumpat, Norazita Ismail yang turut meninjau kawasan berkenaan ketika ditemui berkata, beliau akan memaklumkan kejadian tersebut kepada pihak berkenaan secepat mungkin bagi melakukan tindakan susulan untuk menghapuskan haiwan tersebut.

Katanya, langkah segera perlu diambil kerana jika dibiarkan, ulat-ulat tersebut dikhuatiri menyerang kawasan berhampiran yang dihuni kira-kira 100 keluarga lain sekali gus memudaratkan kesihatan penduduk.

sumber utusan

Khamis, 6 Mac 2014

[WTF] MAT SABU TAK MAU SAMAN USTAZ NI? GILA GEMPAR CERITA NI BEB!!

BIAR BETUL?

TETAPI BEB, BUKAN NAK TUDUH, ORANG YANG MENGGUNAKAN AGAMANYA UNTUK KEPENTINGAN DIRI DIA, TAK DE HAL KALAU PENGIKUTNYA TERLALU TAKSUB KERANA UPAH DIA SEDAP BEB! AIR LENDIR WANITA YANG DIANGGAP PEJUANG KERANA MEMBENARKAN DIRI MEREKA DIRATAH OLEH PEJUANG ISLAM KATANYA, MASYAALLAH....

DALAM GERAKAN AGAMA YANG BEGINI, KITA TAK HAIRAN LANGSUNG KALAU SESETENGAH MEREKA TERLAMPAU TAKSUB, PATUTLAH... HUHU, MEREMANG BULU ROMA GUA BEB, BAYANGKAN WANITA ITU ADALAH ISTERI KITA MACAMANA?

FAHAMAN SYIAH MEMANG MENGGUNAKAN SEKS UNTUK MENGEKALKAN MOMENTUM PENGIKUTNYA.. JADI TAK HAIRAN LAH.... KALAU ADA VIDEO SPENDER PUTIH.. CELAKALAH SIAPA YANG MENGGUNAKAN AGAMA DEMI KEPENTINGAN KUASA... KEPARAT..

Nota ringkas :

1. Normah wanita yang ditangkap khalwat dengan Mat Sabu pada 31/1/1995 di Hotel Perdana, Kota Baru mengaku telah bertaubat nasuha. Ketika ditangkap beliau langsung tidak rasa bersalah kerana yakin beliau berjuang kerana Allah.

2. Normah mendakwa Mat Sabu dan Mahfuz Omar telah menyakinkan beliau bahawa .."perempuan solehah, mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dari Allah SWT"

3. Malah suami yang mengzinkan perbuatan isteri tersebut juga mendapat pahala Fisabilillah.

4. Fahaman bahaya ini telah menular di dalam PAS sebagaimana Normah mendakwa Mat Sabu telah menggunakan wanita-wanita pelayan nafsu untuk melayan nafsu serakah perwakilan yang menghadiri Muktamar PAS pada tahun 2011 sebagai habuan untuk mendapatkan undi menjadi Timbalan Presiden PAS, menewaskan Ust Nasharudin Mat Isa.

Dan ini adalah video ucapan penceramah itu...

sumber klik sini

teloq busuk piang untuk taressa kok!! amacam wangi tak?

kih kih, mula-mula ingat kena penampar siam, tetapi rupanya di hadiahkan telur busuk, telur busuk yang kalau anda calit kat idung, agak-agak muntah tak? ekeke..

taressa cock ingat dengan ada orang pas, dia selamat dari kemarahan orang melayu, alah pas jadi keldai dap yang bukan leh harap, keh keh.. unit anal diaorang makan gaji buta kot, sian asso taressa tau, nasib telor busuk, kalau dia bagi tai macamana? asso ingat asso, kerana mulut badan binasa, ingat-ingatlah, cukup-cukuplah amalkan politik sialan yang kamu bawa, udah-udah le tu..

 ramai pak tongko dok dengar apa lah yang dicong si asso ni ye.

wangi tak telor ni asso? haha.. kesian..

Ahli Parlimen Seputih, Terasa Kok disalam dengan 'telur busuk' oleh seorang lelaki misteri, dipercayai penyokong Perkasa sejurus selesai ceramah di Padang Taman Cermai di Permatang Pauh, malam tadi.

sumber klik sini

Rabu, 5 Mac 2014

hina polis takpe, jangan penjenayah!

polis mati tak pe mereka memang patut pun mati, tetapi penjenayah, walau dia dah buat onar, rogol ke, samun bersenjata ke, takok tengkok orang dengan parang ke, tak pe itu hak penjenayah, tetapi polis kalau mereka membanteras jenayah, yup itu salah, sebab mereka akan ambil kesempatan dengan menembak penjenayah, kesian penjenayah tau tak? hehe.. mungkin itu lah perjuangan pemimpin pkr ni kot, apa dia ingat stament dia ibarat menaikkan nama dia dimata bang non, keh keh keh.. kepala bana namanya...


ps: perjuangan politik baru yang mengagungkan penjenayah, ya itulah pkr, the bastard politicial agenda!!

KHALID IBRAHIM BUAT HATI BANG NON TERBAKAR BAK GUNUNG BERAPI!! SAJA BAKO YE LID?

hehe, makin bernanah hati bang non, rafizi ramli siap karate meja rasanya, kah kah.. termencarut dengan sendirinya, azmin ali ketab gigi lah ye, kah kah.. menahan amarah yang membuak-buak!

ai khalid oh khalid ibrahim mengapa kau buat begini lid mengapa.. kah kah kah..

 lid aku marah ni, lid aku dah tak tahan dah dengan ko ni lid, ko siap ko.. aku la hai.. lid.. lid.. lid


ps: hallo bang non, khalid ibrahim dia bukan buduh la wei, haha.. dia pun manusia yang ada akal cerdik nak selamatkan karier politik dia la wei.. haha.. lainlah cecei korang, walau terang-terang dibuduhkan berkali-kali, dijilat sampai licin lendir tersebut... haha..

Selasa, 4 Mac 2014

kalaulah ayat itu terpacul dari mulut pemimpin umno! agak-agak apa akan terjadi?

tu dia, makin taktikal lenggok bahasa seorang anugerah Tuhan! hehe.. pening para keyboard worrior yang mendewata rayakan bang non dok pikir macamana nak spin ni, keh keh..

katalah ayat itu terpacul dari mulut pemimpin umno, mau bersilat pak lobai pas dan penjilat tegar bang non, mau automatik baring atas jalan ni wei, mau ada yang jadi sawan amarah tak keruan! tapi apakan daya ayat tersebut keluar dari seorang insan anugerah Tuhan yang paling ooosem.. hehe.. mereka diam jelah, sambil garu telo.. kah kah.. cam hampes.. ptuih!!


ps: makin merapu gua tengok dia ni

harap mereka yang ada otak fikir! bukan jadi sengal asyik berpolitik 24 jam!! faham?

mereka yang berjanji, mereka yang canang, mereka yang buat derma kilat, mereka yang berimiginasi, tetapi kerana ukhwah sesama Islam, kerana tanggungjawab sesama Islam, kerajaan persekutuan yang melaksanakan projek lebuhraya yang semasa pru lepas, pas yang menjadi hero canangkan projek ini mereka akan laksanakan dengan secepat mungkin, siap angkuh kata, apa ingat takda duit ker nak laksanakan, duit derma dah berkoyan-koyan kutip, masa ceramah bukan main, pukul keliling duit derma thah berapalah hai dapat ye, tapi auditnya tidak ada, agak-agak duit derma lebuhraya dapat kat siapa? hehe..

bersyukurlah, walau dikutuk macam-macam, dihina macam-macam, ds najib tak sekejam macam kamu hina dia dan keluarga dia, kamu hina isteri dia macam kamu pegang semua pahala orang lain... harap totok hijau sedarlah.. politik rakus dan biadab takan bawa kemana-mana... ukhwah juga bagus untuk kita sesama Islam bersatu padu... sedarlah!!


ps: buanglah sifat dendam kesumat sesama Islam.. wahai pas.. amin

Isnin, 3 Mac 2014

FIRASAT AKU, GAME ORANG CINA TETAP SAMA!! REALITI YANG PEMIMPIN BN TAK NAK PEDULI!!

BERKALI-KALI LANGGAR TIANG, BERKALI-KALI TERPIJAK TAI, BERKALI-KALI DIBERI PENYEPAK, TETAPI MASIH ADA SESUATU YANG MASING-MASING LANGSUNG TAK MAU PEDULI... HEHE..

GAME ORANG CINA, SEBAIK MANA ANDA BUAT, SELAGI ITULAH MEREKA AMBIL PUKUL KELILING DAN TETAP TAKKAN AMBIL PUSING APA BN DAH BUAT KEPADA MEREKA, TOLONG KE, MALAH BERI BERJUTA-JUTA UNTUK SEKOLAH MEREKA!! JADI MENJADI PERSOALAN, ADAKAH BN MASIH MEMPERCAYAI DENGAN CARA MEREKA BERPOLITIK? ENTAH LAH...

JAWAPAN AKU... ??????




sumber klik sini