TUN DAIM HENTAK ANUAR IBRAHIM!


nampaknya anuar ibrahim dia tak sudah buat tuduhan yang tak berasas, jadinya meh kita baca apa kata tun daim berkenaan tuduhan si mr 4cm tu..

Saya merujuk kepada laporan Utusan Malaysia bertarikh 18 Mac tentang tohmahan Anwar terhadap saya.Saya sudah malas hendak menjawab tohmahan Anwar kerana ini semua adalah satu bahan ketawa semata-mata.Lagipun ia tidak ada modal untuk mempertahankan 'Kajang Move' dan ketandusan bahan untuk berceramah.Suatu ketika dahulu beliau memberitahu (bekas Perdana Menteri) Tun Dr. Mahathir Mohamad bahawa saya telah membawa keluar RM2 bilion dalam pesawat Malaysia Airlines (MAS).

Dr. Mahathir ketawa mendengar cerita Anwar dan menjawab : "Bukankah lebih baik Daim hantar melalui pindahan elektronik bank." Jelas sekali Anwar tidak faham cara bank menjalankan urusan mereka dan dia juga tidak tahu berapa banyak RM2 bilion itu berbanding dengan 'cash in circulation' di dalam negara ini.Sekiranya RM2 bilion itu diambil dari 'money circulation' tidak akan cukup wang tunai untuk diniagakan di negara ini.Bodoh kalau seseorang itu untuk mengumpul dan menyimpan wang tunai sebanyak itu dan jika dibawa di dalam pesawat,agaknya semua kerusi akan dipenuhi dengan kotak-kotak berisi wang tersebut.Sebagai Menteri Kewangan,beliau patut tahu sekiranya wang itu dibawa keluar dari 'circulation'.

Bank Negara terpaksa mencetak lagi wang kerana tiada lagi 'cash in circulation'. Tidakkah Menteri Kewangan tidak tahu perkara yang semudah ini? Seperkara lagi,apa pula dengan Jabatan Kastam.Bukan sahaja di Malaysia tetapi di destinasi di mana MAS hendak mendarat.Tengok apa jadi kepada bekas Menteri Besar Selangor,Tan Sri Muhammad Muhammad Taib.Selain itu,Anwar kata dia tahu saya rasuah kerana beliau mengambil alih daripada saya sebagai Menteri Kewangan.Buktinya mengikut beliau,saya buka bank-bank di Eropah Timur dan Afrika.Mungkin beliau tidak tahu ada akta 'Money Laundering Act' dan jika ingin menjadi pengarah bank pun,tiap-tiap bank negara di setiap negara akan menyiasat sama ada seseorang itu adalah 'a fit and proper person'.Lebih-lebih lagi jika ingin membuka sebuah bank,syarat dan undang-undang yang dikenakan adalah lebih ketat (stringent).

Sebagai bekas Menteri Kewangan,beliau patut tahu mengenai perkara ini.Tohmahan-tohmahan itu hanya menunjukkan beliau tidak tahu mengenai dasar-dasar perbankan dan beliau akan menjadi bahan ketawa. Tolong jangan tunjukkan kejahilan anda.Sekiranya ini adalah salah satu bahan gurauan di dalam ceramahnya,objektif beliau untuk menjadi seorang penghibur sudah tercapai.

ps: sebagai rakyat yang berotak, saya dengan rela hati akan kata 4cm je mampu ke bang non?

3 ulasan:

KEBAIKAN AKAN MENJAHANAMKAN KEJAHATAN, ITU JANJI ALLAH!!

selawat perdana malam tadi, mengamit hampir 500,000 orang, umat Islam di seluruh pelusuk malaysia hadir bagi menghadiri majlis ni, kita berselawat ke atas Nabi Junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W.

pesan aku kepada rakan-rakan lain, biarkan mereka yang berhaluan kiri, kutuk bagai ke atas majlis selawat ini, mereka semua mungkin terkejut, kerana impaknya merosakkan imej pemimpin 4cm mereka tu..








ps: Allah Maha besar, dialah yang mengatahui segalanya, biarkan puak-puak sana tersesat jauh dengan pemimpin hati hitam itu.. biarkan..

2 ulasan:

PAS SEMAKIN BERBULU DENGAN ANUAR IBRAHIM? UMUM KELUAR PAKATAN LEPAS PRK KAJANG?

wah makin berselirat ni, kesian pas, dah la pemimpin kena saman, anuar ibrahim tak tolong pulak, buat diam buta dia je, dok menyibuk jadi hero pasal kehilangan mh370 pulak, dah lah ketara jentera pas di kajang ni tak nampak batang idung, kenapa?

sama-sama mereka pun gaduh tu.. pkr balun pas, pas balun pkr.. ini semua kuasa, nampak depan konon baik, tetapi dalam hati, nak hentam satu sama lain, itu lah yang terjadi dekat pakatan rakyat ni..

adakah benar pas akan meninggalkan pakatan rakyat? kita tunggu dan lihat!!


PERBALAHAN..!!! PAS Mungkin Umumkan Keluar Pakatan Selepas PRK Kajang.

23 Mac 2014 kian menjelma. Sehingga ke hari ini jentera PAS Selangor mahupun jentera luar Selangor tidak kelihatan. Jika pergi ke Kajang, jentera PAS khususnya Pemuda PAS hanya duduk di rumah dan tidak endahkan kempen PKR.

Semakin hari semakin ramai dari dalam PAS menyatakan mereka sudah tidak menyokong Anwar dan Kak Wan. Mereka sudah rasa terhina apabila PKR seakan buat acuh tak acuh dalam kes saman Haji Hadi.

Mengosongkan kerusi DUN Kajang juga menjadi antara sebab PAS-PKR tidak sebulu lagi. Banyak isu yang mana pemimpin kecil di cawangan PAS sudah mula mengorak langkah menolak PKR mahupun DAP.

Kini hubungan PAS dan PKR sedang berantakan. Kesefahaman sudah tidak wujud lagi di bawah. Ahli-ahli biasa sudah mula tarik muka dan tidak bertegur sapa. Kalau ada yang nampak tegur, itu hanya drama menjaga air muka.

Akibat daripada itu semangat juang yang sentiasa tinggi terutama puak unit amal seakan tiada langsung di Kajang. Lakonan mereka untuk 'kononnya' terus menyokong Pakatan yang semakin rebah ini sudah tidak boleh diskripkan.

Kini para pemimpin PAS sudah mula berdiskusi sesama mereka. Mana yang pro-Anwarinnas mula tidak senang bontot.. Salahuddin Ayub dan Mahfudz antara yang panas bontot. Usul sudah dibawa ke Syura PAS.

Kita tunggu dan lihat apakah PAS akan keluar dari Pakatan sama seperti Barisan Alternatif dulu..???

SAMA - SAMA KITA NANTIKAN

sumber FB

6 ulasan:

ADAKAH PENYOKONG PAS INI MEMBANGKITKAN KEMARAHAN MACAI?

dalam banyak-banyak komen, ini adalah komen paling tahap tertinggi terbaik yang ada dekat penyokong pas, aku tahu ramai macam dia, tapi ramai juga spisis lebih sudu dari kuah juga, jadi, aku salute kat bro ini walau dia orang pas!!

diharap penyokong yang bertaraf macai jangan marahkan bro ni ye, dia ikhlas dalam memberi komen!!


ps: aku tersentuh juga tengok gambar ds najib ni, kesian dia weh, kena maki, kena hamun, kena kutuk, tapi dia sabar, aku percaya Allah mengatahui segalanya apa dia rasa, ds najib, bersabarlah!

1 ulasan:

DAH DIBERITAHU SEBELUM IN!! LAST WEAPON DIGUNAKAN UNTUK UNDI!!

kan semalam dah diberitahu, last-last minit mesti akan ada satu hal dikeluarkan oleh mereka untuk menarik undi, caranya, cukup jijik, beb kena faham, mereka ni belajar taktik kotor dan keji ni dengan yahudi, so korang faham-faham sendiri lah ye.

dari pru13 lepas, taktik keji ini mesti diaorang buat, serang peribadi, fitnah, buat spikulasi supaya pengundi termakan dalam dan tak undi barisan nasional, jadi pengundi kajang jangan terleka dengan cara bangsat ini, FUGIMA punya manusia.

INI YANG DIPANGGIL LAST WEAPON FOR WIN!!
MADAFAKA!!



sumber klik sini

2 ulasan:

GELOMBANG RAKYAT MERISAUKAN PKR DI KAJANG!!

jom lihat gambar-gambar dibawah ini, mungkin pada pekakas pkr, akan kata, ahhhh ini semua dipaksa datang, sebenarnya gelombang nak peluku pkr ni dah dirasakan sejak penamaan calon lagi, agaknya kalaulah anuar letak calon lain selain bini dia, lagilah agaknya..

PROGRAM PENUBUHAN GERAKAN BELIA 4B MALAYSIA DAN SANTAI SEMALAM DI KAJANG

AMACAM?





patutlah bang non buat muka camni...


ps: pkr akan guna last weapon di hari-hari akhir pengundian nanti, aku pernah diberitahu, jentera mereka akan turun buat cara last weapon tu, itu tak pasti, selalunya kat kawasan melayu, selalu camtu.. percayalah, tunggu dan lihat!!

6 ulasan:

BEKAS PAKAR STRATEGI PKR TAURAN KATA PKR PARTI PENIPU!

wah, mana boleh kritik pkr macam tu, uish, payah ni nak percaya, bukan ker pkr ni parti paling hebat sepanjang zaman, di alam semesta ini dia no. 1, kehebatan dia menjangkaui kehebatan parti-parti yang wujud dalam muka bumi ini, wah hal parti tupperware pun tak boleh lawan kehebatan parti pkr

uish, mana boleh, tak logik, ini semua mainan malaysia kini untuk menarik pembaca, mana boleh, tak logik.. uis, pkr suci lah wei.. wei wei... tak logik. tipu-tipu.. semua fitnah umno..


Bekas Pengarah Strategi PKR Tuaran, Mohd Fairuz Bandar menasihati pengundi di Kajang dan Balingian agar menolak PKR kerana parti itu hanya tahu menabur janji.

“Dia (PKR) pandai tulis, dia pandai karang apa sahaja, dia boleh karang sampai bulan, sampai langit tetapi sebenarnya dari segi tindakannya, jauh panggang dari api.

"Jadi kepada pengundi Kajang dan Balingian, jangan terpedaya dengan janji-janji palsu PKR ini kerana bagi kita di Tuaran ini sudah merasai betapa peritnya menanggung janji palsu ini," katanya kepada pemberita, di Kota Kinabalu semalam.

Katanya beliau tidak mahu melihat masyarakat di Kajang dan Balingian membuat kesilapan sepertinya- malaysiakini

ps: hanya orang tak berapa cerdik je sokong pkr, betul tak?

0 ulasan:

BILA SI ANGKUH BERKATA-KATA! ANDA NILAIKAN

wah bukan main senang dia berkata-kata, bukan main sedap mulut dia bersembang kencang, nampak gayanya si anugerah Tuhan ni sikit hari bulan, boleh jadi sewel rasanya.. mungkin dia ni terlebih dos meroyan kot.

masalahnya yang mendengar tu, yes yes yes.. betul tu datuk sri, kami tetap percaya apa datuk sri katakan, walau datuk sri kata esok datuk sri ditabalkan sebagai perdana menteri pun kami tetap percaya.. datuk sri adalah anugerah terhebat yang diciptakan Tuhan.

itulah realiti beb, situasi politik di malaysia bawaan anuar ibrahim ni.. pas mungkin ada kesedaran, tapi tak pasti sampai bila pas akan insaf! sebab di kajang memang mereka memboikot pkr..

meh kita tengok apa yang si anugerah Tuhan ini merepek.. harap anda tak muntah.. cakap serupa kartun, tolongnya tidak, bedegar-degar kutuk manjang, ini macam punya pemimpin anda nak sanjung?


ps: orang kajang patut tolak parti anak beranak ni!!
#comeifun
#kajangmove

4 ulasan:

GAMBAR YANG PALING TAK PATUT BERLAKU DI PRK KAJANG!

selalu perhatikan suasana, mengapa, apa sebabnya, bukankah mereka kata mereka adalah sehebat dewataraya? bukankah mereka mengatakan mereka pilihan rakyat, sampai bayi pun kalau boleh mengundi, mereka akan mengundi parti mereka... felemek!

aku tertanya juga, bukankah mereka kata, mereka mempunyai pengikut tegar yang sangat ramai, dikatakan ada yang sanggup terjun lombong kalau diarahkan ketua mereka, di mana mereka? di mana mereka semua?

ada juga yang kata merekalah parti paling oooowwsem kerana setiap orang yang mereka ketemui, sampai histeria automatik dibuatnya sekiranya berdepan ketua hebat mereka itu, fulamak..!!! hebat.. hebat.. mengalahkan tiang letrik hebatnya..

tapi kali ini agak malu dibuatnya, mana mereka, mana mereka... huk huk.. sori terbatuk pulak..

sila lihat gambar dibawah ini, ada makan free pun, setakat ini ajer ke yang datang ke?


ps: ni semua pas punya pasal

3 ulasan:

BILA MAKCIK INI SUDAH HILANG SABAR DEKAT PAKATAN RAKYAT!!

uish apa jadi ni?
kenapa jadi macam ni sekali..

bukan ke dalam ceramah pakatan rakyat kata mereka adalah parti gabungan paling osem dalam galaksi ini, tetapi bila makcik ini dah hilang sabar, bukan hanya makcik aja, mungkin ramai dikalangan peniaga kecil yang dah tak boleh tahan dah...

kerajaan pr pembuli peniaga kecil, asal ada peluang robohkan gerai, kedai, alasan konon lokasi tak sesuai, tetapi yang jadi hairan, geng dap bila berniaga, tak pula mereka dok kacau.. inilah masalah orang melayu, terlena dengan pujuk parti penipu rakyat.

siapa nak jawab?

MAKCIK NI KATA, DIA BERNIAGA DAH 11 TAHUN, TAPI KENAPA SEKARANG NAK KACAU PERIUK NASI PENIAGA KECIL SEPERTI DIA? ASAL NAK UNDI DATANG KAT TEMPAT MELAYU, DAH MENANG SEPAK TERAJANG ORANG MELAYU, KATA MAKCIK TU BUATKAN NURUL IZZAH TERDIAM MEBISU, DENGAN MUKA TOYA...

PENGUNDI KAJANG, BERFIKIRLAH DENGAN WARAS... UNDI PKR ANDA TERANIAYA..


ps: rakyat dah bangkit!!
#comeyfun
#kajangmove

1 ulasan:

ORANG KAJANG AKAN UNDI CHEW MEI FUN!!






0 ulasan:

PENDUDUK TERPENCIL DI MALDIVES NAMPAK "KAPAL BESAR" TERBANG RENDAH DI PAGI 8 MAC 2014?

kali ini teori lain pulak, mh370 masih dianggap misteri dengan kehilangannya, pelbagai teori dan anggapan, kali ini di maldives pulak, katanya penduduk kat situ ada ternampak "pesawat besar" berwarna putih terbang rendah di kawasan mereka... entahlah.. aku harap dapatlah diketemukan pesawat ini, makin menjadi tanda tanya ni, pelik, misteri, ajaib dan taktikal.. huh


Penduduk pulau terpencil bernama Kuda Huvadhoo di Terumbu Dhaal, Maldives telah dilaporkan melihat sebuah pesawat putih yang kelihatan berjalur merah di bawahnya melintasi langit pada jam 6:15 pagi , 8 Mac 2014. Mereka menyebut pesawat itu terbang dari arah utara ke arah tenggara.

Hal ini merupakan sesuatu yang asing bagi mereka kerana bunyi bising dari pesawat itu mengejutkan mereka - di sebuah tempat yang jarang dilintasi pesawat penumpang serendah itu.

"Saya belum pernah melihat pesawat sebesar itu terbang serendah itu di kawasan ini. Jika pesawat jenis "seaplane" saya kenal tetapi tentulah yang ini bukan. Saya dapat melihat pintunya dengan jelas " ujar seorang saksi yang melihat pesawat tersebut.

" Bukan hanya saya, ramai lagi penduduk keluar rumah bagi melihat apakah punca bunyi se bising itu".

Ahli Majlis bagi Kuda Huvadhoo, Mohammaed Zaheem,  mengakui menerima aduan dan pertanyaan dari penduduk berhubung penampakan itu.

Penerbangan ke Maldives pada waktu seperti itu dikatakan sangat-sangat kurang.

Malangnya, Maldives tidak menjadi negara di mana Malaysia memohon pertolongan.Malaysia ketika ini meminta pertolongan dari Kazakhstan, Uzbekistan, Kyrgyzstan, Turkmenistan, Pakistan, Bangladesh, India, China, Myanmar, Laos, Vietnam, Thailand, Indonesia, Australia dan Perancis - Haveeru Online, Maldives

sumber klik sini

6 ulasan:

[VIDEO] DETIK MEMALUKAN WAN AZIZAH! BILA RAKYAT DAH BERSUARA!

di penang, orang melayu di hambat macam orang asing, meniaga kecil-kecilan pun tak boleh, siapa lagi punya kerja? parti dap yang disanjungi lebai pas, totok anuar brahim tu, jadinya kejadian ini diharap bukalah mata kalian orang kajang, PAKATAN RAKYAT ADALAH SEBUAH GABUNGAN MENYUSAHKAN RAKYAT!!

#KAJANGMOVE
ayuh orang kajang buktikan masa mengundi nanti kita ajar pkr.. sedar-sedarlah ye!!


2 ulasan:

[VIDEO] ORANG KAJANG MENOLAK ANUAR IBRAHIM? UISH MANA MUNGKIN!!

bila melihat video ini, baru saya faham, kalaulah dikalangan macai pr, punya berlagak hebat mengatakan kesemua orang melayu di kajang menyokong anuar ibrahim, mungkin mereka hanya nak sedapkan hati yang lara, bukan apa, mood sekarang ni dikalangan rakyat mula menyedari, anuar ibrahim dan sekutunya hanya gilakan kuasa dan matlamat nak ke putrajaya macamana sekalipun, jadi calon pkr kak wan jijah, sebelum ini begitu yakin dengan kemenangan bergaya di prk kajang nanti, harapan kak wan jijah ialah majorit besar kemenangan..

ada juga macai pr kata, kajang ni tempat pr lah, letak kayu pun gerenti menang, perghh.. gila berlagak macam jibaruk dia punya harapan.. ceh.

jom kita lihat apa kata orang kajang berkenaan prk ini

0 ulasan:

ORANG KAJANG PERNAH TAU TAK APA JADI DEKAT PENYOKONG TEGAR DAP INI?

dulu pakcik ni agak popular di alam maya kerana gambarnya menjadi trending masa pru13 yang lepas, kerana dia dan keluarga dia adalah penyokong kuat parti dap, bukan main dia dengan selubung habis bendera dap kat badannya, nampak gembira yang termaksimum, almaklumlah masa tu semangat orang pr nak tawan putrajaya berkobar-kobar.

ramai jugalah orang melayu 20% dalam pakatan yang terlampau taksub dengan parti masing-masing, tapi pakcik ni betul-betul hebat dia punya sokongan terhadap dap, jangan dibuat main beb!

tetapi itu dulu, selepas menjadi seorang totok yang sanggup lakukan apa saja untuk dap tu, sekali parti sanjungan dia juga buat onar dekat dia dan sekeluarga, hah, kan... hehe.. tula takde maknanya menyokong membuta tuli parti pembangkang ni, merosakkan, sampai habis kampung kena gadai, takkan nak salahkan umno pulak kan? bak kata orang sendiri mau ingat, mungkin dikalangan orang melayu dah sedar, dap ini sangat rasist, pkr pulak parti perosak, pas pulak parti pemfitnah, jadi apa yang nak dibanggakan dengan pakatan rakyat ni? lu pikirlah sendiri!!


ps: orang kajang pilihlah bakal pemimpin kamu yang berkhidmat untuk semua, ikhlas dalam menjalankan tugas, bersungguh-sungguh untuk menyelesaikan masalah rakyat..

KITA PILIH CALON BN, CHEW MEI FUN..


7 ulasan:

BILA PAKCIK INI MENGHENTAM ANUAR IBRAHIM WALAUPUN DIA SEORANG PENYOKONG PAS!

"Walaupun Pakcik Ahli Pas Tapi Pakcik Tak Akan Sokong Anwar dan Bini Dia" - Pak Cik Hamdan 

macai bang non mesti akan cakap, alah rakaman video pun takde nak buktikan pakcik ini berkata macam tu, ini semua mainan umno je, alah cai pr oi, kalau ditunjuk bukti video pun bukan ke bukti video adalah bukti besi, hehe.. mana boleh pakai, mereka menganggap sokongan orang melayu terlalu hebat di kajang, tapi bila ditanya kenapa bila program ceramah di stadium kajang tu sikit je yang hadir, jawapan dari cai pr, ahh umno apa tau, penyokong semua tak perlu datang sebab mereka tetap mengundi pkr, sebab pkr parti hebat, umno tak leh pergi mana pun.

Pak Cik Hamdan Ahli Seumur Pas adalah antara ratusan ahli Pas yang tidak akan mengundi Wan Azizah pada pilihanraya Kecil Dun Kajang nanti.

Mereka adalah ahli dari Pas Cawangan Taman Kota Cheras Dun Kajang telah menyatakan pendirian untuk menyokong calon Barisan Nasional setelah kecewa dengan perangai ketua pembangkang Anwar Ibrahim yang penuh dengan masalah moral.

Pas juga menyimpan rasa dendam apabila Presiden mereka Datuk Seri Haji Hadi Awang telah disaman dan disabitkan kesalahan memfitnah oleh Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu pada 17 Februari lalu mengarahkan Tuan Guru Abdul Hadi membayar saman RM2 juta kepada Mohd Shamsul bin Mat Amin, calon PKR DUN Bukit Besi, Terengganu.

Menurut sumber Pakcik Hamdan telah dipujuk oleh seorang bekas Bekas Naib Ketua AMK Perak, Faizal Affendi yang turut membantu calon BN berkempen di Dun Kajang.

Pada mulanya agak susah untuk mendekatinya tetapi apabila membicarakan tentang Anwar Ibrahim dan Wan Azizah Pakcik Hamdan seperti bersemangat untuk membantu BN.

sumber klik sini

ps: bila berbicara dengan macai pr, ibarat bersembang dengan insan rosak otak!! hehe..

2 ulasan:

lepas konsert rock, kali ini konsert goyang amoi pulak di kajang!

wah, makin hebat penangan parti suci rakyat malaysia ni beb, kelmarin, konsert rock untuk menarik orang datang ke ceramah mereka, kali ini, lagi trill, lagi ada lenggok baik punya dia atas pentas, amoi seksi tu.. hehe..

pencacai pr selalu menaji umno terutamanya, maksiat dengan umno tidak dapat dibezakan lagi, macam-macam tuduhan mereka buat, sampai sumpah seranah 24 jam terpacul beb dari mulut cai kalau hal umno yang dikaitkan dengan maksiatlah, kroni lah, zalim lah.

tapi apakan daya, kalau parti mereka kena, dah-dah ada pak lebai pulak yang hadir kat majlis macam ni, mereka akan kata.. ohh.. itu tak mengapa, lagipun majlis ini jemputan saja, itu tidak patut diperbesarkan, tapi tulah, cuba bayangkan yang duduk tu orang umno.. mampui

inilah politik malaysia, pembangkang dia kutuk orang boleh, time kita kutuk mereka balik, diaorang emosional.. poodah..


ps: pencacai mungkin akan kata ini diedit oleh cybertrooper umno

#kajangmove
#prayformh370

2 ulasan:

PKR ANJURKAN KONSERT ROCK UNTUK TARIKAN CERAMAH?

situasi macam ni, kalaulah umno yang anjurkan, agak-agak apa akan jadi agaknya, maka jadi sawan kuntilanak aku rasa macai pr, mungkin ada yang memaki hamun umno mengatakan hah tengoklah betapa yahudinya umno membuat konsert begini untuk majlis begini, malah mungkin mereka mengatakan umno dan hiburan perpisah tiada, malah mungkin hukuman secara serius oleh pakar-pakar agama facebook untuk menghentam umno, betul tak? hehe..

tetapi apakan daya kawan-kawan, konsert ini dianjurkan parti paling suci murni, untuk menarik orang datang ceramah, apa kata orang pas? walau tau mereka mungkin ada yang memboikot prk kajang ini.


ps: orang kajang, lihat lah ye dengan mata hati, carilah pemimpin yang menjaga kebajikan kamu, bukan kerana emosi membenci kamu sanggup menjadi bahan ujian kepada parti paling sempudal dalam dunia ini, pkr. fikirkan

#kajangmove

3 ulasan:

KAK WAN JIJAH KATA MALAYSIA GUNA BOMOH UNTUK MENGESAN KEHILANGAN MH370

yelah kak wan jijah oi.. malaysia guna bomoh, almaklumlah bomoh tu leh kesan pesawat, kadang-kadang perangai jibrauk terpacul juga dari mulut seorang isteri anugerah Tuhan ye.. sesedap rasa mengherdik dengan kejadian kehilangan pesawat mh370.

agaknya pesen pakatan rakyat ni suka buat cerita mulut longkang yang rasanya itulah modal paling ooosem untuk melariskan aura corak pembangkang untuk macai buduhnya.

UDAH-UDAH LE TU KAK WAN JIJAH OI.. STOPLAH DENGAN MANJADI BALACI POLITIK SUAMIMU. KERANA KAMU PERLUKAN REHAT, PERLUKAN BERSAMA DENGAN ANAK-ANAK, CUCU DAN SAUDARA MARA. INSAF-INSAFLAH KAK WAN JIJAH OI...



ps: orang kajang, bagilah kak wan jijah ni berehat dengan memberi kemenangan kepada calon bn chew mei fun.. undi anda menentukan kajang diberi khidmat terbaik dari bn, say no tu pkr!!

#kajangmove

1 ulasan:

MENGAPA ANAK ISTERI KAPTEN MH370 TINGGALKAN RUMAH SEHARI SEBELUM PESAWAT HILANG?


isu mh370 ini semakin panas dengan perihal anak isteri kapten Zahari Ahmad Shah telah meninggalkan rumah sehari sebelum kejadian pesawat itu hilang, aku sendiri jadi pelik, setelah hampir seminggu, ia kembali highligh kepada seorang yang menjadi tanda tanya statusnya. apakah sebenarnya yang berlaku? walau pun ini hanyalah teori, tetapi teka teki ia tetap menjadi persoalan.

Petikan dibawah ini sebelum polis menyerbu rumah kapten Ahamd Shah.

THE family of Captain Zaharie Ahmad Shah, pilot of the vanished MH370, had moved out of their residence in Laman Seri even before the flight's disappearance last Saturday.

The Malay Mail visited the family's house yesterday but discovered no one at home, except their 38-year-old maid.

"Captain Zaharie's wife and three children had camped at their second house in Subang a day before the incident," said Norhayati Wahiduddin.

"They only came back once to collect some clothes and they just asked if everything was alright around the house."

Norhayati also dismissed claims that police had raided the house as reported by a local Malay daily.

"No one has come in," she said, adding that Zaharie's wife had move out with their three children.

"The eldest is already working, the second recently completed studies in Australia and the third is still studying. "They're not that close to the neighbours here because they don't always live in this house."

PERSOALANNYA, KENAPA CALIBUT SEBELUM KEJADIAN KEHILANGAN PESAWAT TERSEBUT? BETUL-BETUL MENJADI TANDA TANYA NI BEB!!

3 ulasan:

PKR PENING, MEDIA BARAT KAITKAN KAPTEN PESAWAT MH370 DENGAN PARTI MEREKA!

diam tak diam, episod baru terbongkar, teori dan pelbagai spikulasi telah dikeluarkan, semalam episod pesawat mh370 ke arah siasatan baru, iaitu adakah pesawat tersebut di hijack? pertanyaan dan persoalan berlegar-legar difikiran kita rakyat malaysia.

pada hari pertama hilangnya pesawat mh370, 8 mac 2014 yang lepas, ada pembongkaran berkenaan kapten utama pesawat mh370 tersebut, Ahmad Shah, 53 tahun. Sebabnya adalah kerana dirumah kapten ini ada similator pesawat, atas dasar apakah melabur puluhan ribu untuk similator tersebut? itulah menjadi titik tolak persoalan sejak minggu lepas.


yang menjadi semakin panas, kapten pesawat ini adalah adalah penyokong kuat parti pkr! jeng jeng.. isunya akhbar barat membuat kesimpulan, adakah kerana fanatiknya pengikut sesuatu parti politik mengakibatkan perkara ini terjadi?

media barat memainkan perkara ini, adakah semakin panas pencacai pkr? jadinya siasatan ini bukan main-main, kerana melibatkan FBI, makin berat nanang ni beb! harap persoalan dan jawapan akan ada dalam jangkamasa terdekat ini. InsyaAllah



adakah dia pengikut tegar dan fanatik pkr?

ps: panas panas

7 ulasan:

BAHAN KEMPEN CALON BN DI SABOTAJ

taktikal biasa untuk melepaskan geram dekat bn, biasalah, fobia dengan logo bn, amarah tak terhingga, sampai apa saja berkenaan bn tak boleh dilihat depan mata, jadi sawan nak jahanamkan..

ini berlaku sebab politik kebencian, politik dendam.. tiada kesudahan


Petugas jentera pilihanraya Barisan Nasional (BN) memaklumkan bahan kempen Pilihanraya Kecil (PRK) DUN Kajang milik parti itu telah disabotaj oleh pihak tidak bertanggungjawab di Batu 13, Jalan Cheras. Kejadian tersebut hanya disedari petugas selepas mendapat aduan daripada penduduk setempat. Menurut saksi, bahan kempen BN telah dirosakkan dan dipijak kerana terdapat kesan tapak kaki pada poster dan papan iklan yang tertera gambar calon BN, Datin Paduka Chew Mei Fun.

Di lokasi lain termasuk di Taman Delima, Kajang, petugas BN turut mendapat aduan sama. Susulan it, wakil petugas BN berkata pihak mereka akan meningkatkan kawalan dan rondaan bagi mengelak kejadian sama berulang, selain membuat satu laporan polis berhubung kejadian tersebut.

ps: udah-udah le tu mengamalkan politk kebencian

1 ulasan: