SERIUS SAKIT MENTAL MAMAT NI!! KETERLALUAN BEB!!

aku tak pasti, apakah dia dalam sedar dalam membuat posting gila ini, sanggup memfitnah ds rosmah kerana nak melepaskan kebencian meluap-luap yang melampaui batas,

apakah ini dibanggakan oleh penyokong pr? bangga kerana kedunguan ini? kalaulah rba yang punya kerja, aku rasa apakah tindakan pihak berkuasa, kita diserang bertali arus oleh musuh yang menggunakan taktik kotor ini, kita diam? membisu? anggap ia biasa, aku nak pihak berkaitan buat sesuatu sebelum amarah dah meluap-luap, komunis bastard!!


ps: penghinaan begini mereka puja, memang biadab tahap melampau bai, nak diamkan aje?

11 ulasan:

SAYA DAH TINGGALKAN PKR, ANDA BILA LAGI?

akhirnya, dah makin ramai dah meninggalkan parti anak beranak, jadinya realiti orang yang berakal akan fikir, apa betul ke parti pkr ni?

kalau macai punya pemikiran, ahh.. ini semua drama, dah kena bayar dengan umno bolehlah dia kata macam tu, perjuangan pkr adalah perjuangan hakiki tau tak, power, hebat, telus, sampai siapa yang join nampak ooosemmm gila hidup dia walau dia nampak loser..

ye lah, kalau kau sembang dengan macai, gitulah, aku ulang lah apa kata zul nordin, anuar ibrahim dan sekutunya beruntung kerana mereka mempunyai penyokong yang dungu!! hehe...

jadi anda diluar sana sendiri ada otak kasi fikir!! kepada yang ada sikit-sikit nak insaf tu, baguslah, sesungguhnya kehebatan mempercayai kebenaran dari mempercayai kata anuar ibrahim adalah satu titik tolak paling sempurna... baru kita berakal!!

klik untuk besar

ps: mungkin virus membenci dah ada penawarnya!!

4 ulasan:

KRISIS AIR DI SELANGOR! BARU SEKARANG MACAI MEREKA TERLOPONG!!

al kisah, hanya berlaku di selangor, al maklumlah pemimpin yang memerintah selangor sekarang ni gila haram hebat mengalahkan mahadewataraya, power bai, ye lah, dah diberitahu pada 2008 lagi, krisis air akan berlaku di selangor pada 2014 sekiranya logi langat 2 tidak di teruskan,

maka pemimpin pakatan rakyat ramai beb jadi hero, jadi sawan gaban nak tunjuk serba serbi tahu, mereka kata, mana boleh terjadi krisis air, air dekat selangor ni banyak lah, mereka anggap projek langat2 tu adalah satu projek kroni barisan nasional, mereka kata membazir, mana mungkin, kami semua ahli nujum la, maka melompat para pekakas dan pencacai pakatan, terjegil biji mata mereka percaya, memaki hamun umno dengan menuduh umno pandai je buat cerita pasal krisis air ni.

hah tengok umno, kan ke air empangan penuh tu, apa tak nampak ke umno, kata macai.. gambar ini masa bulan mei 2012, bila isu krisis air di bangkitkan.

maka makin ramai pencacai jadi hero sukarela membela pemimpin hebat mereka, mb khalid ibrahim makin tersenyum lebar sebab time tu juga dia ada idea untuk mengatasi krisis air yang mungkin berlaku pada tahun 2014, dengan idea menggunakan air lombong di selangor, kata dia, banyak lombong di selangor yang boleh dijadikan sumber air mentah dengan teknologi mambran.

bersorak lagi macai, meloncat riang, siap ada yang menjerit-jerit, mampus umno, mati umno, sebab mereka anggap apa yang pemimpin pakatan rakyat lakukan lagi bagus dari pemimpin umno yang duli memerintah selangor penuh dengan rasuah dan kezaliman, kata macai tonggong la kan.

hah, nampak? air lombong bagus tau, kata khalid ibrahim

masa terus berlalu, dan masa pru13 lepas, rakyat selangor pun tetap memilih pemimpin dewataraya mereka, mereka anggap tidak ada yang sehebat pakatan rakyat yang mampu memerintah selangor, dan di selangor mereka menambah kerusi, makin ego gila lah, keh keh.. bak kata zul nordin, pakatan rakyat beruntung kerana mereka ada ramai penyokong dungu yang sanggup menyokong mereka walau apa pun yang terjadi.

ooo patutlah.. keh keh keh.. 

JADI PADA TAHUN 2014 INI, TERBUKTI LAH SUDAH KAJIAN YANG MENGATAKAN KRISIS AIR AKAN BERLAKU DI SELANGOR MENJADI KENYATAAN, MAKA TERKELULAH SEKO-SEKO MACAI DAN PEMIMPIN ANGKUH PAKATAN YANG LAIN, MEREKA PUN PENING, TAK SANGKA INI TERJADI, HUJAN TAK TURUN BARU 2-3 MINGGU, AIR DI EMPANGAN DAH SUSUT, BANYAK KAWASAN TERPAKSA DI CATU AIRNYA.

MASALAHNYA KALAU KENA DEKAT SEGEROMBOLAN PENCACAI DUNGU YANG MENYOKONG PR TAK PE JUGA, INI DENGAN ORANG YANG SENTIASA BERSAMA BN PUN KENA JUGA, AIR TAKDE, NAK BERAK PUN KENA CATU JUGA, TAKUT GUNA AIR BANYAK.

MAKSUDNYA PENYOKONG PR YANG DUNGU INILAH YANG SERONOK MELIHAT KEADAAN INI, TERIMA KASIH WAHAI PENYOKONG PR YANG DUNGU, HEHE.. JILATLAH SAMPAI KERING LENDIR PEMIMPIN HAMPEH KORANG TU..



BARU TAHU, LOGI LANGAT 2 ITU SANGAT PENTING KERANA PENDUDUK DI SELANGOR DAH BERTAMBAH, KAWASAN BARU BANYAK DIBUKA, BILA PENDUDUK PADAT, KEGUNAAN AIR BERTAMBAH LA BODOH, LAIN KALI JANGAN BANGGANG SANGAT NAK BERPOLITIK 24 JAM..

AIR KENA CATU MENYUSAHKAN TAU TAK, ALAHAI JANGAN NAK BOHONGLAH MACAI, DALAM HATI MESTI TERMENCARUT JUGAK DEKAT PEMIMPIN KORANG TU, WALAU BENCI DEKAT UMNO TU MELUAP-LUAP, MESTI ADA DALAM HATI KECIK TU KATA, DULU TAK DE PULAK JADI MACAM NI, INGAT AIR FREE SEMUA OK, TAPI HAMPEH!!

jadi jangan jadi dungu sangat ye, nak jadi bahlol boleh, tapi kalau sampai menyusahkan semua, itu bukan rela jadi bahlol, tapi badigol sout bertingkat-tingkat!!

PEMIMPIN YANG HEBAT DIA FAHAM MASALAH RAKYAT, BUKAN PEMIMPIN YANG SEMBANG KENCANG, HANYA PANDAI BERPOLITIK, BUAT SENTIMEN MEMBENCI, TAPI HABUK PUN TAK BOLEH PAKAI!!


bila air dah kena catu, semua mengomel mulut salahkan orang, masalah umno pulak yang kena, mencibei punya macai

JADI FIKIRKAN, SENTIMEN MEMBUAK-BUAK MEMBENCI TU HANYA MENYUSAHKAN AJE, MENJADI PEMBANGANG YANG CERDIK ADALAH DENGAN BERSAMA DENGAN PEMERINTAH BERJASA KEPADA RAKYAT!! ADA FAHAM?

nasib mb khalid ibrahim ni sedar, dia pun mungkin dah tak leh tahan kekangan semua hal nak berpolitik, jadi dia fikirkan pasal rakyat selangor, jadinya dia mewakili kerajaan selangor bersetuju untuk projek langat2 ini diteruskan, perjanjian itu berlaku 26 Februari 2014 yang lepas, nasib mb ini ada otak!


ps: macamana agaknya kalau golongan ini yang memerintah negara kita kelak? apa akan jadi?

10 ulasan:

HOTEL QUALITY DI SHAH ALAM BAKAL DITUTUP, APA NAK JADI?

konon mereka memerintah selangor, mereka gah dengan kata kiri dan kanan merekalah paling hebat, kerajaan pusat pun tak sehebat mereka dalam memerintah, sampai 2 billion simpanan ada tau, kau jangan main-main, mau jadi sewel buih kalau mereka sembang.

ini terjadi, setelah penggal ke-2 kerajaan pr memerintah, isu-isu rakyat semakin terhimpit di selangor ini, dari sampah, air kena catu manjang, lesen naik, cukai naik, tempat tak pernah kena charge parking tetiba kena pulak, apa kejadahnya pakatan rakyat ini, kawan aku ada kata, orang selangor ini yang bertotokkan pakatan, dia kata ahh, pi lantakkan apa nak jadi, janji aku tak suka umno, walau keluarga aku merana sekalipun aku tetap takkan benarkan umno mengambil alih selangor ini, patutlah masa pru13 lepas mereka dah buktikan, so sanggup merana kerana dendam kesumat, walau dah macam-macam jadi.. fugima punya totok!! puih,


Selepas kemelut 30 kakitangan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) Holdings diberhentikan kerja Februari lalu, kali ini 105 kakitangan Hotel Quality Shah Alam, di bawah Kumpulan Perangsang Selangor Berhad yang juga anak syarikat kerajaan negeri bakal menerima nasib sama.

Nasib 105 kakitangan berjawatan tetap itu kini dalam keadaan terumbang-ambing selepas dimaklumkan terpaksa diberhentikan oleh Kumpulan Perangsang Selangor Berhad (KPS) berkuat kuasa 1 Jun ini.
Difahamkan pekerja hotel tersebut terkejut selepas dimaklumkan berita berkenaan dalam sesi taklimat kelmarin.

Tindakan drastik itu dikatakan terpaksa dibuat kerana prestasi kewangan hotel yang sudah beroperasi selama 26 tahun itu terjejas. Ketua Jabatan Perhubungan Awam, Media dan Tanggungjawab Sosial Korporat KPS, Amin Lin Abdullah berkata, keputusan untuk menghentikan operasi hotel tersebut dibuat selepas perbincangan tahun lalu.

“Perniagaan perhotelan di sini sememangnya menghadapi kesukaran untuk mendapatkan pelanggan mungkin disebabkan oleh faktor lokasi yang kurang strategik kerana jauh dari Kuala Lumpur.
“Jadi kita akan tutup hotel ini bermula 1 Jun,” katanya.

Ketika ditanya mengenai dakwaan mengatakan arahan penutupan tersebut dibuat oleh Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim atas arahan Penasihat Ekonomi Selangor, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Amin Lin menafikannya. Amin Lin menegaskan, keputusan tersebut tiada kena mengena dengan Anwar dan Abdul Khalid kerana ia dibuat berdasarkan perbincangan Pengurusan dan Lembaga Pengarah Perangsang Selangor berpandukan prestasi kewangan hotel yang tidak memberangsangkan.

Menurutnya, hotel itu tidak mampu menanggung kadar sewa baru mengikut kadar pasaran semasa.
Ketika ditanya sama ada bangunan berkenaan akan dijual sebagai aset, Amin Lin berkata, KPS tidak mempunyai sebarang perancangan untuk menjual Plaza Perangsang.
Menurutnya, hotel tujuh tingkat dari tingkat 18 ke 24 itu akan dibangunkan semula sebagai ruang pejabat.

Berkenaan nasib 105 kakitangan hotel, Amin Lin berkata, kesemua yang dihentikan itu akan menerima pampasan bernilai lebih RM5 juta. Menurutnya, pihaknya cuba sedaya upaya membantu mereka dengan menyerapkan mana-mana kakitangan ke bahagian di dalam KPS. “Selain pampasan RM5 juta, kita sediakan bantuan seperti nasihat temu duga, nasihat mencari pekerjaan, khidmat kaunseling, penggunaan komputer dan mesin fotostat untuk surat permohonan pekerjaan, mengeluarkan testimoni dan penawaran peluang keusahawanan,” katanya.

sumber selangor press

ps: kalau korang tanya dekat orang pr, huh, aahhh lantak la diorang kena berenti ke apa ke, itu bukan masalah aku, janji umno mati, ahhh umno mati, terus mulut berbuih, mata terbeliak... kesian..

10 ulasan:

BARAT BERLUMBA-LUMBA CIPTA SENJATA BARU, SENJATA UNTUK KEMUSNAHAN!!

jom tengok, antara senjata yang dicipta era teknologi ini, faham-faham sendirilah, perperangan besar tak berlaku abad ini, jadi pihak dajjal mencari musuh-musuh tertentu untuk dijadikan bahan ujikaji, setelah episod nak mengenakan umat Islam tak menjadi secara total selepas 9.11, pihak dajjal tengah memikirkan cara macamana yang patut diuji supaya perang besar itu perlu berlaku, minta dijauhkan lah ye!!

bersediakah kita umat Islam? adakah kita hanya bangga menggunakan senjata ciptaan orang kafir, setelah berdekad-dekat selepas perang soviet, vietnam, dan banyak negara Islam masih lagi menggunakan senjata buatan russia, AK-47 dan seangkatan dengannya.

NEGARA ISLAM TIDAK MEMPRAKTIKKAN TEKNOLOGI PERSENJATAAN UNTUK KEKUATAN UMAT, HANYA MENGAGUNGKAN CIPTAAN TEKNOLOGI BARAT, JADINYA SAMPAI KE HARI INI KITA MEMANG JAUH KETINGGALAN!!

PROTOKOL ZIONIS AKAN MELAKUKAN SESUATU PERKARA BESAR BAGI SETIAP DEKAD, UNTUK KEUNTUNGAN JUALAN PERSENJATAAN ATAUPUN UNTUK TUJUAN PERCUBAAN TEKNOLOGI ITU, BARU ADA PEMBELI, CONTOH MASA PERPERANGAN DI IRAQ, SENJATA SEPERTI BUNKER BOMB, MOTHER OF ALL BOMB, PREDATOR (DRON), KALAU ANDA MASIH INGAT!









ps: banyak lagi senjata baru yang telah dipaparkan, boleh searce di youtube future weapon, itu senjata yang mereka bagi tunjukkan, yang kita tak tahu?

4 ulasan:

SIGNAL AWAL DALAM FILEM-FILEM HOLYWOOD BERKENAAN PROTOKOL ZIONIS? SEKADAR TEORI ATAU IA BENAR?

sebenarnya banyak tanda-tanda dan signal awal ditunjukkan dalam filem, sebelum tragedi 11 september 2001, dah diberi signal seawal tahun 1987 lagi melalui filem, adakah ini tanda dan link protokol zionis? sebenarnya memang tarikh 9.11 tu menjadi titik matlamat amerika menjarah negara Islam seperti afganistan dan iraq.

signal-signal dalam filem ini kadang-kadang tidak masuk akal, tetapi mungkin ai sekadar kebetulan, atau mungkin ia sekadar petunjuk untuk mereka yang memang pemikirannya diluar kotak, siapa tahu, macam aku gak aku suka mencari satu cerita yang mungkin tak logik tetapi ia ada kaitan walau tak benar.


 dalam filem superman, man of steel

campuran kod yang dikatakan diambil dalam filem superman, man of steel

tanda tanya mengapa ada logo mas? masa menonton filem ini rasa bangga pada awalnya, selepas kejadian mh370, ada sesuatu yang nak disampaikan, mungkin? lokasi ke-2 tempat ini adalah di shanghai, china

jom baca disini klik

2 ulasan:

SEMAKIN BANYAK TEORI BERKENAAN PESAWAT MH370 YANG HILANG TU!! KALI INI MESEJ RAHSIA DIBONGKARKAN?


Cerita Philip Wood, seorang eksekutif syarikat komputer IBM yang juga penumpang MH370, yang dikatakan telah menghantar mesej secara rahsia mendakwa pesawat itu dirampas pihak tertentu dan dia kini ditahan di sebuah pangkalan tentera, tidak harus dipercayai.

Geostrategis Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Prof Dr Azmi Hassan berkata, dakwaan itu hanya satu usaha memburukkan Malaysia oleh pihak yang mahu masyarakat antarabangsa mempercayai bahawa kerajaan negara ini menyembunyikan maklumat apa yang didakwa sebagai fakta sebenar di sebalik kehilangan MH370.

"Mesej itu dibuat oleh orang. Mustahil dalam tempoh 22 hari, dengan begitu banyak negara terlibat dalam usaha mencari secara besar-besaran, perkara ini boleh disimpan sebagai rahsia. Bagi saya, ini tidak logik. Media asing sengaja membesarkannya sebagai berita sensasi untuk memburukkan imej Malaysia," katanya.

Dalam mesej internet bertarikh 19 Mac lalu, pengirim yang mengaku dirinya 'Philip Wood' itu mendakwa mereka ditahan sepasukan anggota tentera selepas pesawat MH370 dirampas.

'Wood' mendakwa ketika rampasan itu, matanya ditutup dan dia percaya, telah diberikan dadah oleh perampas.

Apa yang lebih mengejutkan, pengirim mesej itu juga mendakwa dia dan penumpang lain ditahan di Pulau Diego Garcia di mana dia ditempatkan dalam sel yang berasingan daripada penumpang lain.

"Saya menyembunyikan telefon di dalam dubur, membolehkan saya menghantar mesej ini," tulis 'Wood'.

'Wood' yang nama itu sememangnya direkodkan sebagai seorang daripada 227 penumpang MH370, rakyat Amerika Syarikat dan merupakan eksekutif kanan IBM berpangkalan di Beijing
sejak dua tahun lalu, menyertai penerbangan MH370 dalam perjalanan pulang selepas menyelesaikan urusan kerjanya di negara ini.

Dia juga memuat naik gambar profilnya yang setelah dikaji, menggunakan perisian tertentu dirakam di Diego Garcia bertarikh 18 Mac 2014.

Orang ramai turut memberi reaksi terhadap mesej yang diragui itu malah, ada yang menganggap tidak masuk akal.

ps: macam-macam teori dah, aku pun pening, paling dashyat, bangkai pesawat sampai sekarang tak dapat di ketemui, apakah yang terjadi ni?

8 ulasan: