PAGE FB BLUE WAVE ARMY KEPUNYAAN PENCACAI PR?


setelah pak menteri terbuka lobang yang dia yakin dengan wujudnya "blue wave army", berkoyan-koyan balun, cerca, herdik serta geleng kepala dari geng-geng cytrop bn yang anggap kenyataan pak menteri itu hanyalah memperbodohkan cytrop bn sahaja..

adakah dengan ada tentera elit kita terang-terang kita bagi tau dekat musuh yang kita ada tentera sulit di alam cyber terang-terangan? tu pasallah sampai ke sudah payah beno nak lawan dengan propaganda cytro pr yang kalau kita lihat, tidak ada gempak pun.. sebab mereka tersusun, itu jer.. mereka juga dibayar gaji lumayan..

berkenaan page blue wave army tu, dari awal perasan yang page tu memang saja ambil kesempatan, dah beribu likes dah, masalahnya postingnya memang terarah memfitnah yang ekstrim, jadinya admin dalam page tu pun dah terkantoi dari tentera pr..

posting paling kurang siuman dibuat baru-baru ini melibatkan superimpose wajah wan azizah yang dikatakan sudah meninggal dunia.. harap pihak polis dapat tangkap dalang yang menjadi kepala mengawal selia page fb tersebut..

ps: kalau korang perasan, page-page pakatan ini, dia punya wave macam sial cepat betul tersebar... huh..

1 ulasan:

MAT SABU ANGGAP TAK SALAH PUN TUNDUK HORMAT DEPAN MENDIANG KARPAL SINGH!!

sekiranya anda bertanya, apa perlu pemimpin pembangkang macam anuar ibrahim, mat sabu dan ada segelintir pemimpin Islam yang menunduk hormat di depan mendiang karpal sinng? jawapan yang akan diberikan macai pr, apa kesalahannya pulak? tak haram lah, umno mana pandai hukum, macam-macam cercaan mereka tujukan kepada yang bertanya...

tapi anda bayangkan kalaulah gambar tunduk hormat itu adalah pemimpin umno, agak-agak apa akan jadi, yang si pemberi hukum politik akan melenting macam orang hilang anak, terjegil mata beb memaki hamun sebab anggap perbuatan pemimpin umno tu haram disisi Islam, tapi itu kalau gambar yang kat dalam tu pemimpin umno lah, tapi sebab pemimpin dewataraya mereka, jadinya tak de hal, ok, fine, tak de salah pun, alah.. hal kecil, tak jatuh dosa pun.. merea suci, mereka di pilih Tuhan... ahhh.. macam-macam ayat back up mereka keluar..


Orang Islam yang menunduk dengan sengaja dengan bertujuan untuk memberi penghormatan terakhir kepada mayat orang kafir adalah hukumnya haram.

Firman Allahu Subhanawataala :

وَلا تُصَلِّ عَلَى أَحَدٍ مِنْهُمْ مَاتَ أَبَدًا وَلا تَقُمْ عَلَى قَبْرِهِ إِنَّهُمْ كَفَرُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَمَاتُوا وَهُمْ فَاسِقُونَ

"Dan janganlah kamu sekali-kali menyembahyangkan (jenazah) seorang yang mati di antara mereka, dan janganlah kamu berdiri (mendoakan) di kuburnya.
"Sesungguhnya mereka telah kafir kepada Allah dan Rasul-Nya dan mereka mati dalam keadaan fasik." {Surah At-Taubah Ayat ke-84}

sumber klik sini

5 ulasan:

BILA KILANG ARAK TIDAK DICATU AIRNYA!! KESIALAN APAKAH INI?

KALAULAH BETUL, NAMPAKNYA MEMANG SAH KEPIMPINAN SELANGOR KALAU MENJAGA HAL HARAM BUKAN MAIN HEBAT, DISEBALIK ISU RUMAH URUT YANG BERSEPAH BAGAI, SEKO PAK MAUN LEBAI PAS TAKKAN NAK KOMEN!!

KEBABIAN APAKAH YANG TERJADI DI SELANGOR INI? APAKAH PEMIMPIN PAS DAH DI KULUPKAN TELURNYA? TAPI BILA HAL BERKAITAN UMNO... DIA PUNYA AMARAH SAMPAI BERBUIH MULUT BEB!!

KEBANGSAT APAKAH YANG TERJADI DI SELANGOR INI?


Diberitakan pengusaha-pengusaha kilang di Shah Alam naik angin gara-gara tindakan berat sebelah oleh pihak berkenaan yang tidak telus dalam urusan catuan air.

Terdapat beberapa buah kilang yang tidak dikenakan catuan air termasuk kilang yang memproses arak, Carlsberg.

Persoalannya, kenapa ada pilih kasih dalam soal catuan air ini?

sumber : fb shah alam rebel

3 ulasan: