MISTERI GST YANG DIJAWAB OLEH ANUAR IBRAHIM!!

mana tak misteri.. mereka berkumpul pada 1 mei yang lepas, menunjukkan prostes tentang GST, sampai anak kecil pun dipergunakan supaya GST ini ditolak...

tetapi, apakah mereka-mereka atau senang cerita macai jibrauk tu sedar, yang ketua temberang mereka tu pun terang-terang dan mengaku menyokong GST.. huk aloh hai.. aku tak faham lah, kenapalah otak-otak macai pr tak berhubung dengan otak secara baik? huh...

MISTERI NI WOI!!


lagi misteri bilamana bangsa lain mengakui GST ini sangat baik untuk kebangkitan ekonomi bangsa melayu/bumiputra secara khususnya... WOII macai melayu pr yang sengal.. apakah otak kamu tak berhubung dengan baik?

atau kamu ibarat.. ketua suruh kamu terjun lombong, kamu terjun, ketua suruh kamu makan taik, kamu makan... WOII sedarlah.. jangan diperbodohkan lah.. eh siallah!!



ps: kesian betul dengan bangsaku, mudahnya diperkotak katikkan oleh manusia yang hanya nak selamatkan diri dia je.. sampai bilalah bangsaku ini nak sedar?

4 ulasan:

[VIDEO] PERHIMPUNAN TOLAK GST!! HAMPIR 90% PENDEMO TAK FAHAM SEPATAH HARAM APA ITU GST!!

kenapa tolak GST?

jawapan : anu ana, atu, ani... gst.. gst... erm.. yum yum... zzz

pelbagai jawapan yang muncul, adakah GST ini gagal di fahami kerana penjelasan dan pemahaman dari atas kurang, atau mereka-mereka ini telah dimanupulasi otaknya supaya menjadi kakak tua, mengikut ajer..

orang terjun lombong, angko terjunlah.. kan keh keh keh keh... ai lantak deme la labu...



ps: anuar ibrahim dalam hati kata yes yes yes... ramainya diperbodohkan aku!!

8 ulasan:

DAH TERGULINGKAH KERAJAAN NAJIB HARI INI?

sebelum ini, gah mereka jual promo, ya, kita turun dataran, gasak sampai tumbang!! bangga geng-geng cacai katanya yang turun mewakili rakyat malaysia yang bertegas menolak GST!! kalau kita tanya sekor-sekor, agak-agak mereka faham ker apa itu GST? mungkin sepatah haram mereka tak tau!!

diperalatkan itu biasalah, dah-dah pas, pas je yang mampu bagi turun segerombolan orang untuk membantu tiap-tiap demonstrasi tu nampak ramai.. kesian pas, diperkudakan sampai dah tak leh nak cakap apa lagi dah!! kesian.. tapi dah mereka suka jadi camtu nak buat camne!!

bang non mesti kagum sebab yang hadir turun pada 1 mei, amat membanggakan dia, media-media pakatan dah jual cerita kartun, ada yang kata 100k, 50k, 20k yang hadir, malah ada yang kata 2juta... kah kah.. kumpul kat erea dataran dah terus anggap 2juta.. kah kah kah.. gila publisiti..

aku punya anggara ialah, 450juta yang hadir... keh keh... amacam ramai tak, gila kau, kerana perhimpunan itu, jalan jem sampai myanmar.. kah kah kah...

kan 450juta tu, siapa tak nampak dia hensem!!

ps: malas nak ulas panjang pasal perhimpunan siang 1 mei tu, kesian kat bangsa aku je, dipergunakan oleh pemimpin al liwati al suntuti tu, sedangkan dia pun sokong GST kalau dia jadi pemerintah, tak ke bhagal namanya tu, lagi satu katanya unit amal pas dan samm bergasak, siap ada berdarah, kah kah kah.. mungkin nak bergasak dengan polis tak dapat, jadinya mereka bergasak sama sendiri... ades..

5 ulasan:

MACAM NI PUNYA PERHIMPUNAN NAK TUMBANGKAN KERAJAAN? PIGIDAH!!

aku rasa deria rakyat dah mula sedar, betullah kata orang, dalam erti kebenaran, ia akan hadir sedikit demi sedikit, itu janji Allah.

kita kena faham, apa itu hakikinya kebenaran, biarkan lombong kejahatan itu pudar dengan sendirinya, biarkan ia jahanam dengan cara yang mereka ciptakan.

apakah ini masanya, kejatuhan itu akan hampir untuk isi perut pkr dan sekutunya? sama-samalah kita nantikan, nak menginsafkan manusia tentang kebenaran bukanlah kerja mudah.. ia perlu kesabaran...

AKU PERCAYA, AKU YAKIN, RAKYAT DAH MENOLAK MEREKA...

perhimpunan tumbang kerajaan di padang mpaj, pandan indah, ampang, selangor hanya mampu mengamit 500-700 orang manusia tegar sahaja? walau anuar ibrahim hadir? diambang gerakan perhimpunan 1 mei ini untuk menumbangkan kerajaan, mereka sebenarnya kalut, kalut kerana makin ramai meninggalkan perjuangan bodoh mereka!!

AYUH RAKYAT!! MEREKA MAMPU MEROSAKKAN, BUKAN MEMBAHAGIAKAN, TINGGALKAN MEREKA, KERANA MEREKALAH NERAKA DUNIA!!






sumber - unspinner

ps: ayuh sebarkan kepada umum, tinggalkan parti bastard ini!! ayuh!!

8 ulasan:

ye lah! orang selangor yang bodoh undi kamu wahai pakatan jibrauk!!

APA NAK BUAT ORANG SELANGOR KAN..
DULU DAH BERITAHU KAT KORANG, PILIH KERAJAAN YANG BETUL, HAH.. SEKARANG?

YELAH, YE LAH... KORANG JELAH YANG BETUL WAHAI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT, ENGKAU JELAH YANG SANGAT SUCI...

WALAU KAMI TERPAKSA BERATUR PANJANG DEMI SEBALDI AIR, KAMI NAK BUAT MACAMANA... KAMI YANG PILIH KAMU... KAMU KAN HEBAT...

SEKARANG KATA KAMI MALAS PULAK SEBAB TAK TADAH AIR HUJAN.. YE LAH KAU JE LAH RAJIN, SEMPURNA, MAKSUM DAN GEMPAK!!


YE LAH ORANG MACAM KAMI NI YANG TERLEBIH BIJAK DOK SOKONG KAMU MASA PRU LEPAS.. YE LAH KAMU KAN BAGUS, NAK BUAT MACAMANA..

HIDUP PAKATAN RAKYAT!!

HIDUP!! HIDUP!!HIDUP!!HIDUP!!HIDUP!!
HIDUP!!HIDUP!! HIDUP RAKYAT!!

HIDUP!!HIDUP!!HIDUP PAKATAN RAKYAT!!

KITA JERIT SAMA-SAMA...!!! YEARGHHH!!!


sebarkan kepada rakyat yang sayangkan pakatan rakyat!! HIDUP!!HIDUP!!HIDUP RAKYAT!!

7 ulasan:

JOM KITA TENGOK BETAPA TELUSNYA CARA PENGUNDIAN PKR!!

SEBELUM TU

ANDA TAKKAN DAH LUPA, KEPARAT-KEPARAT INI, SELEPAS KEPUTUSAN PRU13 YANG LEPAS, BUKAN MAIN MENGANJING, BUKAN MAIN IBARAT SINGA MARAH, IBARAT BABI MENYONDOL, SEMUA KERANA PAKATAN RAKYAT GAGAL MENAWAN PUTRAJAYA.

jadi idea ketua penipu si brengset al liwati suntuti juburi anuar ibrahim mengajak rakyat malaysia yang pada mulanya percaya bulat-bulat kata dia, tuduhan kata SPR menipu, SPR tidak adil, malah tuduhan berat mengatakan SPR tidak menjalankan tugas dengan betul, menjadi titik tolak keseronokan kebanyakan bebalisme pentotok pakatan rakyat, TAGLINE "BLACKOUT" menjadi siulan, wahh.. ramai bukan main malaun dok tukar profile picture di facebook, twitter, whatsapp dan lain-lain dengan gambar hitam atau blackout.

mereka yakin SPR melakukan penipuan dengan percaya bulat-bulat kata si aljuburi al suntuti, malah tuduhan kata 40,000 bangla yang paling gempak lah..

 bukan main mangkuk-mangkuk ni dok sesedap ikut terjun lombong

bak kata abng polis- "ikut kan hati aku nak pijak je budak-budak tak habis belajar ni" hidup menyusahkan orang, menyusahkan mak bapak,

bila mereka diajak berkumpul gah gila, kata ramai hadir, ye lah yang hadir pun kena kencing, kencing yang hancing.. baguslah.. 

 sampai awek cute miut boleh terpengaruh, walau teranag-terang memang sah kena tipu dengan pr ni

eksyen beb, kata mereka, ya kami sepatutnya menang pru13 yang lepas, sebab bila kumpul kat stadium kami dapat penuhkannya dengan penyokong kami, untung pemimpin kami dapat kutip derma $$$

kesudahannya..

BALCKOUT KEMANA
BANGLA 40K KEMANA
BUKTI SPR MENIPU PUN TAK DA...

AKU CAKAP SATU JE... MENCIBEI, SEKO-SEKO PENGIKUT YANG TAK SEDAR-SEDAR SIAPA SI BRENGSET BANG NON, MEREKA DAH KENA TIPU HIDUP-HIDUP. TAK SEDAR-SEDAR LAGI? MADAFAKA...

jadinya bila mereka menuduh SPR menipu? tak telus? tak jujur? dan macam-macam tuduhan bodoh mereka lemparkan, sekarang ambik ubat, terang-terang siapa menipu siapa? kah kah kah..

pemilihan pkr 2014 ini adalah bibit dan babak paling memalukan pkr, memalukan anuar ibrahim sendiri, yang buat dajjal anak didik dia juga, kah kah, nahai.. tuduh orang menipu.. dah-dah dia bapak segala penipu, lagi nak jilat? tapi tulah.. tak pasti nak sedarkan pentaksub melampau mereka ni macamana..

kawan aku ada cakap, mereka ni dah macam kena virus, virus perosak otak, kalau tak diubati, sampai ke tualah jadi sengalnya.. hok kita dia nampak haram, hok dia halal belako.. tu lah pesennya.. mampuih..

JADI ANDA NILAIKAN, HINDARILAH DIRI DARI DIPERBODOHKAN INSAN YANG NAK SANGAT JADI PM TAK JADI TU.. KEH KEH..

JOM KITA TENGOK GAMBAR KAT BAWAH NI, SIAPA SEBENARNYA PENGUNDI HANTU? WHAT A FISH





patutlah lim guan eng dok usyar bang non lain macam kat bawah ni.. kah kah kah kah

lu punya parti aa banyak hansap..

sumber : klik sini

ps: mengata orang dia yang lebih, tapi dia sendiri lagi terlebih-lebih, hambek.. kah kah kah, cai jilat-jilat..

8 ulasan:

agak-agak kenapa lim guan eng buat muka macam tu?

foto-foto ini mengambarkan satu cerita...

1. cerita yang lim guan eng dah rasa janggal dengan bang non
2. kenapa lim kit siang pun pening melantun..
3. adakah kerana bang non terkuntuit? hehe..

mendiang karpal singh pernah berpesan, anuar ibrahim dah bawak banyak masalah dalam negara ini, anuar ibrahim harus bertaubat... hehehe...

anda nilaikan, foto ini ketika majlis memperingati mendiang karpal singh di Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall.



sumber blog mik
kredit to minah jinggo dengan foto ini..

1 ulasan:

[VIDEO] PALING GEMPAK PATUT DILIHAT RAKYAT MALAYSIA

mungkin dia ingat dalam dia membuat tuduhan, dibelakangnya berduyun golongan macam badas akan menyokongnya.. tetapi dia lupa, penipuan dan kebodohan akan merosakkan dia sendiri.. tapi nak heran apa, dia tetap akan mencari isu, mencari penipuan dan kesontotan demi bang non tercinta.. keh keh keh.. mengetuih!!

JOM TENGOK RAFIZI KENA BALUN PALING SADIS DAN BRUTAL.. hehe



ps: dalam banyak vuduh, apa paling vuduh paling atas da... ya saya tau da, vuduh macam pkr la..

1 ulasan: