Sabtu, 31 Mei 2014

bila rba buat perang kotor disaat akhir!!

nampak gayanya, taktik ini semakin kerap rba gunakan, last bullet untuk wave simpati, mereka memang nak sangat cybertrooper bn pick up isu edit ini.

kepada pengundi yang bijaksana, masa pru lepas taktik begini boleh dikatakan kerap digunakan, sampai memang cytro bn terperangkap... kali ini harap kita semua ambil kisah dengan hal-hal perang kotor dari rba ini.

gambar dyana diedit memegang arak oleh rba!! haramjadah punya rba!




Jumaat, 30 Mei 2014

LAGI PENGHINAAN RAYER, KALI INI DIA HINA KEMANGKATAN SULTAN PERAK!!

MELAMPAU!! KURANG AJAR!! BIADAB!! AMATLAH CELAKA!! KEPARAT!! ANAK HARAM PUNYA KELING BASTARD!!

ORANG INDIA LAIN TAKDA PERANGAI MACAM KAU NI!! EMO TU MEMANG EMO, TAHAP MELAMPAUI BATAS YANG TERATAS NI!! APA NAK BUAT EK? KANG LEBIH-LEBIH ORANG MELAYU YANG TERAMARAH KENA TANGKAP PULAK!!

PIHAK BERKUASA, JANGAN KASI MUKA LA, PATUT LAH DIAORANG SUKA ISA DIMANSUHKAN!!

KITA PERLUKAN ISA!!


PS: SIALAN!!

MAH SIEW KEONG MENANG 5-0!!


dalam pakatan rakyat, anda nak popular, mudah petik jari aja, kalau anda jenis yang berani kacau hak orang melayu, berlakon sikit jadi radikal, maki hamun, sah anda boleh aja menjadi pemimpin terhormat dalam pakatan, mudah kan?

DALAM BN, SEBENARNYA WALAU CARA PAKATAN ITU LEBIH POPULAR, TETAPI TIDAK SAMA SEKALI AKAN DIIKUTI, KERANA CARA BEGITI TIDAK MELAMBANGKAN INTELEKTUAL KITA, KALAU KITA HIDUP ZAMAN BATU OK, BOLEH AMALKAN.. TAPI CARA ZAMAN BATU ITULAH YANG PAKATAN RAKYAT SUKA BUAT!! APA NAK DIKATA!

BERBALIK KEPADA CALON BN MAH SIEW KEONG, BELIAU SEBENARNYA MEMPUNYAI CIRI-CIRI YANG SEBENARNYA PATUT ORANG TELUK INTAN PILIH..

INI KERANA

1. Mah Siew Keong mempunyai empat ijazah dari tiga universiti. Calon DAP ada 1 ijazah. Mah lebih baik daripada segi pendidikan.  

2. Mah pernah menjadi Adun Pasir Bedamar, ahli Parlimen Teluk Intan dua penggal. Calon DAP tiada pengalaman.

3. Mah pernah menjadi ketua Gerakan Teluk Intan, pimpinan gerakan Perak, setiausaha agung parti, ketua pemuda dan sekarang presiden parti. Calon DAP hanya ahli biasa sahaja.

4. Di belakang Mah ialah jentera kerajaan yang kuat seperti Perdana Menteri, DS Najib Razak dan Menteri Besar Perak, DS Dr Zambry Abdul Kadir. Di belakang calon DAP hanya Lim Kit Siang.

5. Mah adalah anak jati Teluk Intan tetapi calon DAP bukan.

ps: tapi tulah kawan aku ada katakan, nak menyedarkan orang yang dah kena jangkitan virus pakatanisme ni bukan mudah untuk kita ubati, dia akan ok dan normal dengan sendirinya ketika mana dia terasa diri tu kena tipu depan mata, kesian rakyat malaysia yang cepat benar kena tipu dengan pakatan rakyat!!

Khamis, 29 Mei 2014

jangan jadi kalut sebab pas memang takkan berbaik dengan umno!

politik pas makin teserlah kekeldaiannya.. jangan ditanya mana hudud, sebab mereka hanya gunakan senjata itu dipilihanraya sahaja, tapi di prk teluk intan, mereka menjadi syaitan bisu bila mana calon dap berbangsa melayu tu terang terang tidak akan menyokong hudud diparlimen sekiranya menang. amacam? pas ada hairan? ohh tidak, mereka akan menjadi belacan bilamana umno yang mereka nampak ada buat walau sezarah salah dan tak betul, mau jadi spende stopa dia punya perangai mengutuk dan mencerca umno, ini dipanggil haram zade.

hal umno kau menyalak, tapi bila parti geng sendiri yang lebih terang menolak dan membuli kamu, kamu kata yes kami semua tetap ikhlas dikeldaikan, apa jadi dengan nasib umat Islam dan melayu sekiranya pas ini ditakdirkan memerintah malaysia bersama parti celaka dap.

nak lacur agama pun agak-agaklah, sampai maruah parti kau tonggeng baik punya demi kuasa, cibai.. puih


ps: editor harakah memang sah kaki menganjing, berapa banyak dapat dengan dap pun tak tau la ni, kesian orang melayu yang mungkin terpengaruh dengan kebodohan pemimpin pas, nak pulihkan bukan senang, makan masa, macam orang kena penyakit kronik, nak ubatkan makan masa.. inilah nasib bangsaku..

#dapcelaka

golongan anti sistem beraja di malaysia ini dah berani tonjolkan diri

makin melampaui batas, harap pihak berwajib ambil tindakan, agak keterlaluan cara mereka melontarkan komen, malah dah rasa golongan anarcis ini sudah berani menonjolkan diri dan berani melakukan hal yang luar kawalan walaupun didalam alam maya.

aku harap pihak berkuasa dan ds najib sendiri fikirkan, adakah golongan ini akan merosakkan minda budak-budak muda pada masa akan datang, negara bergolak di tanah arab, golongan mereka memberontak kerana termakan hasutan dengan tersebarnya wave dari alam maya di twitter, facebook, youtube, sampai rebah negara yang konon mereka anggap menzalimi mereka, tapi setelah di jahanamkan dengan rusuhan, apa jadi dengan negara itu? aman? rakyat mereka hidup dengan bahagia?

AKU HARAP ISA DIKEMBALIKAN



ps: golongan ini berpaksi satu matlamat, rosakkan apa patut, dah menang dapat malaysia belakang kira..

nampaknya dyana makin jauh menyimpang mindanya!!

aku tak pasti apakah yang terjadi dengan awek dap ni? apakah perjuangannya ini dikatakan dapat membela melayu? masyaAllah.. aku rasa mungkin sel-sel otak dia dah terlampau lebih advance dari orang lain, almaklumlah dia sendiri ada katakan, yang dia lagi menyanjungi lim kuan yew, bekas perdana menteri singapura tu daripada menyanjungi tun mahathir yang banyak berjasa kepada bangsa, agama dan tanah air dia sendiri! so korang nilaikan, uitm pun dia taji, dah ni dikatakan askar melayu diraja pun dia hentam! BERANI KE BODOH?


ps: kadang-kadang nilai kepandaian seseorang amatlah murah semurah pelacur sehingga sanggup gadaikan maruah agama, bangsa dan negara sendiri kerana kuasa chuvanis!!

Rabu, 28 Mei 2014

apekeheanyer muka dyana stress gila ni?

ai belum lagi jadi wakil rakyat yeop, kome udoh muka ketat, macamana nak handle masalah rakyat yeop? ada yang kena hamun pulak kalau dia datang bulan ye dak? haha.. awok mude lagi, awak tergese-gese nak jadi wakil rakyat yang hanya persinggahan je. apa jadi dengan rakyat teluk intan sekiranya ada masalah besar berlaku di sana?

buat orang teluk intan, walau kite tahu, memang sokongan cina terang-terang dekat dap, tapi apakah orang cina tidak sedar yang dyana dulunya ada kaitan dengan perkasa? orang cina kalau menyokong dyana ibarat setujulah dengan pertubuhan perkasa? yes yes.. haha..

ada lagi 3 hari lagi sebelum hari mengundi, harap orang teluk intan tak salah memilih, tengok track record sebelum ini, adakah dap memang membantu masalah rakyat disana setelah 2 penggal kongker all out di teluk intan? tepuk dada tanya lah hati!!

stress nampak muka? hahaha..

ps: Allah memberi kita akal, tapi kalau kita tak guna sebaik mungkin baik benamkan kepala anda dalam baldi... selam dalam tu.. ok?

Selasa, 27 Mei 2014

BONEKA DAP MENIPU STATUS IBUNYA DENGAN PERKASA!!

sebelum ini minah ni menafikan yang mak dia tiada kaitan pun dengan perkasa, setelah dibongkar gambar bukti yang maknya itu ada adalah ahli perkasa, barulah dia buka mulut, tapi ni lah best jadi pembangkang, apa saja cara nak tipu tak menjadi masalah, anggapan cacai kalau tipu pun tak besar mana pun, tapi kalaulah pemimpin bn menipu, kau tengoklah nanti penyokong cacai pr buat apa, mau terguling dijalanraya.. hehe..

APA ORANG CINA TAK RASA TERTIPU KER DENGAN DYNA?



bila terbongkar hal begini, tak terfikirkan dap yang dyana ini boleh dipercayai? atau dia hanya gunakan kecantikan dia untuk agenda tertentu? uish mana tau beb, ni aku nak cerita pasal unit perisikan tentera russia masa perang dingin dulu ni, mereka gunakan penyusup dan penyamar dari kalangan gadis-gadis yang cantik untuk memantau kekuatan tentera dan kelengkapan perang amerika time tu!! gadis russia tak payah cerita lah dia punya cantik!!

hehe amacam dap? amacam orang cina kiasu ultra chuvanis?

manifesto mah siew keong semuanya menipu - pak lebai pas

buat calon bn di teluk intan, pedulikan persepsi dan tohmahan, anda anak jati di sana, biasalah propaganda pr ni macam jibrauk sikit, melampaui batas, biar kita merendah diri, buat kerja, ikhlas turun padang, mata melihat, nak menyedarkan orang dari jangkitan virus dap bukan senang, nak pulihkan mengambil masa.

JOM KITA LIHAT APA MANIFESTO MAH SIEW KEONG UNTUK ORANG TELUK INTAN

#JomPilihMah


klik untuk besarkan
jom follow twitter @bomkepala

Isnin, 26 Mei 2014

dulu dia bekas ahli dap yang kini menentang dap


siapa tak kenal jejaka cina ini, kini beliau antara yang paling lantang mehentam dap, walau dia seorang cina, tapi cara serangan dia terhadap pembangkang kadang-kadang boleh buat pemimpin dap risau, sampai ada yang nak saman menyaman.

beliau ni juga antara suara yang lantang menyergah mca, sebabnya anggapan beliau mca hanya berani bersuara lantang dengan umno, tapi dengan dap bukan main, tepuk tampar katanya, jadi beliau menaji mca macam tak kisah apa dah, bagus, brave person!

jadi dalam status facebooknya, dia memerli dyana sofya calon dap teluk intan dengan nada sinis, kalau seorang cina boleh tinggalkan parti dap tu, ini melayu yang konon sembang nak memperjuangkan nasib melayu dengan dap, aii chait poodah.. haha

ps: kata-kata seorang otaimer dari nadi rakyat, ada benarnya, katanya, adakah taktik dyana ini hanya untuk menjadi nasibnya lebih baik dalam politik dalam jangka masa 2-3 tahun akan datang? mudah, masa tu keluar dap, jadi orang yang menyokong parti bn, dapat jawatan dari kerajaan kerana tindakannya untuk mendapat jawatan besar? contoh senator, sebab ezam, nalla semua dulu jadi totok pembangkang, sekarang dah insaf jadi penyokong kuat bn, dapat jawatan lagi... amacam? hehehe..

[BNbagus] AYUH JENTERA BN, KERJA KUAT LAGI DI TELUK INTAN!!

JANGAN RISAU, JANGAN KHUATIR, JENTERA BN BUATLAH KERJA SEBAIK MUNGKIN, UNTUK MEMENANGI PRK TELUK INTAN NANTI, JANGAN GUSAR DENGAN CARA SERANGAN PERIBADI YANG DILAKUKAN OLEH TENTERA CYBER DI KETUAI RBA UNTUK MEMALUKAN CALON BN, MAH SIEW KEONG.

AKU TETAP SUKA DENGAN FALSAFAH YANG DIKATAKAN SUN TZU'S

"Merendah diri supaya mereka bongkak."

GAMBAR GAMBAR YANG CALON BN INI SENTIASA MERENDAH DIRI BERTEMU RAKYAT DI TELUK INTAN!!




ps: berbakul cercaan, berbakul hinaan, mereka hanya mampu lakukan serangan begitu sahaja untuk menang prk, tetapi mereka tidak langsung cerdik dalam berkhidmat untuk rakyat, itu fakta, itulah pemimpin pembangkang!!

calon dap dulu adalah orang perkasa?

kan bagus angko duduk dalam perkasa dan memperjuangkan agenda melayu, ini idak kamu boleh pulak menyanjungi parti dap yang terang-terang anti Islam dan melayu? aje gile ini awek..

tapi betullah kata orang, kerana pangkat dan kuasa, apa semua boleh jadi, hantam saja la labu, sok jangan saudara mara, adik beradik malu dengan tindakan kamu menjadi balaci dap!!

apa kata orang dap, terutama orang cina, yang selalu kaitkan perkasa dengan umno, ni apa cerita ni, bekas perkasa kamu boleh ambil dan terus angkat sebagai calon, apa betul dia ni ikhlas bersama dap? atau pun ada agenda? sekadar bertanya..


ps: macai pr akan cakap, ahh dulu umno dok jilat perkasa, wei cacai, ini bukan pasal hal perkasa dengan umno, cuma bertanya, apa orang cina tak terasa ke dia ni bekas perkasa? ada faham?

#JomPilihMah
#dapcelaka

moh kita balik mengundi yeop

Ahad, 25 Mei 2014

teman baik dedahkan punca dyana sofya ikut perjuangan dap!!

sebenarnya, terpengaruh ni biasalah, kalau dah hari-hari kena jaja cerita propaganda, anggap perjuangan dap lagi suci, macam komunis dulu tu, sebenarnya masa zaman darurat, ramai juga melayu jadi talibarut komunis beb, ramai melayu yang jadi komunis menganiaya bangsa sendiri kerana terpengaruh dengan ideologi komunis time tu, fakta ini memang benar, cuma tak dicerita sangat, zaman sekarang dap guna cara sama, tapi resepi dia sahaja berlainan!!

SEDAR ANAK BANGSAKU, DAP ADALAH PARTI CHUVANIS YANG NAK JAHANAMKAN KUASA MELAYU!


TELUK INTAN – Lebih banyak pendedahan mengenai pembangkang mungkin menjadi faktor calon DAP Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud menyertai parti itu.

Exco Puteri Umno cawangan Gombak, Natassia Roslan yang juga teman baik Dyana Sofya berkata, pencalonan Dyana Sofya sebagai calon DAP pada PRK Teluk Intan bukanlah satu perkara yang mengejutkan mereka sebagai rakan.

Beliau yang pernah bersekolah malah sekelas dengan Dyana di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Melawati, Kuala Lumpur memberitahu, pendedahan daripada pihak pembangkang mengenai perti mereka kepada calon DAP itu memungkinkan penglibatannya dalam parti tersebut.

“Ketika kami di sekolah, kami lebih berdikari, dan kami tahu apa yang kami mahukan. Tetapi kami tidak bercakap sangat mengenai politik mahupun berkaitan dengan kerajaan. Jadi, adalah sukar untuk menentukan siapa yang menyokong kerajaan atau pembangkang.

“Dia (Dyana) mungkin mendapat pendedahan daripada sebelah sana (DAP) dan saya tidak pasti berapa input yang dia dapat,” katanya kepada para pemberita pada majlis yang dianjurkan oleh Puteri Umno dekat Menara Condong di Teluk Intan, malam Jumaat.

Ditanya adakah Dyana cuba mempengaruhi rakan-rakan sekolahnya untuk menyokong DAP, Natassia menjelaskan bahawa masing-masing mempunyai pendirian yang berbeza.

“Walaupun masing-masing teman baik pun, mungkin sokong pembangkang… mungkin sokong kerajaan. Kita boleh lepak bersama-sama macam biasa tetapi tidak akan ganggu persahabatan walaupun berlainan ideologi dan fahaman politik,” katanya.

Dalam pada itu, Natassia mendedahkan bahawa banyak panggilan telefon dan mesej menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) diterimanya selepas Dyana diumumkan sebagai calon DAP PRK Teluk Intan.

Beliau yang juga anggota Biro Bantuan Guaman pergerakan tersebut bagaimanapun enggan mengulas lanjut ketika disoal mengenai hal peribadi Dyana.

“Ini (panggilan telefon dan SMS) termasuk bertanyakan hal peribadi dia seperti kehidupan sosial dan status hubungannya. Tetapi prinsip saya adalah tidak perlu untuk membongkar hal peribadi Dyana Sofya,” katanya.

Bagaimanapun, Natassia menjelaskan bahawa Dyana Sofya sewaktu di sekolah merupakan seorang yang tegas pendiriannya dalam membuat keputusan,

- MStar.

ps: InsyaAllah orang melayu dan rakyat malaysia akan ajar chuvanis kiasu dap ini..