Jumaat, 6 Jun 2014

BERITA PANAS PASAL PEREMPUAN SIMPANAN PEGAWAI KHAS SIAPA TU?

wah.. hot ni, kemain, skandal-skandal pulak ye, almaklumlah, kat selangor ni apa semua boleh lenjun, lenjun, asal boleh sudut, sedutlah, siapa nak ambil peduli, macai? macai setakat hal ni petik jari kata ahh ini tak pa, hal kecil.


NAMPAK macam alim. Nampak macam beragama. Pergi mana-mana program politik tidak kira di pejabat Exco Agama di Shah Alam ataupun di Sabak Bernam orang ramai akan memanggilnya dengan gelaran ustaz.

Tetapi tidak sangka. Rupanya ada perempuan simpanan yang dibela di Shah Alam walaupun sudah punyai isteri di Sabak Bernam.

Dengar-dengarnya sudah berkahwin di Thailand. Tetapi sehingga ke hari ini masih belum mendaftarkan perkahwinan mereka di Malaysia kerana takut diketahui oleh isteri pertama.

Siapakah Pegawai Khas Adun Sabak yang dimaksudkan?

Perempuan simpanan di Shah Alam digunakan untuk hari bekerja (Isnin-Jumaat). Isteri yang sah punya giliran hanya hari minggu (Sabtu & Ahad).

Adil ke??? Cuba tanya, cuba risik khabar. Siapakah pegawai khas YB Sallehin di Shah Alam.

sumber jawa bernam

ADA LAGI PRK SELEPAS INI, MOVE DARI ANUAR IBRAHIM?

antara insan perosak negara

Desas desus di kalangan pimpinan PKR mengatakan akan ada ‘MOVE’ dibuat dalam masa yang terdekat ini. Move untuk resign dan kononnya memberikan peluang kepada muka baru untuk diberikan mandat oleh rakyat.

Kita kena semua faham, Anwar Ibrahim bekerja dengan strategi yang tersusun. Dia bukan main balun. Kalau ikut mapping Anwar, momentum Pilihanraya Kecil sangat perlu dalam mengecilkan kredibiliti Najib dan Kerajaan.

Pilihan kawasan mesti tepat. Anwar cuma sedikit kecewa kerana Teluk Intan tidak berjalan seperti diharapkan. Walaupun Izzah buat kenduri pulut kuning kerana Dyana kalah, Anwar tidak fikir begitu. Pada Anwar, momentum kemenangan PRK adalah segala-galanya. Sebab itu, pada Anwar jika Najib berhadapan dengan kekalahan PRK sebanyak yang mungkin, kedudukan sebagai Presiden UMNO/Pengerusi BN akan goyah.

DAP/PKR sudah siap sedia dengan key messaging jika Teluk Intan berjaya dimenangi Dyana:-

1. Najib, Muhyiddin Gagal
2. Bukti Rakyat Tidak Bersama Kerajaan
3. Majoriti 52 % Sudah Bersuara
4. Sabotaj Dalaman Punca Mah Tewas
5. Najib Terdesak
6. Dyana Bawa Harapan Orang Muda

Semua itu sudah siap dan dibuang sahaja ketepi dengan kekalahan DAP. Anwar memang kecewa, kerana DAP gagal kotakan janji untuk menang semua kawasan yang berhadapan dengan PRK. Ikut kiraan Anwar, ada 12 lagi kawasan yang akan berdepan dengan PRK. Termasuk beberapa kawasan di Sabah. Calon sudah dikenalpasti. Dana sedang dikumpul dan dicari. Untuk selesa dalam setiap PRK, dana RM3 juta adalah angka yang munasabah. Itu semua memerlukan modal yang besar. Katanya dana ‘Selangorku’ sudah tidak semewah dulu. Ada sekatan. Tidak mudah untuk digunapakai ikut suka. Modal. Sekarang masalah Anwar adalah modal. - GelagatAnwar.

Rabu, 4 Jun 2014

TAULADAN BUAT BANGSA MELAYU ISLAM SEMUA! BACA DAN SEBAR!!






MANUSIA YANG BERNAMA OTHMAN WOK - TELADAN BUAT PENGKHIANAT BANGSA.
(Dari zulhairifetani blogspot)

Singapura wujud sehingga kini sebagai pengajaran kepada orang Melayu agar ia tidak berulang lagi. Namun sayang hanya sebilangan saja yang mahu mengambil pelajaran..Ini bukan soal rasuah dan kronisme. .. Ini soal mempertahankan legasi nenek moyang kita.

Pada awal 70 an, Lee Kuan Yew telah mencadangkan agar semua jenazah orang Islam Singapura dibakar kerana kawasan kuburan sangat terhad. Othman Wok yang juga Menteri mewakili orang Melayu membuktikan ketaatannya dengan menyokong pendirian Lee Kuan Yew itu sehingga mencetuskan bantahan MUIS dan seluruh masyarakat Islam.

Sikap yang ditunjukkan Othman Wok saling tak tumpah dengan sebilangan pemimpin Melayu di Pakatan rakyat terutama pemimpin PAS yang sentiasa akur dengan DAP sebagai kata pemutus muktamad. ADAKAH KITA MASIH LAGI BOLEH DIPERBODOHKAN DAN MENERIMA MELAYU SEPERTI OTHMAN WOK SEBAGAI PEMIMPIN KITA?

Othman Wok dilahirkan pada 8 Oktober 1924 di Singapura adalah bekas Menteri Sosial dan ahli parlimen PAP yang mewakili Kawasan Pasir Panjang antara tahun 1963 dan 1977. Di awal kerjayanya dia adalah seorang tokoh wartawan Bahasa Melayu yang kemudiannya menjadi timbalan editor akhbar berbahasa melayu, Utusan Melayu Singapura.

Beliau menyertai PAP selepas beberapa hari sahaja penubuhannya pada tahun 1954. Ketika itu beliau percaya pada hak samarata dan dasar multi-perkauman dan anti kepada raja-raja melayu (seperti apa yang PKR perjuangkan sekarang ini. Ketika itu beliau banyak membantu melalui penulisan mengenai penubuhan negara multi-perkauman dan hak samarata serta dasar anit raja-raja melayu di dalam akhbar "Petir" sebuah suratkhabar berbahasa melayu keluaran Parti PAP (sama seperti Harakah). Selepas itu beliau dipilih sebagai salah seorang ahli dewan editorial buletin Petir dan dalam masa yang sama juga seorang lagi pemimpin tertinggi PAP iaitu Ahmad Ibrahim menjemput dia untuk menjadi ketua cawangan PAP Geylang Serai / Tampines pada tahun 1959.

Othman Wok adalah seorang penyokong kuat Lee Kuan Yew dan dia lah orangnya yang kerap kali menentang perlaksanaan Hak-hak Keistimewaan orang Melayu. Setiap kali dia berceramah, setiap kali itu juga dia mengatakan yang hak-hak keistimewaan orang melayu dan raja-raja melayu ini hanya retorik dan mainan Tunku. Kononnya Tunku ada agenda lain, iaitu untuk merampas tanah orang Melayu di Singapura. Beliau juga mendakwa rusuhan kaum yang terjadi pada Julai 1964 telah dirancang oleh UMNO dan Tunkulah dalangnya. Beliau amat gembira tentang berita pemisahan Singapura daripada Malaysia dan ada juga yang mengatakan yang beliaulah yang menulis skrip temuramah BBC dengan Kuan Yew sewaktu malam berpisahnya Singapura dari Malaysia, yang mana ketika itu kuan yew menangis tersedu-sedu kononnya terlalu sedih dengan terkeluarnya Singapura dari Malaysia, padahal itu semua skrip yang dikarang oleh Othman Wok hanya semata-mata untuk orang Melayu berasa simpati dengan Kuan Yew dan membenci Tunku.

Sehingga sekarang ini Othman Wok masih dianggap sebagai pengkhianat Melayu oleh kebanyakan orang Melayu Singapura, kerana hasutan dialah, Lee Kuan Yew mengharamkan Pertubuhan Kebangsaan Melayu Singapura (PKMS aka UMNO Singapura) salah satu sayap UMNO di Singapura. Dia bersama-sama dengan berberapa pemimpin sayap Melayu dalam PAP antaranya Ishak Rahim, Rahmat kenap, Ariff Suradi, Buang Omar Junid, Mahmud Awang dan Yaacob Mohamed turun ke kampun-kampung Melayu menghasut orang Melayu supaya membenci UMNO dan Tunku. Pada tahun 1959, dia bertanding menjadi calon untuk PAP di kawasan Majlis Bandaran bagi kawasan Kampung Kembangan berlawan dengan calon UMNO, dia tewas dalam pertandingan itu, akibat terlalu malu dengan kekalahan itu beliau menuduh UMNO yang mengugut pengundi di situ supaya tidak mengundi dia. Apabila penduduk kampung mengetahui tentang cerita itu maka seluruh penduduk berkumpul dihadapan pejabatnya di Tampines dan menghalau dia keluar dari pejabatnya dan memaki hamunnya sebagai pengkhianat bangsa Melayu. Othman Wok sekali lagi bertanding di parlimen Pasir Panjang dan kali ini beliau menang atas bantuan dan sokongan dana dari Kuan Yew.

Selepas Singapura berpisah dari Malaysia pada tahun 1963, dia telah dilantik oleh Kuan Yew sebagai Menteri Hal Ehwal Sosial. Satu jawatan menteri yang tidak mempunyi apa-apa fungsi kerana Kuan Yew telah melantik seorang Cina untuk menjaga hal ehwal sosial dan Cina ini di letakkan di bawah jabatan Perdana Menteri. Selepas 14 tahun beliau menjadi menteri goyang kaki maka pada 1978 dia pun tidak lagi menjadi menteri kabinet Kuan Yew.

Sekarang ini dia menjadi salah seorang penulis cerita seram yang paling top di Singapura. Sesungguhnya manusia yang bernama Othman Wok ni adalah seorang pengkhianat bangsa Melayu yang terhebat dalam sejarah Melayu moden. Cara jalan cerita Othman Wok ini seakan sama dengan jalan cerita yang berlaku sekarang ini di negara kita. Takkan kita orang Melayu di sini ingin jadi seperti orang Melayu di Singapura? ibarat melukut di tepi gantang, merempat di bumi sendiri. Jangan sampai petualang Melayu seperti Othman Wok ni ada dan hidup membiak di dalam negara kita.

ps: aku akan mempertahankan tanah air ini dari pembangsat sebegini, kepada macai pr, patut korang benamkan kepala korang dalam tangki air, bagi penampar sedas, harap korang boleh insaf!!

isu hudud pulak dikatakan punca kekalahan dap di teluk intan, pas jadi ungka bisu lagi!


apalah nasib pas, bertungkus lumus menjadi jentera untuk dap di prk teluk intan baru-baru ini, ada yang sanggup ambil cuti, belanja sendiri ke teluk intan, semata-mata demi dapku sayang, mereka sanggup dan rela memaki hamun orang segama dengan mereka iaitu umno semasa berkempen, demi chuvanisku sayang, mereka sanggup membuat lagak bodoh demi mendapat perhatian orang teluk intan untuk menyokong dyana.

tetapi itulah yang dinamakan, habis madu sepah dibuang, hanya digunakan jentera pas itu untuk menjadi keldai dap, kita tahu di prk teluk intan, krisis dalaman dap memang dah tak leh nak disorokkan lagi, jentera dap tak nampak muka, harap pas je yang dapat mewarnai suasana prk sabtu lalu, kesian pas, tak sedar-sedar lagi ke apa?

KESIAN PAS!! HINANYA PAS!! MASIH TAK SEDAR KERANA HANYA DENDAM DENGAN UMNO? MASIH DI KHAYALKAN KERANA BENCI DENGAN UMNO? OHH PAS, AKU SEBAGAI INSAN YANG SEAGAMA DENGAN KAMU, SUDAH-SUDAHLAH, MALU DEKAT ALLAH, JIKA MARUAH PARTI KAMU LACURKAN DEMI SEBUAH KUASA CIPUT!!

SUDAH-SUDAHLAH!!





ps: sudah-sudahlah

akhirnya maloyakini disaman oleh ds najib

harap tak settle luar mahkamah ye, malaysiakini ni adalah web haramzade, perosak, pemfitnah no.1 di malaysia, jadi kasi ajar sikit, baru dia tau!!

gelombang menjahanamkan media pr kini bermula.. ayuh kita punah ranahkan mereka!!


ps: molyakini yang meloyakan

APA BETUL ZURAIDAH TELAH DITAWARKAN DENGAN HARGA TINGGI UNTUK WATAK MAK LAMPIR OLEH SEORANG PENGARAH FILEM?

hehe..amacam, ada ke pengarah filem nak tawarkan dia jadi mak lampir versi malaysia? wakaka.. merapu aje ko ye zuraidah, almaklumlah, dap dah kalah kat teluk intan, hahaha..

selalunya puak pr takkan boleh terima kekalahan, akan meroyan macam ungka, kalau mereka menang, mereka senyap, malah menghebahkan kata pr adalah parti pilihan ramai.. keh keh.. sekarang sudah terbukti, rakyat bukan semua nak memihak kepada pr, mereka sudah mampu berfikir dengan waras dan sudah dapat membezakan yang mana kaca dan yang mana permata!!

dalam bn pimpinannya adalah orang Islam, dalam pr dominannya orang chuvanis, takkan tak leh nak fikir, takkan tak mampu nak sedar? pkr sendiri parti punah ranah, pemilihan pun hancur, nak nasihatkan orang, pooodah...

next stage, dap akan terkontang kanting sebab sokongan orang pas dan pkr pun dah tak menyebelahi dap lagi, teluk intan bermulanya gelombang itu!!

sumber cerita klik

Isnin, 2 Jun 2014

MAJORITI BLOGGER UMNO DESAK PARTI PECAT IBU DYANA


Alhamdulillah kemenangan di PRK Teluk Intan, Perak kelmarin membuktikan kerjasama berpasukan yang baik di dalam Barisan Nasional (BN) membuahkan hasil positif dan terbaik untuk semua.

Jutaan terima kasih dan tahniah daripada kami cybertroopers @ bloggers Pro UMNO / BN kepada keseluruhan jentera di semua peringkat yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.

Tidak dinafikan perjalanan PRK Teluk Intan ini dirasakan sedikit sukar dengan pembabitan calon Melayu mewakili DAP. Lebih menyulitkan keadaan lagi apabila Yammy Samat, ibu kepada calon DAP merupakan ahli UMNO yang layak digelar pengkhianat turut menyokong tindakan anaknya.

Sebagai ahli & penyokong setia UMNO, kami menggesa agar Lembaga Disiplin UMNO Malaysia mengambil tindakan MEMECAT keahlian beliau daripada parti keramat yang tidak pernah gagal memperjuangkan nasib bangsa Melayu semenjak 68 tahun ini. Jika ditanya ahli-ahli UMNO di semua peringkat, pastinya mereka juga menolak pengkhianat parti seperti ibu kepada calon DAP yang dilihat turut bersama membantu kempen bagi pihak Pembangkang.

Sejajar dengan itu, kami mendesak sekali lagi UMNO memecat Pn Yammy Samat .

Bloggers & Cybertroopers yang menyokong kenyataan ini.

1. Rezqeen Hill
2. Bersih 3 Suku
3. The Kuala Lumpur Chronicle
4. Cucu Tok Selampit
5. MedanTempurKedah
6. From The Eye Of Segambut Princess
7. Mallaccra
8. Brader Jai
9. Parit Buntar Rebels
10. AntiDotCom
11. Generasi Pejuang Bangsa
12. Kedah Ke KL
13. Pemuda Putrajaya
14. Kelab Chedet
15. Pisau Kedah
16. Penggempur Mutiara
17. Team Media Kedah
18. Tenteramaya
19. Anak Seberang
20. Hablulyuzi
21. Media Haria
22. Wan Radzuan
23. Keris7lok
24. Harapan Esok
25. Tun Faisal
26. Dr. MiM
27. Warta Rakyat
28. Shah Alam Rebels
29. Empayar Pemuda
30. Panglima Perang Siber
31. Mat Kilau Penang
32. Sir Azri
33. Afiq KL Town
34. Daeng Selili
35. Mega Bidaman
36. Badut Rakyat
37. 1Peluru
38. Sir Zapa
39. MyMassa
40. Malay Rights
41. Ramadhan Ramli
42. Celapak Mantah
43. Aboudiabydoo
44. Pecah Palak Mikir
45. Kome Sokmo

Esok pasti jumlah sokongan ini akan bertambah bukan saja dari kalangan bloggers malahan ahli-ahli UMNO di luar sana juga.

Sama-sama kita desak agar kepimpinan parti membuat keputusan mengutamakan ahli dan perjuangan parti tanpa pengkhianat.

PENGEBOM BERANI MATI RAKYAT MALAYSIA YANG MENJALANKAN OPERASI DI IRAQ


Allahyarham Tarmimi dengan gelaran Abu Ahmad Al-Malizzi telah diberi penghormatan oleh Media Rasmi Tentera Daulah Islamiah Iraq dan Sham (ISIS) dengan Tajuk Utama Mujahidin Malaysia Syahid Dalam Operasi Martyrdom yang disertakan gambar Ahmad Tarmimi. Al Fatihah Ahmad Tarmimi Maliki dan Takziah kepada ahli keluarga dan saudara mara Allahyarham.

Abu Ahmad Al Malizzi, Shaheed InShya Allah.. Conducted an Amaliyyah Istisyhadiyah (Martyrdom Operation) onto the HQ of Iraq’s SWAT Golden Squad at the frontline of Al Anbar.

 Mujahidin Malaysia Syahid Dalam Operasi Martyrdom

Serangan dalam Operasi Martyrdom itu dikatakan telah membunuh 25 anggota Skuad Emas SWAT di bangunan berkenaan setelah Mujahidin Malaysia Ahmad Tarmimi Maliki meletupkan dirinya bersama sebuah kenderaan utiliti sukan (SUV) tentera jenis Hummers sarat membawa beberapa tan bahan letupan sebelum disusuli serangan hendap oleh Pasukan Tentera Daulah Islamiah Iraq dan Sham (ISIS).

Rekrut Pengebom Berani Mati Malaysia

Ahmad Tarmimi Maliki, 26, adalah seorang pekerja kilang di Selangor namun di luar rutin aktiviti hariannya, beliau merupakan Rekrut Pengebom Berani Mati dan dipercayai menjadi rakyat Malaysia pertama terbunuh sebagai pengebom berani mati kerana sebelum ini terdapat beberapa kematian rakyat negara ini di luar negara dalam peperangan di Syria tetapi bukan sebagai pengebom berani mati,

Jihad Ahmad Tarmimi Maliki

Ahmad Tarmimi Maliki yang mengikuti Latihan ala Ketenteraan sebuah kumpulan militan di Port Dickson akhir tahun 2013 dan Jihad beliau tidak diketahui oleh ahli keluarga terdekatnya di Pahang.

Dalam pertemuan pihak Media dengan Halimah, 34, iaitu kakak kepada Ahmad Tarmimi memberitahu, keluarganya mengetahui berita tentang adiknya itu melalui Facebook yang dikongsi oleh rakannya beberapa hari selepas kejadian dan sangat terkejut kerana kali terakhir berjumpa Ahmad Tarmimi di kampung pada Mac lalu, adiknya itu hanya memaklumkan akan ke Asia Barat untuk mendalami ilmu agama.

Kami pada mulanya tidak percaya dengan berita kematiannya di internet sehinggalah pihak polis datang ke rumah (semalam) dan memaklumkan perkara berkenaan. Hancur luluh hati kami apabila mendengar berita itu.

Ahli Keluarga tidak tahu tentang penglibatan Ahmad Tarmimi di dalam mana-mana pertubuhan dan kumpulan militan yang mempunyai kaitan dengan anasir pengganas.

Allahyarham Ahmad Tarmimi Maliki menetap di Selangor sejak 2012 merupakan orang yang sederhana dan hanya bekerja di sebuah kilang. Beliau sentiasa tenang seperti biasa, cuma dilihat suka berzikir dan menyendiri ketika kali terakhir bertemu ahli keluarganya.

ps: pengebom berani mati, kalau mengebom tempat tentera, tentera mati, tapi kalau bom kawasan orang awam? orang tak berdosa yang mati? bagaimana tu?

jom klik

uncle muthu marahkan dap

dap sudah bertelagah sama sendiri, itu sudah bagus


nampaknya dap dah semakin kritikal pergolakan dalam parti mereka sendiri, nak sorok dah tak mampu, sebenarnya dap meletak dyana hanyalah ujikaji, ujikaji yang mengatakan, dap sekarang terlalu kuat, pernah dikatakan, dap kalau letak kasut jadi calon pun boleh menang sekiranya kawasan yang bertanding tu kawasan yang majoriti orang cina, tahap gila setan punya angkuh.

sekarang? apa sudah jadi, taktik makan diri, nampak sangat dap ni memang parti rasis, lim guan eng menyalahkan dyana yang berbangsa melayu dan sebab itu orang cina tidak mengundi dap, kesian dyanaku.. huh.. dah bagi tau awal-awal, dap ini parti rasis, chuvanis, perosak perpaduan, kalau dyana tak boleh fikir lagi, kasi penampar buaya dekat diri sendiri.

biarkan mereka bertelagah sama sendiri, biarkan mereka bergasak, biarkan mereka pelupuh sama sendiri, itu yang dinanti, buat orang melayu yang menyokong dap, orang cina dan india pun dah menyampah nak percaya dengan dap, anda? tak perlu buduh dalam menjadi keldai dap, hanya menjadi cerdik berfikir dap parti chuvanis!

jom klik

uncle muthu marahkan dap

Ahad, 1 Jun 2014

BIAR BETUL KHALID SAMAD NI?

NILAIKAN JELAH.. MALAS AKU NAK KOMEN LEBIH-LEBIH, KANG MAU MEROYAN MACAI.. KAH KAH.. KALAULAH PEMIMPIN UMNO KANTOI CAMNI.. MAU BERGULING TENGAH JALAN.. KAH KAH KAH...


ps: kih kih

tahniah untuk bn kerana menang tipis di teluk intan

tahniah
tahniah

walau dituduh tidak relevenlah, bn bakal kalah lah, bn buang duit bertanding di teluk intanlah, dap paling kuat di malaysia lah, beribu keangkuhan diwar-warkan.. konon dengan menggunakan calon
cantik da era politik baru kononnya, dap dah declare teluk intan mungkin boleh menang dengan majoriti besar.

tetapi apakan daya, segalanya semua tak kena masa awal-awal pencalonan dap, dengan mencalonkan dyana sofya. game tak menjadi, nak jadikan minah melayu comel ini sebagai kambing hitam GAGAL!!