NORA DANISH YANG BIKIN LELAKI PENGSAN!!

ASET NORA DANISH YANG SEMAKIN MEMBESAR?

semakin besar undang tanda tanya - Ramai peminat pasti terkejut dengan perubahan mendadak saiz buah dada Nora Danish yang semakin membesar sejak akhir-akhir ini berbanding sebelumnya.

Apa agaknya rahsia Nora Danish? Adakah beliau turut mengambil produk zofea beauty secret seperti pelakon jelita, Tasha Shilla untuk mendapatkan tumbesaran payudara yang lebih cepat dan mendadak?

Kalau andaian penulis ini benar maka pasti ramai wanita di luar sana yang memiliki saiz buah dada kecil atau kurang menarik akan berlumba-lumba untuk mencuba produk tersebut.




ramai hidung terbedarah secara tiba-tiba


sumber

7 ulasan:

JENNIFER LOPES YANG SANGAT SEKSI DI PEMBUKAAN PIALA DUNIA 2014!! MENGIURKAN!!

Kejohanan Piala Dunia 2014 telah dibuka secara rasmi awal pagi tadi menerusi satu persembahan menakjubkan dari tiga selebriti hollywood terkenal iaitu Jennifer Lopez, Pitbull dan artis kelahiran Brazil, Claudia Leitte.

Majlis berprestij tersebut berlangsung di Arena de Sao Paulo, Brazil dengan disaksikan kira-kira satu bilion penonton di seluruh dunia menerusi kata televisyen.

Pastinya, penampilan Jennifer Lopez paling mencuri tumpuan apabila tampil hampir bogel sehingga aset miliknya hampir terdedah kesemuanya.

Wanita berusia 44 tahun ini turut tampil terlalu menggoda sehingga memukau puluhan ribu penonton yang membanjiri stadium berkenaan.











sumber

1 ulasan:

kerajaan dap pulau pinang dah kenakan cukai katil!

nak tanya, apa macai pas tak mau berguling, demo, terpekik terlolong sampai hilang suara pasal hal ini? apa macai pas tak mau sound tepet kat ketua menteri pulau pinang yang rasis tu sebagai kejam?

ohh lupa da.. apa saja yang kerajaan dap buat, ia adalah suci, bersih, tiada korupsi, tiada kesalahan, macai pas hanya akan guling, baring, lompat dan menjadi baboon pendemo sekiranya kerajaan umno je yang buat, thew yama kaw chiaw hai punya cara politik, di terengganu, korang bukan main berdemo, siap kata kerajaan terengganu terlalu kejam konon nak naikkan cukai, kepala atuk hang!

asal kena kat umno bn, bukan main, tapi apa dap buat, aisey, telo kulup da.. lagi sekali aku nak bagi, thew ya ma ka chiaw hai.. pui..

ni kenapa tak mau berdemo cai? suka hati je kerajaan dap naikkan tax yang tah apa-apa.. mentikus je la kan.. nate..


ps: mesti cai akan cakap, woii umno, yang ni tak pe, sebab cas dia untuk orang nak buat maksiat je.. umno apa tau.. hehe.. tak caya tengok la...

7 ulasan:

MEREKA DAH MULA CUCUK JARUM, PEMIMPIN KITA RAMAI GARU TELOR!!

tak kisah lu pas, lu umno, apa lu orang tak dapat lihat game-game sialan mangkuk ayun kafir kiasu laknat nak main kasar? apa lu orang semua sikit pun tak terasa game jahat yang cuba mereka mainkan? tak kisah lu siapa, asal lu orang dah lahir sebagai melayu, automatik lu Islam, apakah lu tak terdetik dalam kepala lutut otak lu orang mereka-mereka ini dah di arahkan oleh mastermind supaya hal sensitif ini dimainkan?

TU PASAL ISA TU PERLU, TU PASAL ISA TU SANGAT PERLU DIADAKAN SEMULA, MAKIN DASHYAT SERANGAN BERTALI ARUS DARI GOLONGAN MINDA RADIKAL DAN LIBERAL YANG CUBA MENYERANG AGAMA ISLAM SEBAGAI AGAMA RASMI.

PEMIMPIN KITA? ADAKAH MASIH SERONOK DENGAN KERUSI EMPUK, DENGAN PERIHAL DUNIAWI YANG LANGSUNG SIKIT PUN TAK MELIHAT INI SEBAGAI ISU PALING SENSITIF? JANGAN NANTI, DI JOLOK SARANG TEBUAN... HURM....

JANGAN DI HINA AGAMA ISLAM, JANGAN DI RENDAHKAN MARTABAT BANGSA MELAYU... KEPADA SUNDAL-SUNDAL SEMUA.. JANGAN IKUT SUKA KAMU JE MENCOCOK NILAI SENSITIF!! HATI-HATI...

GUA RINDU DENGAN PEMERINTAHAN TUN MAHATHIR, MASA BELIAU JADI PM, JANGAN HARAP MALAUN-MALAUN BIADAB SEBEGINI BUKA MULUT!!

maaf ds najib, isu-isu ini amat berbahaya!!

stage pertama.. dimulakan oleh keparat jason lo

stage ke-2, diperhalusi oleh pemimpin politik yang memang secara terang bermain isu yang agak sensitif

ps: aku jadi panas pulak kalau hal-hal macam ni ikut suka mak pak dia je berkata-kata... bloody demn!! kalau posting ini agak kasar, ya ia kasar, sebab ia melibatkan AGAMA TERAGUNG, ISLAM!!

8 ulasan:

ANTARA 10 GAMBAR YANG MENGEJUTKAN DUNIA!

Berikut adalah gambar-gambar yang pernah mengejutkan dunia pada suatu masa dahulu, gambar yang telah menaikkan nama-nama juru gambar diseluruh dunia. jelas sekali kebanyakkan gambar yang diambil lebih kepada kehidupan manusia dan setiap gambar yang dipaparkan membawa maknanya tersendiri.

 10. Kosovo Refugees ( Carol Guzy)

 9. War Underfoot (Carolyn Cole)

 8. Thailand Massacre (Neil Ulevich)

 7. After the Storm (Patrick Farrell)

 6. The Power of One (Oded Balilty)

 5. World Trade Center 9/11 (Steve Ludlum)

 4. After the Tsunami (Arko Datta)

 3. After the Tsunami (Arko Datta)

 2. Operation Lion Heart (Deanne Fitzmaurice)

1. Tragedy of Omayra Sanchez (Frank Fourier)

sumber klik sini

ps: setiap gambar ada ceritanya, gambar yang powerfull dapat mengubah dunia, persepsi, dan ego seseorang

0 ulasan:

FESYEN VAGINA? AJE GILE ORANG BARAT NI!!

jangan trend ni jadi ikutan kat sini cukup, haha.. macam chilaker...

0 ulasan: