VIDEO HANTU DI JEPUN YANG PALING JELAS, YE KE?


macam betul, macam tipu

Sekumpulan anak muda Jepun sedang mengadakan majlis di sebuah restoran, majlis yang berlangsung meriah itu tiba - tiba berubah menjadi menyeramkan kerana lima orang pemuda menyaksikan pemandangan yang tidak pernah mereka lihat sebelum ini.

Semasa di wawancara, orang yang mengambil gambar tersebut mengatakan,pada awal nya kami semua menikmati hidangan , hingga apabila salah satu kawan kami menujukkan seorang wanita yang sedang duduk seorang diri , beberapa kawan mengatakan itu pelik, tapi saya hanya berfikir itu adalah seorang wanita yang mempunyai solekan yang aneh yang sedang menunggu kawannya.

video ini sempat menjadi Headline di Jepun, beberapa pihak menidakkan penampakan ini yang mereka rasakan terlalu nyata dan jelas. jarang sekali ada hantu yang muncul dengan sedemikian rupa...


Jom tonton VIDEO di bawah... perhatikan di minit 3:41 dan 1:41

2 ulasan:

PKR TETAP DENGAN PENDIRIAN, SULTAN KENA DENGAR CAKAP MEREKA, WAN AZIZAH PERLU JADI MENTERI BESAR!!


PERGHH.. TAK RETI BAHASA PARTI BANGSAT DALAM MALAYSIA NI, DAH BERKALI-KALI SIGNAL DIBERI DAH PUN, WAN AZIZAH TAK LAYAK, TAPI MEREKA TAK PEDULI, MEREKA NAK JUGA WAN AZIZAH MENJADI MENTERI BESAR SELANGOR.

MUNGKIN KERANA DALAMAN PKR TERGUGAT DENGAN KHABARNYA AZMIN ALI BAKAL TERPILIH UNTUK JAWATAN ITU. PKR PULAK BERGASAK SAMA SENDIRI, KAH KAH KAH... BAGUS.. TERUSKAN, BERGASAK LAH KAU SAMPAI PKR HANCUR LEBUR..

NAMPAKNYA BENARLAH PKR NI MEMANG NAK LANGGAR SULTAN. TAK FAHAM-FAHAM, BAHASA APA NAK DIBERIKAN KEPADA PARTI DURJANA INI?

aku tak peduli, aku nak bini aku jadi menteri besar, faham ke tidak?

ps: jangan cari pasal ketum dengan Sultan, ni dah lebih ni.. tak faham bahasa betul!!

5 ulasan:

UNIT MEDIA PRO ANWARINAS BONGKARKAN TEAM UG YANG PRO KEPADA HADI AWANG!

gila lah, tak aman lagi sebenarnya dalaman pas ini, masing-masing nak selongkar habis team-team pro ulama ni, gasak lah, balun membalun kembali dalam lapangan terbuka, sebelum ini blogger tersohor pas, membongkarkan kononnya hadi awang mempunyai kroni di selangor, kali blogger tersohor lah juga, tulang besi membongkarkan belakang tabir team UG.

MEMBONGKARKAN BUSUK DAN UNIT TEMPUR DALAM BATALLION YANG SAMA AMATLAH MEMALUKAN.

DALAM UMNO PUN PERNAH BERLAKU MACAM NI, TAPI TAKDELAH SAMPAI NAK LANGGAR PRESIDEN PARTI, TAPI DALAM KELOMPOK PAS DAH BARAH PERBALAHAN MEREKA KE TAHAP KRONIK DAH NI, BEDAL MEMBEDAL DAH SAMPAI KETAHAP TERTINGGI DAH NI.

LEPAS INI TEAM ULAMA PULA BONGKARKAN PULA SIAPA DIDALAM KELOMPOK UNIT TEMPUR MEDIA PRO ANWARINAS, BERGASAK LAH KAU SAMPAI TUMBANG PAS OIII.. HEHEHE.




sumber: aidc

7 ulasan:

SIAPALAH AGAKNYA BAKAL MENTERI BESAR SELANGOR YANG BARU?


hari selasa ini, pada tarikh 23 september 2014, terjawablah sudah siapa yang bakal menjadi Menteri Besar Selangor yang baru, tanda tanya siapa tidak diketahui, hanya pihak istana sahaja yang berhak memberi jawapan, kita tunggu.

Azmin Ali bakal MB ke? entah?

paling ketara dikatakan nama Wan Azizah tidak ada dalam senarai, tu dia, panas hati lagi Anwar Ibrahim, malah desas desus kuat mengatakan Azmin Ali yang akan menjadi menteri besar yang baru bertambah kuat dengan tersebarnya posting di facebook dengan tagline nama Azmin sebagai MB baru, lagilah berbulu tahap cipan Anwar Ibrahim aka ketum.

Dr Idris Ahmad, layak ke dia aku kalau jadi mb?

malah nama adun ijok, Dr Idris Ahmad juga tergiang-giang dalam laman sosial juga yang berkemungkinan dia juga bakal dilantik menteri besar selangor yang baru, entahlah, mungkin tidak kot.

tapi paling trill sekiranya nama ini disebut-sebut (juga takkan mungkin sama sekali), Ng Suee Lim adun dap skinchan, jangan ambil serius kepada pembaca semua, kalaulah adun dap dipilih, mungkin tidak sama sekali, sebabnya syarat undang-undang tubuh negeri selangor, sekiranya nak menjadi menteri besar selangor mestilah seorang Islam dan Melayu.

 Eg Suee Lim - mana mungkin saya terpilih ma

tapi kalau dap nak juga jawatan tu, Eg Suee Lim kenalah masuk Islam, boleh? terperanjat beruk pulak dia nanti, nama dia mungkin boleh jadi macam ni, Wan Azmin Iskandar Abdullah (bukan nama sebenar) - jangan marah ya yb, gurau sikit aje keh keh keh.

Iskandar Abdul Samad paling layak setakat ini

tapi nama paling kuat dikatakan selain Azmin ali, adalah adun pas, Iskandar Abdul Samad, dia ni boleh dikatakan nama paling disebut-sebut sebelum ini, berkemungkinan Sultan akan memilih adun dari pas, pada pendapat penulis, dia agak bersih dalam pas, dia paling layak, walaupun pas selangor mengatakan akan menolak jawatan itu sekiranya pas dipilih, sebabnya jawatan menteri besar termaktub untuk pkr di negeri Selangor.

tapi paling kecewa nak tahu siapa? Wan Azizah dan Anwar Ibrahim lah.. keh keh, harapan menggunung inginkan jawatan MB, tapi realitinya Wan Azizah tidak layak, apalah nasib kau ketum oii..

sob sob, impian i musnah sama sekali nak jadi mb, sob sob

dan insan yang paling pening

aku pening, aku pening... berserabut kepala aku la...

realitinya jawatan Menteri Besar Selangor semakin panas berdentum,,, kita tunggu dan lihat, harap kalau dah dilantik nanti, jagalah negeri bertuah ini, pepehal pun kesian gila Khalid Ibrahim.. kena tendang macam bola kerana idea 'Langkah Kajang', idea dari pakar strategik pondan abad ini, rafizi ramli..

ps: apa yang ditulis dalam blog ini berkenaan nama menteri besar baru sekadar pendapat dan imiginasi penulis, tidak ada kesahihan dalam kenyataan mana-mana nama yang disebut, hanya satira usikan politik untuk tatapan rakyat selangor, supaya berfikir, pakatan rakyat sememangnya bawa masalah, harap maklum.

4 ulasan:

SEBENARNYA AGENDA PERPADUAN PAS DAN UMNO HANYALAH MAINAN FITNAH!!


sebenarnya jenama umno amatlah pantang disebut oleh pas, tidak sama sekali bekerjasama dengan umno, sebabnya umno, pas semua dah kafirkan, tak wajib dibuat baik, itu prinsip pas, buatlah macamana pun, kerjasama dengan umno adalah haram sama sekali..

pas tetap bersedia menjadi keldai selamanya untuk pkr dan dap, yahuuu...

bagus, kan dah jangka, pas mana nak berani lawan aku, kah kah kah kah

pro anwarinas dalam pas gembira dalam diam, akhirnya pas tetap dengan tahap balaci dalam pr, boleh diharap dalam meramaikan peserta demo, boleh menjadi benteng hadapan dan baring tepi jalan bila diarahkan, keh keh keh...

uhuuuuu.... yahuuuu... selamat aku...

barah dalam pas semakin merebak, pro ulama bakal dilenyapkan atau pro anwarinas bakal menguatkan pegangan dalam pas? kita tengokkan aje..

yang penting cita-cita untuk menjatuhkan hadi awang pada pemilihan pas akan datang lagi nampak ketaranya, jaga-jaga hadi awang, pro anwarinas tak akan duduk diam.

haiya wa sangat suka melayu sama melayu gaduh, dap yang untun ma..

ps: hallo macai, umno tak terkesan pun, sebab kalau anggap umno yang terhegeh-hegeh nak kan perpaduan, itu lagilah fitnah, umno sebenarnya nak jaga kuasa orang melayu je pun, sebab peranan pas dalam pakatan tak nampak membantu langsung Islam dan orang melayu..

6 ulasan:

pas tetap dengan pendirian, tetap bersama pakatan rakyat walau kena pijak dan ditikam belakang


standard pas punya gameplan, dalam bertumbuk sakan, dalam nak coverline masalah dalaman, dalam tak sedar rakan pakatan sepak terajang pas.. tapi pemimpin mereka tetap dengan pendirian, bersama dengan pakatan lagi bagus, sebabnya undi, biar rugi undi melayu dari rugi undi cina, itu fakta..

sebabnya kalau sekadar pro ulama iaitu harun din sahaja yang sanggup katakan keluar pakatan lagi bagus dari bergelumang dengan rakan sekutu yang tikam belakang, yang lain berdengkur, cakap-cakap ulama dalam pas hanya khayalan sahaja.

sebabnya sokongan orang cina sampai ketahap tertinggi, pro anwarinas anggap inilah peluang pas meruntuhkan umno kerana sokongan orang cina terhadap umno semakin menurun.


jadi jawapan dalam kem pas tetap sama, walau presiden dihenyak kiri dan kanan, biarlah maruah dihumban ke longkang, tapi peranan kuasa mutlak itu sangat penting, itu fakta, pas bukan pas yang dulu, sekarang dia dah kena virus pasma.. hehehe


ps: tulah jangan percaya drama nak keluar pakatan ni, sebab mereka punya taktik supaya kita pun join sekali gameplan mereka, keh keh..

2 ulasan:

apa motif blogger pas libas hadi secara halus?

nampaknya blogger tersohor pas menganyang hadi secara sinis, mungkin dalam kelompok media pro anwarinas? siapa tahu? nampaknya pas bergolak dalam keadaan kritikal, serang menyerang menjadi dah tak terkawal, pemuda pas terang-terang menolak mat sabu, malah dikalangan mereka tetap dengan pendirian, sesiapa yang menolak dan memperlekehkan ulama, sila berambus dari pas!!

perang semakin terbuka antara pro ulama diketuai hadi awang dan pro anwarinas diketuai mat sabu, inilah masanya perang tanpa batasan... jeng jeng...


apa motif? baca disini klik

mungkin ada sebab bercerita tentang keburukan hadi, memalukan secara halus dan membongkarkan secara sinis berkenaan hadi dan kroni di selangor, mungkin ini taktik yang terpaksa dilakukan sebagaimana dilakukan terhadap menteri besar selangor, khalid ibrahim, habis semua isi perut mereka keluarkan untuk mendajalkan sebaik mungkin khalid.

tapi harus diingat, selagi tiada bukti, dan mereka memulakan taktik kotor terhadap hadi, berkemungkinan perang skala besar akan berlaku dalam pas, mungkin juga pasma bakal wujud selepas ini... pas bakal keluar pakatan rakyat.

ps: barah semakin merebak, tidak terkawal, adakah hadi awang pula akan dimalukan selepas ini? kita tunggu

5 ulasan:

adakah berita ini membuatkan spisis kera anwarinas memberontak?


mungkin ada kebenaran, adakah ini perihal perpecahan pas dalam pakatan semakin melonjak kuat, semakin tersemai perpecahan paling dashyat dialami oleh pas, berpecah dua kerana seorang insan bernama anwar ibrahim aka ketum.

ni semua aku punya pasal, keh keh keh..

jadinya perpecahan ini berkemungkinan pas akan keluar dari pakatan, atau bersama dengan pakatan dengan dibahagi dua, pasma dan pas asal, agak-agak siapa yang kaut untung dalam perpecahan pas ini? ramai orang kata umno, tapi hakikat umno tak terkias langsung dengan apa terjadi dalam pas, sebelum ini umno tak kisah pun bergabung dengan pas, sebab paling utama ukhwah sesama Islam tu yang perlu dijaga, kuasa mutlak orang melayu Islam tu yang perlu dijaga, bukan mengikut kata kafir dan liberal, hah sekarang rasakan, dalam pakatanlah yang rosakkan pas.

kenyataan harun din ini akan membuatkan segerombolan pentaksub pas yang membenci umno tahap kritikal meroyan 24 jam, tengoklah... sampai pro hadi dan anwarinas dah berperang dalam alam maya sekarang ini.



ps: kalau pas bergerak sendirian sebenarnya lagi mengukuhkan pas atau menjahanamkan pas?

4 ulasan:

perangai pas yang dari dulu takleh nak ubat - umno tu tak layak masuk syurga dan haram bagi mereka digelar ustaz!!


perangai begini dah diajar dari kecik, hari-hari mereka didoktrin begini, asal nama umno, kena benci tahap melampau, walaupun kebencian meluap-luap itu sampai tahap nak kokak tengkok orang yang jadi sokong umno, dah macam vampire pulak ye, hehe..

sampai kalau orang umno tu dianggap najis, felemek, bayangkan parti yang dibenci tahap kronik inilah yang bantu ramai dikalangan anak-anak mereka ke universiti, ada yang belajar sampai ke luar negara dengan duit biasiswa, alasan mereka dah nama pemerintah, memanglah kena bagi pada yang layak, nak tanya, kalau pas memerintah adakah betul pas boleh buat macam tu, tak kira bulu, ini sebut nama umno pun saka automatik merasuk..

sampai BR1M pun ramai orang di kelantan dapat, kerajaan pusat tak mengeluh pun, sebab nak tolong, tapi tulah, kalau hati dah ditaut kebencian, nak ubat pun payah, jiwa kacau, tapi percayalah, Allah itu adil, dialah perancang sebaik perancang, yang baik datang dari Allah, yang buruk datang dari pak lebai pas yang terlampau taksub maksimum kerana politik kebencian.

kerana ketaksuban merekalah, perpecahan mereka makin ketara, janji Allah itu pasti, kita tunggu dan lihat bagaimana, pesan gua kepada pelahab taksub pas, sudah le tu, sampai bila lu orang nak bermusuh ni?



ps: Islam patut bersatu, tapi kerana kebencian habis lu orang pijakkan kerana kuasa.. gila punya pas

6 ulasan:

SERAM GILA ! GAMBAR PUNTIANAK MUNCUL DI KOMPLEKS KASTAM ALOR STAR


Gambar penampakan makhluk yang dipercayai pontianak dirakamkan oleh seorang kakitangan Unit Pencegahan Penyeludupan Kedah pada satu jamuan hari raya lepas.

Gambar tersebut dirakamkan di Kompleks Kastam Alor Star. Agak menyeramkan kerana didalam gambar berkenaan terdapat penampakan lembaga putih yang dipercayai sebagai hantu pontianak.

ps: gila tanjat boboi melihatnya.. ades..

2 ulasan:

abe mat sabu kena pulau dengan pemuda pas, kesian dia


bukan main marah pemuda pas yang pro hadi dengan mat sabu, baru ucap assalamualaikum je, majoriti pemuda pas keluar dewan, terkedu abe mat sabu tau.

tapi abe mat sabu dia belajar cool cara proksi dia, abe ketum atau ketua umum aka anwar ibrahim, ini semua boleh disettle dengan ayat-ayat poyo, contohnya dia kata, semua pemuda pas tu keluar sebab nak solat asar, yelah mat sabu, baik punya swing, keh keh keh.



jom kita baca apa kata mat sabu, kih kih.. baik punya putaran gegar jiwa..

sumber dari sinar harian
KOTA TINGGI - Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu menyifatkan tindakan segelintir perwakilan Pemuda yang bertindak keluar ketika beliau berucap merasmikan Muktamar Pemuda Pas sebagai perkara biasa.
Mengulas perkara itu selepas selesai perasmian Muktamar Pemuda, Mohamad menolak tindakan itu sebagai satu protes, malah katanya, keluar masuk perwakilan ketika berucap itu perkara biasa. "Mungkin mereka keluar pergi sembahyang dan sebagainya. Lagipun sudah masuk waktu Asar, yang mahu solat akan keluar sembahyang," katanya
ps: pas sekarang mengalami revolusi perpecahan akibat kerakusan menjilat anwar, disebalik kebencian meluap-luap terhadap umno, keadaan sekarang terbalik, mereka dijahanamkan dari dalam oleh anwarinas.. insaflah, bersatulah wahai umat Islam.

0 ulasan:

ceramah hadi awang hanya dihadiri 50 orang sahaja?


kenapa? apa sebab? bukan ke kalau pas buat ceramah, bukan main powerfull croud yang datang, tapi hakikat mungkin dikalangan akar umbi dah tensen dengan keadaan pas yang berpecah 2, pas asal dan pasma, pro ulama dan anwarinas..

mungkin hadi sebaik mungkin nak kembalikan keadaan asal dalam pas, tetapi hakikat mereka bertelagah dari dalam, pkr dan dap hanya kerana arahan anwar ibrahim je diam membisu dari membalun hadi,

adakah unit anwarinas yang separuh dalam pas tu, akan menendang hadi secara halus selepas ini? siapa tahu, ini adalah politik, politik kebencian dibawa pas semakin memakan diri, kita kena faham, pas takkan boleh bersatu dengan umno, jadinya kita berserah kepada Allah supaya puak-puak pas ini terbuka hatinya menerima pernyatuan.

katanya masa ceramah hadi awang, kilat sabung menyabung, petunjuk Allah kita patut dalami dengan mendalam, walaubagaimana pun hadi ni, dia memang bagus dalam menelanjangkan anwar ketum dan sekutunya dalam pas.

ps: politik ini kadang-kadang bila sampai masa, penyatuan akan wujud dengan sendirinya, tapi entah bila tak tau.

11 ulasan: