ALANGKAH HINANYA BILA PAS DIPIJAK DAN DISEPAK, DIHINA...


KEPADA PENYOKONG PAS, WALAUPUN BERLAINAN IDEOLOGI, ADAKAH KORANG RELA PARTI KORANG DIPERLAKUKAN SEBEGINI?

PAS NAK TUNGGU APA LAGI AGAKNYA?

ISUNYA BILA WAKIL MUKTAMAR PAS, ISZUREE IBRAHIM YANG MELUAHKAN PERASAAN KEKECEWAAN TERHADAP KEGAGALAN KERAJAAN DAP.

DAN DIA TELAH DIPECAT TANPA CAKAP BANYAK OLEH REGIM DAP, DAH LA PAS, SEDARLAH, KRISIS MB DI SELANGOR PAS DI PERSALAHKAN WALAU PUNCANYA ADALAH DARI IDEA GILA LANGKAH KAJANG.

BILA AZMIN JADI MB, DIKURANGKANNYA PULA JAWATAN EXCO UNTUK PAS, REALITNYA PAS LAGI BANYAK KERUSI DARI PKR, DIPERLAKUKAN MACAM PAS TAK BERMARUAH.. PEMIMPIN MEREKA RELA KAN AJE KE? GILA KE APA NI?

DI SARAWAK, PAS DIANGGAP BUKAN LAGI RAKAN UNTUK DAP, DAP ISHTIHAR TIDAK AKAN BEKERJASAMA LAGI DENGAN PAS...

ps: memang isunya pas dibuli sangat dashyat oleh parti komponen, mereka beralah kerana nak kukuhkan pakatan, tapi rakan kongsi beri racun kepada pas bila pas tidur lena.. gila kan?

9 ulasan:

ANWAR IBRAHIM AKAN MENJADI PENASIHAT UNTUK AZMIN ALI?


SEBELUM INI DAH KATA TAK NAK PERCAYA, HAHA.. MACAMANA SEKALIPUN ENTITI BANG NON TETAP UTUH MENGONTROL HABIS.. EHEM.. 3 BILLION JANGAN LUPA YE.. KEH KEH KEH...

TAPI ADAKAH AZMIN NAK DENGAR ARAHAN ANWAR IBRAHIM? IMEJ ANWAR KETUM SENDIRI MENGALAMI TAHAP KEMALUAN TERTINGGI KERANA TIDAK DAPAT MENJADIKAN BININYA MENJADI MENTERI BESAR.

TAPI MEMANG SIKIT-SIKIT ARAHAN DARI ANWAR IBRAHIM TU AZMIN DAH MULA BUAT, CONTOH KAJI ISU PERJANJIAN AIR, ISU GAJI MB, ISU KIDEX DAN BIBLE.. AMACAM ORANG SELANGOR?

PAS DIPERLAKUKAN MACAM KELDAI, TIDAK ADA MARUAH SIKITPUN WALAU MEREKA PALING BANYAK KERUSI DI SELANGOR. SAMPAI JAWATAN EXCO DIKURANGKAN KEPADA PAS MENJADI 3 PUN PAS ANGGAP TAK MENGAPA ITU KITA REDHA KERANA MENGANGGAP NAK SELESAIKAN KRISIS INI, PUNYA TAHAP TERTINGGI MENJADI KELDAI POLITIK KEPADA PKR DAN DAP, SEDANGKAN KRISIS MB BUKAN PAS PUNCANYA.

KESIAN, KESIAN..

ps: kita tunggu 100 hari untuk azmin, adakah dia bakal dipusing macam gasing? siapa tahu, khalid ibrahim pun diganyang macam kasut, dilempar macam tidak ada gunanya lagi.

4 ulasan:

APA BENAR RAFIZI PULAK NAK LETAK JAWATAN DAN KOSONGKAN KERUSI PANDAN?


NI APA NAK JADI NI LAH HAI DENGAN POLITIK SELANGOR INI, KALAU BENAR MEMANG GILA LAH, TAPI KALAU TAK BENAR MEMANG GILA JUGALAH YANG BUAT SEBARAN PALSU INI.. 

KALAU DIIKUTKAN IMEJ RAFIZI DAH MEMANG KE LUBUK YANG DIPENUHI TAIK PALAT SEKARANG NI, AKIBAT IDEA GAGAL DAN MENIPU 'LANGKAH KAJANG'.

JADINYA PENDAPAT ANDA RASIONALKAH PRK LAGI DI NEGERI SELANGOR KERANA KRISIS POLITIK PAKATAN RAKYAT?

GILA YANG GILA, HANYA BERLAKU BILA PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH... RAKYAT MACAM KITA JADI MANGSA.

sebaran dari whatsapp
Bercakap kepada pemberita sebentar tadi, Pengerusi SPR berkata, pihaknya akan menunggu pemakluman rasmi daripada Speaker Dewan Rakyat berhubung kekosongan kerusi Parlimen Pandan sebelum mengadakan sebarang mesyuarat.
Sehingga kini SPR belum menerima sebarang surat. Kerusi berkenaan kosong berikutan tindakan ahli parlimennya, Rafizi Ramli menghantar surat meletak jawatan kepada Speaker Dewan Negara petang ini
.
ps: apa gila?

4 ulasan:

ALVIN SIAL NI MAKI UMNO DAN NAJIB!!



DEKAT LUAR NEGARA KAU BERANI LA MUSIBAT KIASU, BILA KENA TAHAN DULU, MUKA TOYA, MUKA SEPEOT JE, DAH LEPAS KENA JAMIN DAN KES PUN BELUM BICARA LAGI, LARI LUAR NEGARA, AWEK SEKS DIA PUN DAH TAK IKUT DIA, NAK BERLAGAK HINA UMNO DAN NAJIB PULAK.

KIASU SPISIS MACAM NILAH, SETAKAT BERANI BELAKANG JE, DEPAN PIJAK SEMUT PUN TAK MATI...

HARAP KES MAMAT ALVIN SIAL NI DAPAT DISELESAIKAN, KALAU DIA TAK BALIK-BALIK DAN NAK DUDUK TERUS DI USA KONON NAK MINTA SUAKA POLITIK, MINTA SAHAJA INTERPOL TANGKAP, HEHE, MAU KAU TERKENCING MUSIBAT ALVIN.

AKU HARAP PIHAK KERAJAAN BERKERAS DENGAN MANUSIA YANG BERFIKIRAN RADIKAL, EKSTRIMIS DAN PEROSAK PERPADUAN NEGARA INI... KERAJAAN KENA KEKALKAN AKTA HASUTAN..

sumber klik sini

ps: bukan main puak-pauk berhaluan kiri nak hapuskan akta hasutan, kalaulah hapus akta ini agak-agak apa akan jadi dengan malaysia ini?

6 ulasan:

tahniah bn kerana mengekalkan kerusi di pengkalan kubor dengan majoriti besar


ini adalah jawapan dari penyokong totok pas jenglot

ahhhh ini semua bullshit, kemenangan bn sebab bn bagi rasuah, yang undi adalah warga bangladesh, vietnam, siam, myanmar dan semua bangsa asing, orang malaysia dah tak percaya dah dengan umno.. puih..

bn menang nasib je, sebab pas memang saja nak bagi bn menang, kita tunggu pru14

bn sabotaj dengan membuat fitnah..

kalau dikumpulkan alasan dan jawapan dari pentaksub, mau mereng otak korang wei.. haha.. yang nyata bn menang besar.. tahniah penduduk pengkalan kubor kerana pilihan anda tepat,

HIDUP BN

2 ulasan:

BILA PAS ANGGAP MEREKA LAGI MULIA DARI PARTI-PARTI YANG NAK BERKAWAN DENGAN MEREKA!

perghh golongan angkuh macam ni hanya hidup dalam kelompok otak 3 suku

KADANG-KADANG SERIUS NAK TERGELAK DENGAN KEANGKUHAN PAS NI, SPISIS ANGKAT BATU HEMPUK DEKAT KEPALA SENDIRI, ITULAH PAS.

MEREKA SEDAR DALAM KELOMPOK MEREKA SEDANG MEREBAK VIRUS ANWARINAS, VIRUS INI BILA DAH BERJANGKIT DAN MEREBAK MACAM BARAH, MAKA PAS BAKAL TERSEMBAM MUNGKIN.

MUNGKIN SEKARANG NAK SEDAR, TAPI KALAU SEDAR SEKALIPUN TETAP MENJADI BALACI KEPADA PKR DAN DAP, TAK PAYAH SEMBANG PASAL VIRUS ANWARINAS PUN, MEREKA RELA DIPERKUDAKAN OLEH GOLONGAN SEKULAR, LIBERAL DAN CHUAVANIS.


BILA SEBUT UMNO, DIKALANGAN ORANG PAS AKAR UMBI BUKAN SEMUA JENIS PERANGAI BATAK, ADA DIKALANGAN MEREKA TETAP MENJAGA UKHWAH SESAMA ISLAM WALAU BERLAINAN IDEOLOGI, CUMA YANG TAKSUB TU, MUNGKIN DARI KECIL DIDIKAN MEMBENCI, BENCI, BENCI, KALAU DAH HARI-HARI MACAM TU, MEMANGLAH KAN..

PAS MUNGKIN DALAM FASA KERUNTUHAN TERUK, SEMUA KERANA SEORANG MANUSIA, ANWAR IBRAHIM AKA KETUM

aku kontrol habis habaq hang

1 ulasan:

'langkah kajang' gagal atau memang nak azmin naik jadi mb? episod akhir

setelah drama-drama berlanjutan krisis mb ini, masing-masing keronyok sana sini, pkr hentam pas, dap hentam pas, pas hentam balik, masing-masing keronyok sampai lebam, rakyat di selangor pun terlopong, malah bn pun dapat rasakan selesai hendaknya krisis mb ini bila Sultan memilih azmin ali sebagai mb baru.



bila azmin sah menjadi mb, dikalangan rakan parti dalam pr terus menerus sokong tanpa ada bantahan terutama dap dan pkr, sebelum ini bukan main garang nak juga wan azizah tetap tunggal menjadi mb, sampai tak peduli langsung dah arahan Istana dengan menghantar satu nama tunggal juga iaitu wan azizah.




goyang sana goyang sini, maksudnya pada permulaan pkr dan dap, anggapan mereka adun pas yang akan menjadi mb, maka perihal ini terpaksa juga mereka setuju sedangkan pada awal-awal memang sah azmin lah yang akan menakhodakan selangor atas tiket menyingkirkan khalid ibrahim.

gameplan anwar baik punya, walau selepas lantikan azmin, katanya kelibat anwar ibrahim ketum tak muncul, ramai tertanya mengapa, katanya dia agak terkejut sebab azmin yang dipilih bukan dikalangan calon pas, aik? haha.. baik punya gaul abe ketum...

tertanya-tanya juga, kalau dah memang wan azizah tak layak pada awal-awal lagi, kenapa tak promot sahaja azmin? ini orang panggil strategi memasang khayalan dijual merata-rata, diguna media pr sebaik mungkin, dijaja konon ada kelemahan, jadinya.... perihal drama ini bukan setakat habis disini. ada lagi...

drama setelah azmin menajadi mb.. legasi khalid akan dilumpuhkan sikit demi sedikit, ini bukan auta.


amacam? kita tunggu, adakah benar azmin bukan boneka anwar ibrahim atau dia nak langgar anwar ibrahim atau sah memang agenda utama pada awal-awal langkah kajang itu adalah sememangnya nakkan dia jadi mb atau dah memang rezeki dia kerana kerakusan anwar ibrahim dengan salah strateginya atau gameplan ini dah memang berjaya sepenuhnya, sebab paling utama duit simpanan dalam selangor tu, RM3 billion.

yang ni pulak amacam? ada lagi arahan yang kita anggap sah dia dengan anwar ibrahim dah berjaya dengan agenda merampas selangor dari khalid ibrahim.. licik dan berbaloi.


agak-agak siapa dah capai target untuk simpanan 3 billion tu? alah.. siapa lagi..

amacam strategi i? semua pakat terkena kan, kah kah kah...

ps: perang dan strategi itu mungkin nampak bodoh piang tapi hakikat matlamat dan impian itu terlaksa dengan cara paling brengset kerana langkah kajang duit rakyat, rakyat, pemimpin, tak kisah pr atau bn, melayu, cina, india dan segala bangsa dah terkena dengan mangkuk ayun ini.. iaitu ketum man.. siak..


tapi jangan seronok sangat macai ketum, ada lagi ceritera tunggu.... 

episod 'langkah kajang' gagal atau memang nak azmin naik jadi mb? tamat

4 ulasan:

'langkah kajang' gagal atau memang nak azmin naik jadi mb? episod 3

korang satu malaysia kena liwat minda dengan aku, ada faham? hik hik hik

keadaan krisis mb selangor sebenarnya membuatkan pakar strategis dari bn pun tak mampu berfikir, kerana menganggap tindakan anwar ketum dan segerombolan mp yang menyokongnya untuk melantik wan azizah sebagai menteri besar atas dasar apa? apakah sebenar yang anwar ketum nak lakukan sehingga wan azizah terpaksa dijadikan kambing hitam sekali lagi.

ramai memberikan jawapan begini

1. kerana anwar akan masuk penjara, wan azizah adalah proksi boneka yang diperlukan untuk menjadi boneka sehingga anwar bebas nanti, mungkin jawatan dari wan azizah itu boleh ditukarkan kepadanya nanti, sebab cara begitu anwar dah buat dah pun di permatang pauh, wan azizah letak jawatan, prk berlaku, anwar bertanding dan menang.

2. strategi ini mungkin anggapan kita, pada awalnya nampak benar, sebabnya bukan main pemimpin pkr dan dap mencanangkan nama wan azizah, kecuali pas, sebab pas dapat rasa ada sesuatu tak kena dalam game mb ini.

3. adakah dikalangan strategis bn yang kena pedajal atau dalaman pakatan yang kena pedajal? drama ini cukup rempah ratusnya, serius, sampai mata tak terarah langsung terhadap azmin.

4. muktamar pas diadakan baru-baru ini di johor pun sebenarnya mengacau sedikit dalaman pas, itu yang wujud pasma tu, bertelagah sama sendiri sampai lenjun pas, hadi awang pun terang-terang nak dijatuhkan oleh golongan pro anwarinas. drama ini cukup rencah dilakukan. ada sebab hadi awang perlu dijatuhkan untuk matlamat menawan putrajaya.

jaja nama wan azizah, ibarat macam jual makanan segera, laku tak ingat

kalau kita faham, permainan politik si anwar ibrahim ketum ini cukup licik, memang perasan tak, nama azmin tak terlintas langsung dalam propaganda ini, bilamana nama wan azizah tunggal dipilih untuk diberikan kepada Sultan Selangor, kita sendiri tahu, wan azizah akan mudah ditolak mentah-mentah kerana awal-awal lagi serangan terhadap wan azizah dalam media pro bn bertalu-talu sampai kelayakan dia dipertikai, pkr memang tahu, wan azizah takkan layak punya menjadi menteri besar.

hari-hari bercerita berkenaan keadaan kritikal melanda pr, sampai seronok media pro bn termasuk aku mainkan, sebab bullet dah diberi dengan percuma oleh media pr sendiri

tu sebab media-media pro pr tiap waktu memainkan keadaan krisis ini menjadi berat nanang, memang sengaja ia dicanangkan supaya rakyat leka dengan krisis ini, dan nama azmin tidak langsung mereka sebutkan malah media pro bn tidak sama sekali mengaitkan azmin dengan jawatan menteri besar, nampak? keh keh...

memang tak nafikan keadaan kritikal pr berkenaan krisis mb ni sangat berat, anwar ketum korang kena faham, baca balik art of war dari sun tzu tu,

antara ayat-ayat falsafah sun tzu
1. Terlalu mempercayai akan menyebabkan pengikut mengambil peluang dan memperlekehkan pemimpin
2. Disiplin dan arahan yang keterlaluan akan menjadikan pengikut memberontak.
amacam, terbuka minda, ada lagi, baca yang ni

Perdaya Langit untuk melewati Samudera.

Bergerak di kegelapan dan bayang-bayang, menggunakan tempat-tempat tersembunyi, atau bersembunyi di belakang layar hanya akan menarik kecurigaan. Untuk memperlemah pertahanan musuh anda harus bertindak ditempat terbuka menyembunyikan maksud tersembunyi anda dengan aktiviti biasa sehari-hari.

mudah, lekakan musuh, kita le, pro bn, dengan situasi yang tak dijangka, tapi dalam hakikat, perihal itu adalah untuk mengekalkan dan menguatkan lagi benteng mereka, iaitu benteng pakatan.

 kah kah, dengan hang, dengan ketua-ketua hang, dengan pas sekali aku pedajal, kah kah kah..

jawapan dalam kekalutan itu, adalah dengan azmin ali menjadi menteri besar, mulanya anggapan menteri besar selangor berkemungkinan akan dipilih dikalangan adun pas, Istana Selangor memilih azmin kerana tidak mahu krisis ini berlarutan, maka azmin memang layak menjadi menteri besar selangor yang baru.

sedangkan sebelum ini,betapa garangnya pkr kerana tetap dengan pendirian nak juga wan azizah menjadi mb, sampai katanya nak merayu kepada Sultan supaya memilih wan azizah, permainan ini tidak sampai penghabisnya lagi.

sebelum nama azmin diwar-warkan bakal menjadi menteri besar, bukan main garang pkr,

nampaknya tak rugi sedikit pun pas meletakkan 3 nama, salah satu nama adalah azmin, pas letak untuk Sultan pilih,

nama azmin memang terpilih untuk ditabalkan menjadi menteri besar, sedangkan pada awal-awal krisis sekelumit ini, nama azmin tiak ada langsung, jadi berterima kasihlah kepada pas, atau memang anwar suruh pas yang letak? hehe.. 

sebab kenyataan mat sabu dalam mesyuarat pas pusat pada 17 hb ogos 2014, dalam mesyuarat yang tidak dihadiri hadi awang itu mengatakan bersetuju nama wan azizah dan azmin dipilih untuk calon menteri besar, amacam? hehe..

nama-nama yang telah ditemuduga oleh pihak istana untuk jawatan menteri besar selangor

ok bersambung lagi untuk episod 4.. lalalala..


4 ulasan:

'langkah kajang' gagal atau memang nak azmin naik jadi mb? episod 2


inilah nasib khalid ibrahim dengan dipecat serta merta dari parti pkr, kerana dia enggan letak jawatan sebagai mb atas arahan parti pkr, anwar ketum dah rasa sangat pening lalat kerana khalid ni tak dengar cakap pulak dia.. huh..

rafizi baik punya kutuk si khalid ibrahim, si sotong pencetus idea "langkah kajang"

maka dengan itu atas arahan parti juga dikeliling satu selangor buat roadshow untuk memburukkan khalid ibrahim, punyalah terdesak pkr lah hai.. huh..

tapi khalid ibrahim dia steady, tak gelabah.. tak rasa goyah, dia rilek, dia ikut game anwar ketum buat kepadanya, mungkin dia tak cerdik dalam politik tapi dia guna otak untuk hadapi keadaan mencabar dalam politik, walaubagaimanapun si khalid ini ada juga buat onar, tapi biarlah.. kadang-kadang orang bn nak menyokong dia terlalu sangat pun nampak janggal, tapi atas dasar kemanusiaan je rasa kesian.. hehe..

pernah tak kita perasan dalam keadaan huru hara politik berlaku melanda pr, pkr dengan syok menjual nama wan azizah, terfikir tak kita nama azmin? tidak bukan, dia tidak terlintas langsung dalam fikiran anwar ibrahim agaknya? tapi mungkin tidak...

masa mula-mula permainan pkr dalam krisis menteri besar, nama azmin pun diaorang tak berkenan, macam ada apa-apa je, hehe, perasan tak?

dalam perihal, bilik mesyuarat, dap dan pkr, semuanya menjurus nama wan azizah sebagai menteri besar, sampai buat sidang media adun-adun yang menyokong penuh wan azizah, ibarat mendapat undi majoriti, krisis menteri besar selangor bukan boleh dibuat main.

sokongan maksimun 30 adun termasuk 2 adun dari pas yang berpaling tadah

perasan tak azmin macam buat cool? semua adun-adun ini dahterikat dengan satu arahan kecuali pas, sebab pas terikat dengan arahan hadi awang dan majlis syura.

pas pula sebulat suara yang menganggap wan azizah tak layak menjadi menteri besar, krisis pr semakin berdentum kerana masing-masing menyerang satu sama lain, dap dan pkr serang pas, tanpa belas mereka serang, malah tindakan team anwarinas dalam pas yang bermesyuarat pada 17 ogos lepas juga sebulat suara menyokong wan azizah menjadi menteri besar padahal hadi awang tak da dalam mesyuarat tersebut.

jadi berlakulah perbalahan antara pro ulama dan pro anwarinas kerana wan azizah, anwar senyum dalam gementar.. hehe

team anwarinas diketuai oleh mat sabu

hadi awang tak tertahan dalam keadaan ini, dia dengan menggunakan kuasa dia sebagai presiden pas, oleh kerana langkah kajang itu tidak betul, dia tidak berpuas hati dengan anwar ibrahim dan sekutunya dalam pas.

dia balun tanpa belas terhadap pkr berkenaan 'langkah kajang' ini



keadaan ini membuatkan keadaan dalaman pr di selangor menjadi kacau bilau, anwar ibrahim semakin pening, dah macam orang sasau dengan kuasa, sampai dia melalut dengan peranannya sebagai ketua umum dalam pkr..

entah apa yang dibincangkan si anwar ketum dengan azmin

bersambung nanti di episod 3...

2 ulasan:

'langkah kajang' gagal atau memang nak azmin naik jadi mb? episod 1


pada awal-awal bila mana mp kajang meletak jawatan secara mengejut, untuk memberi laluan kepada prk, ramai anggap ini kerja gila, idea dari anwar memang brengset, bukan setakat bn, malah pas yang tertelan selipar pun terkejut dengan idea gila dari seorang yang gila babi.. babi pun takkan mengaku dia gila..


tapi bagi bang non aka ketum, ini adalah peluang dia untuk menjadi menteri besar selangor, sebabnya dia dengan gelojoh kata dia akan bertanding di prk kajang, melopong macai mereka, tapi idea ini asalnya dari rafizi bastard tu, haha.. konon dengan idea langkah kajang dapat memberi impak untuk pakatan rakyat ke putrajaya.

apakan daya kerana kes mahkamah, anwar ketum tak dapat bertanding di kajang, tapi itu hal kecil je, wan azizah diletakkan calon mengantikan dia kerana wan azizah proksi paling mudah untuk anwar ketum kontrol.

sememangnya kajang adalah lokasi mudah untuk pr menang pun, kerana undi cina, itu je, tu pasal dia berani buat perancangan kosongkan kerusi disitu.


dan jijah pun menang.. almaklumlah.. mudah je pun, lokasi cina kiasu ramai mudah sangat diperbodohkan oleh bang non n the gang.


selepas itu, bermulalah episod menendang khalid ibrahim, sedangkan langkah kajang dah diwar-warkan untuk mengantikan beliau, tapi khalid ibrahim anggap ini bukan hal besar, tapi perihal yang tak besar itulah yang terang-terang melacurkan demokrasi, jawatan mb adalah untuk wan azizah.

 ai khalid nasib kau dibawah tapak kaki aku.. hehe

jawatan mb adalah untuk bini aku, faham ke tidak?

nantikan episod 2, tunggu....

5 ulasan:

sah azmin ali menteri besar yang baru, esok angkat sumpah


nampaknya game pkr menolak khalid ibrahim menjadi, hehe.. akhirnya azmin juga terpilih, berkemungkinan pihak Istana tidak mahu konflik berpanjangan, jadi azmin penganti khalid.

harus diingat, pkr ni sebuah parti licik, adakah azmin ali bakal dipecat oleh pkr? siapa tahu, mungkin tidak, hehe.. memang gameplan dia gitu, tak dapat jijah, azmin dapat, tapi dengar cakap-cakap, entah betul ke tidak, azmin ni lobi sendiri untuk mb bukan atas dasar parti punya arahan, entoh.. lantak koranglah pkr.

rakyat selangor lega perihal mb ini selesai.. adakah akan ada drama sinetron lagi lepas ini? ui mesti..


ps: yg nyata anwar ibrahim aka ketum takkan duduk diam, mesti dia anggap azmin sudah langgar pantang.. hehe..

1 ulasan:

99.99 persen azmin akan menjadi menteri besar?

mungkin ya..

mungkin tidak..

tapi pada pendapat ramai pemerhati, berkemungkinan Sultan akan memilih azmin sebagai menteri besar mengantikan khalid ibrahim.

tapi dalam kem pkr memang tak puas hati, nak merayu lagi sebelum majlis akad sumpah pada selasa ini, sekiranya menteri besar baru dilantik, nak tanya adakah tiada konflik lagi? atau dalam pkr bertelagah macam singa nanti.

anwar ibrahim mesti tak puas hati, tapi hakikat, azmin sebenarnya lebih kurang je kepala bana dengan anwar ibrahim tu, liberal dan otak sekular lagi teruk dari umno.

agak-agak pas tak kisah? pas pula pecah menanti belah, biarkan barah anwarinas berselerak dalam pas, biarkan, kita tengok sahaja drama apa lepas ini, yang nyata yang paling untung gelak dalam diam, adalah kiasu dap...


ps: tapi paling penting puak-puak haluan kiri ini takkan diam dalam mengacau institusi diraja, mereka ada agenda.. pesan buat puak-puak ini, jangan cari pasal.. itu je.. full stop!!

3 ulasan:

perhimpunan aman menyokong titah Sultan Selangor #GerakDaulat #AmpunTuanku #Daulat

pagi tadi di perkarangan padang di flat pkns shah alam sec 16, berlangsung perhimpunan Gerak Daulat.

dianggarkan 1000 orang hadir.












































1 ulasan: