Jumaat, 10 Oktober 2014

SEBELUM INI RAFIZI KATA PETROL, DIESEL AKAN DIKENAKAN GST, MENIPU AJE KERJA MAMAT NI


percaya cakap rafizi, ibarat hulur kepala dalam kandang rimau, percaya bulat-bulat dengan sembang pemimpin pr macam rafizi ibarat terjun bangunan 18 tingkat dan kepala sampai dulu ke lantai.

berapa kali nak kena kencing dengan pemimpin sejambu rafizi ni wei? berapa kali nak manjadi bodoh alang nak percaya dengan manusia musibat yang ideanya di kajang tu gagal dan penipu.

tapi kalau menyembang dengan pencacai pr, mereka tetap anggap rafizi ini sebagai pemimpin terhebat kerana berjaya melembukan sharizat.. eleh itu je ke.. haha..

patutlah bang non berbulu dengan rafizi sekarang, kah kah..

menjadi macai pr wajib bodoh, betul ke?

bajet 2015 diumumkan ds najib tadi ni petrol, diesel dan lpg tak dikenakan GST...


tapi bang non masa pembentangan bajet 2015 lebih baik tidur lagi best, kroih kroih kroh.. haha


ps: lagi sekali aku nak cakap, menjadi macai pr wajib bodoh? betul ke? hehe...

Rabu, 8 Oktober 2014

apa nak jadi dengan rakyat malaysia kalau warga bangladesh pun pandai cari duit di sini!!


apa nak jadi rakyat malaysia wei? apa nak jadi? memang betul ada yang miskin tegar, tapi takkanlah sampai ada yang makan pasir kot? ni kejadah apa pr nak ajar ni? aku pelik kerana dalam memprotes minyak naik, dikalangan mereka ada yang berkereta besar, nak datang dekat parlimen pun bukan guna air liur da, guna duit gak kan.

aku pelik sebab segala peluang berniaga, peluang kerja, bersepah dekat malaysia ini, yang sambar peluang rezeki orang asing, malah mereka lagi sabar, orang kita ni manja yang macamana agaknya?

betul memang ada orang susah, orang tak mampu, tapi percayalah mesti ada bantuan kepada orang susah itu kalau kita sendiri prihatin bawa ia berjumpa dengan pihak berwajib.

tapi kalau yang komplen jenis pakai kete besar, hari-hari makan kat luar, bayar secawan kopi boleh rm10 ringgit, boleh tengok wayang tiap-tiap minggu, apa gila manusia nak sembang susah ni?

mentaliti apa sebenarnya diajar? nak senang bagaimana kalau tak mau usaha, aku kagum dengan wak endon dan bangla yang berani kutip kotak, botol dan suratkhabar dan bila dia balik ke negara asal dia mampu beli rumah, rakyat malaysia ni kena penyakit apa sebenarnya?

cuba tengok bangla ni, dia ternak ayam, jadi penjual ayam, kita tengok, agak-agak ada tak orang kita berani macam bangla ni? malu lah wei.. puih..


ps: takkan kerajaan malaysia kata, ok rakyat malaysia semua tak perlu kerja, makan minum kerajaan tanggung, tiap-tiap bulan kerajaan akan bagi setiap keluarga rm5000.

perhimpunan protes minyak naik di parlimen dikatakan mengumpul lebih 20,000 orang, hebat

nampaknya impak kemarahan rakyat malaysia dengan kenaikan minyak memuncak, perhimpunan membantah kenaikan harga minyak itu telah berjaya mengumpul ramai dikalangan penyokong pr, sekalung tahniah kepada penyokong totok pr kerana anda telah memeriahkan suasana kl dengan ramai gila setan manusia sehingga jalan jem dari melaka (siapa percaya dia buduh)

ini buktinya... lihat gambar ini


gila melimpah ruah manusia, sampai dekat sungai klang pun orang sanggup turun, memang dashyat impak perhimpunan ini.

minyak punya hal orang naik minyak, tapi kerajaan punya kemudahan dan bantuan mereka juga sapu dengan gelak ketawa, tapi susah sikit tak mau, rakyat bangla, myanmar, indonesia yang bekerja sini pun garu kepala, apa lagi agaknya rakyat malaysia ini nak? kerja malas, senang nak, pui..

mungkin kalau betul pr memerintah, setiap keluarga akan dapat semua free kot, dari beras, gula, garam, dan vaucer kfc, mcd, akan dapat free juga, mungkin rumah, kereta pr pun akan bagi free, rakyat marhein nak kereta ferrari, kancil mereka rijek... mungkin mentaliti pemalas ini dah diajar oleh pr, kata rakyat marhein susah, tapi bila rakyat marhein susah seko tak mampu nak tolong, kerajaan juga turun padang, tak ke haramjadah nama pundek perangai pr ni, menghasut pandai, tapi hakikat, nak membantu.. tonggeng bontotla... haha..

realiti perhimpunan pagi tadi di parlimen, sekitar 200 orang hadir, membuat demo, perghhh... hehe..



ps: kita tunggulah pengumuman bajet hari jumaat ini, pm mesti bagi gempak punya untuk rakyat, minyak naik marah, tapi keje malas, turun padang dekat rakyat miskin tak turun pun tolong... kepala bana punya pr.. hahaha..

Selasa, 7 Oktober 2014

khalid samad kata papan iklan arak adalah palsu!


palsu? kau biar betul khalid samad, apa yang angko merepek ni, bukan ke kau sendiri terang-terang kata pesta arak ini tidak boleh dihalang, malah kata angko, pihak pbt haruslah bertanggungjawab keatas penganjuran pesta arak ini.

ye lah, pesen pr ni senang, asal kantoi, hal menjadi panas, settlekan cara menuduh balik, hak tuih, berikan seribu alasan kata signboard ini adalah palsu? pelik, dah la khalid samad, pengikut ketum leh la kau tipu, ini orang yang perasan signboard ni ada dimana mesti takkan nak nafikan, dah tertulis nama shah alam bandaraya dalam taman dekat signboard tu.

katanya signboard ini dah diturunkan, lokasi katanya di ara damansara? apa betul? tapi yang nyata aku tetap nak katakan pas selangor pengecut, asal hal berkaitan umno bukan main garang ye.


ini orang panggil perangai jibrauk, ambil mudah, hal-hal maksiat berkaitan terjelepuk depan mata, diam membisu malah nak diamkan saja, tapi hal dekat umno dia punya marah, mengalahkan rimau lapar, tuduh umno sekular lah, umno kafirlah, umno dah arak tidak boleh dipisahkan, macam-macam tuduhan pas bila dapat modal nak hentam umno, tapi bila terpalit dekat parti mereka, huh.. tak terkata..

ini apa pesen punya politik ni? cakap tak serba bikin.

ps: munafik ada dimana-mana

pas selangor tidur ke atau tak kisah?


pesta arak terbesar akan diadakan di selangor.

khalid samad kata tak boleh nak dihalang.

dikalangan pekakas pr anggap pesta ini tak melanggar pun hukum kerana yang hadir nanti adalah orang bukan Islam.

ooh, baru aku tau, selama ini pas menjaja pasal arak bukan main, siap kata pas akan tutup kilang arak sekiranya diberi peluang berkuasa pada pru12 dulu, dah dapat kuasa dah pun, jadi? sekarang apa masalah sampai tak langsung komen, setakat jentik-jentik, jengok-jengok. ni apa pesen perjuangan pas ni wei? asal dekat umno dia jadi sawan jin hutan, tapi kerana dah dapat kuasa dia jadi kepala bana senyap tak kata apa.

BILA SI MUNAFIK BERSEMBANG PASAL ISLAM, GUNUNG PUN BOLEH HILANG, LAUT PUN BOLEH KERING.


ps: pening arrr

Isnin, 6 Oktober 2014

umno selangor cukup kesal dengan penganjuran pesta arak, di mana suara pemimpin pas selangor?


perihal ini melibatkan maruah Islam, dalam dikalangan pemimpin pembangkang apabila berceramah, seringkali kita dengar dari mulut mereka umno jahil, umno jual agama, umno tak ikut hukum, mengajar orang percaya bulat-bulat yang umno dan arak itu biasa, tapi bila pesta arak besar-besaran yang akan diadakan nanti, tak ramai pemimpin pas bersuara, kalau bersuara pun khalid samad, tapi suaranya bukan nak hentam pasal pesta arak ini, tetapi anggap perkara biasa dalam negara majmuk, pulak dah.

umno selangor menentang keras berkenaan pesta arak ini, kita sebagai umat Islam perlu menentang, harap pas jangan double standard, ohh asal kot umno marah macam hilang akal, tapi kerana pesta arak ini di negeri pimpinan pr, tak bersuara, diam, buat-buat buta, sedangkan isu arak inilah yang pas dok canang sebagai modal menghentam umno masa pilihanraya.. sekarang apa jadi? alueto lah..

golongan ulama dalam pas masih ada yang sedar, contohnya nasruddin tantawi, dia pun faham keadaan di selangor ini dipenuhi golongan pas ma, golongan duniawi dan kuasa semata-mata.


ps: politik jual kati memang dah terbiasa dengan perangai pas ma, pas dah dirosakkan oleh pkr dan dap, malah rafizi kata langkah kajang dah berjaya dalam perancangannya, fasa seterusnya akan dilakukan, kata rafizi.. hehe... gila buduh punya pr.. k bye

bahana kelab lucah terlampau, anjur perkhidmatan seks sadis dan keterlaluan


Tokyo: Polis semalam menyerbu ke atas sebuah kelab lucah di Shinjuku kerana didakwa menawarkan perkhidmatan tanpa lesen yang berselindung di sebalik operasi restoran.

Jurucakap polis semalam berkata, mereka menahan pengurus Kelab Saddle, Kozue Osugi, 41, pada awal pagi kerana membekalkan perkhidmatan seks sadis dan terlampau yang melanggar Undang-Undang Perniagaan Hiburan Dewasa.

Katanya, antara perkhidmatan ditawarkan di ‘restoran’ Osugi ialah merangsang nafsu pelanggan lelaki dengan jarum atau menyembur mereka dengan air kencing.

Dikenali sebagai “bar perempuan simpanan”, Kelab Saddle memang pakar dalam “membenarkan lelaki hidung belang menyembah wanita,” seperti diterangkan dalam laman sesawang kelab berkenaan.

Menurut media tempatan, perkhidmatan yang ditawarkan termasuk pelanggan lelaki dipaksa membersihkan tandas bar berkenaan dalam keadaan bogel.

Ketika serbuan semalam, polis merampas tali, cemeti, rantai dan pelbagai peralatan yang digunakan bagi aktiviti seks di kelab berkenaan. - Agensi

Ahad, 5 Oktober 2014

ANGGAP KERAJAAN MALAYSIA KERAJAAN BABI, APA DR MAZA MAHU?

sekali pandang, konon hebat ilmunya, ya ramai kagum, ramai puji, tapi hakikat setelah menjadi pengkritik bebas kononnya, perangai dr maza ini makin menjadi, mungkin ramai dah tak pedulikan dia, mungkin, nak perhatian lebih.

kerana minyak naik, 20 sen punya hal, dr maza menganggap kerajaan Islam malaysia ini ibarat babi kekenyangan kerana menyedut hasil rakyat dan membuli rakyat, menzalimi rakyat.

anda fikirlah sendiri, begini punya mangkuk ayun bila berbicara mengkritik kerajaan bn macam siak, tapi bila pr dia kritik macam jentik telinga aje, double standard, pesta arak di selangor dia tak berbunyi, kantung perut hal duniawi sahaja dia tahu kritik, hal agama dia zip mulut.. kepala bana punya dr maza..


ps: kepala otaklah maza, jilat jubur ketum tu sampai kering maza.