Khamis, 23 Oktober 2014

perang kotor bermula, satu persatu digunakan untuk kepentingan individu itu


perang kotor ini mudah, jadikan isu yang boleh membangkitkan amarah orang dan membuatkan amarah itu meluap-luap, maka terjadilah sesuatu nanti, kebetulan lagi berapa hari je lagi keputusan yang akan membuatkan satu malaysia bergembira (harap-harap dia dipenjarakanlah), peranan mereka nakkan impak maksima dalam perhimpunan raksasa pada 28 hb oktober nanti.


kebetulan setiap perhimpunan yang mereka buat untuk individu tersebut (mr ketum) tidak mendapat sambutan langsung, jadi demage ini perlu diperbetulkan dan harapan kepada parti bulan sahaja yang mampu memberi impak dengan ramai berbondong-bondong manusia turun kejalanan.


selepas wave merosakkan imej umat Islam iaitu oktoberfest, program pegang anjing, tetiba pula gambar mesra dyana sofya dan zairil tersebar, dengan tak sampai berapa hari je lagi untuk kes mahkamah tersebut, mangsa seterusnya adalah ustaz azhar idruz, apa semua ini?

permainannya mudah, menaikkan kemarahan orang pas terhadap umno, bila marah dah meluap-luap maka mereka akan turun juga nanti pada 28hb nanti, amacam pandai? ya cukup pandai dan cerdik makhluk tersebut dengan kumpulan media mereka.

perhimpunan di tempat sendiri pun setakat ini je boleh kumpul, keadaan ini amat berbahaya untuk ketum

yang menjadi persoalan juga, geng cytro bn seronok pulak awal-awal dok canangkan berkenaan video ustaz azhar idrus tu, perangkap dah pun mengena, bila dah makan umpan peranan media mereka memainkan kerja kotor dengan menuduh pihak umno yang menggunakan taktik fitnah terhadap ustaz azhar idruz, kita semua dah pun terperangkap.

cara dan penggunaan perang kotor ini memang sinonim dengan cara zionis, jadi memang mereka dah master dengan taktik begini, kambing hitam perlu diwujudkan untuk memulihkan kerosakan yang dialami.

sebab utama mereka risaukan sebab inilah, majoriti rakyat dah menyampah dengan si ketum, malah mereka nak si ketum cepat-cepatlah ke penjara, rakyat dah anggap si ketum memang dah menjadi parasit terhadap keamanan dan kestabilan malaysia ini.

bagaimana rakyat marhein membantai ketum dalam facebook miliknya

ps: adakah orang pas pro ulama masih nak hulur kepala dengan si malaun ketum ini? dia dah punah ranahkan pas dari dalam, dia dah wujudkan puak penjilat dia dalam pas, sampai peranan ulama pas ditendang macam bola. sudah-sudahlah di pergunakan oleh manusia ini wahai pas, sudahlah.

Rabu, 22 Oktober 2014

SKANDAL DYANA SOFYA DAN ZAIRIL KHIR KERANA KEBODOHAN MEREKA SENDIRI?


tersebarnya gambar mesra yang kalau bini si zairil ni tengok boleh dikatakan bukan setakat peti ais terbang, malah pintu ruang tamu pun boleh terbelah dua ooo.. sebenarnya bibit cinta mereka mungkin dah lama, oleh kerana kesilapan teknik maka kemaluanlah yang dapat, merah padamlah keduanya nak nafikan, ades.

dah tau skandal yang pergi snap gambar baik punya buat apa, mungkin lim kit siang pening nak cakap apa dah ni, sebabnya dyana ni ikon perempuan melayu paling hebat diperkenalkan oleh dap, konon nak tunjukkan dekat pas, mereka juga ada ikon melayu.

tapi tak sampai setahun jagung selepas menjadi calon di prk teluk intan bulan mei 2014 lepas (kalah lak tu), dah terkantoi dengan hal paling badas dalam hidup dia, haha.. ai macam-macam.

dyana dan zairil diambang percintaan paling indah dalam diam rupanya, hehe, ye lah kot, nak kata gambar itu palsu, diedit, uish, kejadahnya sampai banyak gambar nak kena edit muka dyana tu, wakaka..

 kami peluk je, tak lebih dari itu tau

 caaaaayang abang zairil, muaah..


disebalik penafian dari zairil khir katanya ini taktik jahat dari pihak tertentu untuk menjatuhkannya dengan cara politik longkang, pigidah, politik longkang konon, tapi hakikat kekantoian telah terbukti dengan status di bawah ini, camne lah hai nak jawab, gasak gasak..


ps: asal tak senonoh mesti dari pr, baik pkr dengan sodomi, pas dengan spender putih, sekarang dap dengan skandal cium mulut, hahaha... ni baru politik ketahitan..

Selasa, 21 Oktober 2014

PENGANJUR PEGANG ANJING MENGAMBIL KESEMPATAN DENGAN KEBENARAN MAIS? TIKAM BELAKANG?

kita patut balun mamat penganjur ini kerana dia dan suku sakat dia ada agenda yahudi untuk merosakkan minda umat Islam secara halus, mereka berjaya dan paling hebat, umat Islam yang terpengaruh pula apa yang mereka perjuangkan, memudahkan perkara yang haram.


SHAH ALAM – Majlis Agama Islam Selangor (MAIS), hari ini, mendakwa bahawa surat jawapan balas Mufti Selangor, Datuk Setia Mohd Tamyes Abd Wahid mengenai program “I Want to Touch a Dog” (IWTTAD) disalahgunakan pihak tertentu termasuk penganjur program itu untuk mengaburi mata umat Islam dan mengkambinghitamkan MAIS.

Menurut MAIS, pihak berkuasa agama itu tidak pernah meluluskan sebarang penganjuran program tersebut, apatah lagi mengalakkan umat Islam untuk menyentuh anjing secara keterlaluan seperti haiwan peliharaan rumah (‘pet‘).

Sebaliknya Mufti Selangor cuma menyokong usaha penganjur IWTTAD untuk mengadakan demonstrasi dan penerangan mengenai status anjing di sisi Islam bagi memberi kefahaman kepada orang ramai.

KLIK SINI


ketahitan apakah mamat diatas ini perlu kita lempar sebakul najis anjing? cara dia mudah, menipu mais, mempergunakan surat dari mais kononnya program dia tidak melanggar peraturan, bila program berlangsung sampai ustaz yang diajak untuk memberi penjelasan berkenaan perihal anjing yang tidak sepatutnya dijadikan acara peluk dan gomol anjing pada program tersebut.

BACA STATUS USTAZ INI DISINI KLIK

ustaz ini katanya dimanipulasi oleh penganjur

si tahitan ini pandai, ajak ustaz, ajak orang yang cintakan haiwan, setelah berjaya menarik ramai pengunjung, hirisan niat tak baik pun muncul, serius keparat mamat ini.

acara pegang dan gomol anjing dah jadi perihal biasa, ayatnya senang, dah pegang kita samaklah, kepala but mu. haram tetap haram bodoh, guru mana kau belajar? atas dasar apa sebenarnya niat nak menjadikan ini sebagai acara yang wajib umat Islam ketahui, masyaAllah, makin mengila puak liberal ini sial.

kepada pihak mais, sila ambil tindakan kepada keparat mamat liberal ini kerana niat dan agenda dia memang sahih untuk menyesatkan serta merosakkan minda umat Islam, lagi satu yang dilihat selepas program ini, bersahut-sahut golongan liberal dan kiasu menyokong, malah ahli politik dap seperti nga kor ming cukup biadab membuka mulut dan sengaja membakar hati umat Islam.

biadab tak? dah dijadikan agenda politik oleh musibat ngar kor ming ini

memang cilaka sial puak-puak ini, ada agenda nak merosakkan entiti Islam yang dibawa oleh sunnah wal jamaah di malaysia.

jangan jadi syiah sesat begini

hati-hati semua, kita perlu bersatu melawan puak-puak bawaan barat ini, jarum halus ini digunakan supaya kita semua lemah, diakatakan apa berlaku di tanah arab akibat kebebasan diberikan kepada puak-puak ini memperjuangkan matlamat mereka, Islam liberal yang mudah diamalkan oleh mereka, ibarat, tak mengapa berjimak dengan pasangan yang kamu minat, tetapi kamu tidak tinggal sembahyang, tak mengapa kita minum arak, asalkan jangan dibawa masa sembahyang, semuanya menggunakan akal. gila khinzir puak-puak ini

ps: bangkit umat Islam!!

Isnin, 20 Oktober 2014

MAIS NAFI BERI KELULUSAN PROGRAM PEGANG ANJING


APA TERJADI SEBENARNYA? KALAULAH KATA MAIS TIDAK MELULUSKAN, BAGAIMANA KEPALA SURAT DARI MAIS TELAH TERSEBAR?

HARAP BOLEH MEMBERI PENJELASAN SECARA KHUSUS BAGAIMANA PROGRAM YANG CUKUP JELEK INI BOLEH DIADAKAN DI TEMPAT AWAM?


malah kalau anda melihat gambar-gambar yang mereka sebarkan, gambar wanita bertudung cukup detail dan cukup dramatik gambarnya, siap peluk gomol anjing tu. apa motif? paling best twitter ucapan tahniah dari nurul izzah berkenaan program ini, Islam versi baru bawaan golongan ini bahaya cukup bahaya.



ps: di mana pas selangor? diam membisu macam orang tertelan kasut, isu arak dia diam, isu ini macam nak menghina kita ulama, takkan diam je kot, alueto.

GOLONGAN ISLAM LIBERAL BERJAYA DENGAN IDEOLOGINYA DENGAN BANTUAN MAIS?

apa nak jadi? apa nak jadi, apakah yang sebenarnya nak ditunjukkan kepada umum? apakah mereka ingin tunjukkan apa yang kita ketahui sebelum ini, memegang anjing dengan sengaja adalah haram dan tak releven?

ini lah yang dibawa golongan ini, mereka merujuk hanya kepada akal dan minda mereka sahaja, walaupun ada golongan ini yang berilmu agama, tetapi pemikiran mereka lebih ke arah menghalalkan matlamat itu dengan cara pelbagai-bagai.

terperangkap kita umat Islam dengan permainan ini, segala dalil mereka lakukan untuk menunjukkan apa mereka ketengahkan itu betul walau menyimpang. pandai tak? cerdik tak? ya cerdik permainan golongan keparat ini.

kita kena faham matlamat mereka mudah, umat Islam memang mudah dipermaikan.. hati-hati.

kenal mamat dibawah ini? dialah penganjurnya, amacam hensem tak muka comel dia? pss macam fugima muka..puih

amacam hensem tak abang dengan anjing-anjing ni?

gambar-gambar dibawah ini cukup gempar, siap peluk anjing, siap suka pegang tanpa rasa bersalah.. hebat jarum halus si celaka liberal ini.








jom kita lihat, ulama dan ustaz-ustaz ternama komen perihal pegang anjing ini, jangan kita suka-suka membuat satu-satu perkara yang dilarang.



sebagai seorang Islam tertanya, peranan mais, majlis agama Islam selangor, apa terjadi sebenarnya, apakah niat program ini diluluskan? mais perlu jawab, kalau ada sidang media buat, kalau mais tak bersalah dalam hal ini, terangkan, kalau penganjur yang ambil kesempatan sila saman penganjur tersebut, ini melibatkan perkara yang tidak sepatunya berlaku di negara kita yang majmuk ini.

mais meluluskan?


ps: panjang-panjangkan wahai umat Islam, jangan anak kita nanti tanya, ayah, emak nak bela anjing boleh tak, takpe lepas pegang leh samak, rosak generasi beb.

lagi perihal pegang anjing penadaritanahmelayu jawa bernam