Sabtu, 1 November 2014

umno selangor perlu sedar diri keadaan sebenar era generasi digital

Intipati ucapan DS Najib, berkisar tentang,

Umno Selangor perlu perancangan yang rapi dalam menghadapi pru14 nanti.

Kepimpinan perlu lakukan cara dan strategi luar kotak dalam merencanakan impian menawan Selangor.

Transformasi bukan berkisar tentang cakap dan cakap, tetapi tatakerja daftar pengundi baru dan ahli umno pun tak berapa cemerlang.

Najib juga berkata, calon untuk pru akan datang tidak boleh dilantik last minit, bukan dilantik dengan carca marba.

Paling penting Umno Selangor perlu sedar diri, kerana pengundi urban masa kini amat berbeza dan merekalah penentu keputusan pru nanti.

ps: sedar diri dan berubah wahai Umno Selangor

Konvensyen umno selangor di pwtc hari ini

Bermulalah episod baru untuk umno Selangor.

Pru 14 penentu hidup mati perjuangan umno itu sendiri, diharap juga dengan konvensyen ini dapat memberi impak maksimas untuk kesemua ahli umno, dari pemimpin sehingga ke akar umbi bersatu menawan kembali Selangor

Ingat bersatu kita teguh, bercerai kita roboh!!

Cukup sudah umno Selangor bercakaran... Penyatuan ini adalah untuk agama bangsa dan negara.


Jumaat, 31 Oktober 2014

krisis menteri besar selangor bakal berlanjutan november ini?


agak kepanasan juga khabarnya, dikalangan ahli akar umbi pkr yang penjilat tegar anwar ibrahim dan wan azizah, menganggap jawatan mb yang azmin dapat sekarang adalah kerana lobi dari dirinya sendiri, melanggar etika parti yang mahu wan azizah juga dijadikan mb dimasa krisis mb selangor yang lepas.

chegu bard paling lantang membalun azmin, malah mebongkar skandal yang dikatakan azmin melobi dirinya sendiri untuk jawatan mb, mengambil kesempatan diatas krisis mb yang melanda.

dalam nak sorok keadaan sebenar dikatan perihal ini akan membawa kepada undi tidak percaya terhadap azmin disidang dun selangor yang bermula november ini.

kita tunggu dan lihat apa benar krisis baru bakal melanda selangor, kalau anwar masuk penjara, azmin bakal sailang habis golongan penjilat anwar dan wan azizah dalam parti pkr, perghhh panas ni.


ps: krisis ini bakal merosakkan integriti azmin? kita tunggu dan lihat, kesian rakyat selangor kerana parti pkr ni.

HUJAH TIMBALAN PENDAKWA RAYA BUATKAN BARISAN PEGUAM ANWAR IBRAHIM BERDARAH HIDUNG!


Antara hujjah menarik perhatian kita dari Timbalan Pendakwa Raya, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah di pagi hari Jumaat, 31 Oktober 2014

(Hujjahnya akan disambung di sebelah pagi hari Isnin (petang Isnin tiada pendengaran)
kemudian diikuti hujjah penggulungan oleh ketua pembelaan Anwar iaitu Datuk Gopal Sri Ram pada pagi Selasa)

1. Anwar Ibrahim bukanlah individu biasa. Beliau seorang yang berkarismatik dan berupaya untuk mempengaruhi pemikiran seorang budak muda seperti Saiful. Selepas meliwat Saiful, Anwar berpesan kepada Saiful supaya jangan meninggalkan solat.
(Nota: Bukan saja saja Saiful, malah orang lain juga yang tidak mengenali siapa Anwar sebenarnya)

2. Saiful yang gagal menamatkan pengajian degreenya dilantik oleh Anwar sebagai Pembantu Peribadi dengan gai gaji lumayan, elaun yg tinggi dan pelbagai lagi kemudahan lebih daripada staf Anwar yg lain.

3. Saiful dibawa ke mana saja oleh Anwar. Singapura, Hong Kong dan lain-lain negara.

4. Anwar juga memberikan Saiful sut Brioni yang bernilai hampir Rm 24,000 (USD 7,700) yang pada mana sebahagian daripada mereka yang hadir ke mahkamah hari ini tidak pernah dengar pun jenama ini. Tetapi mengapa Anwar hendak menjaga dengan baik hubungan beliau dengan Saiful, soal Shafee.
http://www.brioni.com/

5. Selepas Saiful menguruskan jadual perjalanan seharian, Anwar telah bertanya, “Can I f*ck you today?” Ini jelas menunjukkan keintiman perhubungan tersebut, ujar Shafee.

Saiful agak keberatan dan ini telah menimbulkan kemarahan Anwar di mana Saiful telah didominasi sepenuhnya (secara mental) oleh Anwar dan mereka ke bilik tidur utama untuk melakukan aktiviti liwat tersebut.

6. Shafee berkata bahawa kejadian liwat itu telah berlaku di antara 3 petang sehingga 4.30 petang di Kondominium Damansara. Hujah Shafee menyatakan bahawa Anwar meliwat Saiful tanpa kerelaan Saiful tetapi tidak bermaksud tanpa kebenaran. Ini adalah satu dilema psikologi dan moral apabila seorang individu yang dominan, majikan dan juga idola seperti Anwar Ibrahim mahu meliwat Saiful.

Perbuatan meliwat ini tidak ada kaitan dengan kebenaran kerana pada waktu ini Saiful telah tergamam dan tindakan tanpa melawannya itu dianggap tanda persetujuan oleh Anwar Ibrahim.

Liwat tersebut berlaku dengan tanpa kerelaan Saiful Bukhari. Maka dengan itu, Saiful bukanlah bersubahat dalam melakukan aktiviti liwat tersebut.

Atas bukti-bukti seperti ini, apa yang dikatakan oleh Saiful ada kebenarannya. Saiful takut kepada Anwar. Ini dapat dijelaskan dengan baik oleh gambar yang pihak peguambela sendiri bawa pada hari pertama yang menunjukkan Saiful masih menghidangkan air di rumah Anwar sehari selepas diliwat.

Muka Saiful bukanlah muka individu yang gembira ataupun ceria. Tetapi muka seseorang yang terpaksa berselindung di atas kejaidan trauma yang berlaku kepada dirinya sehari sebelum itu.

7. DNA ‘Lelaki Y’ yang ditemui di dalam dubur Saiful adalah sama dengan DNA yang diperoleh dari lokap Anwar Ibrahim. Anwar sama sekali tidak mahu sebarang benda (saliva, darah dsb.) diambil darinya untuk dibuat DNA profiling).

8. Bahan bukti yang didapati dari hospital seperti semen adalah intact dan tidak compromised sebagaimana yang telah disahkan oleh Mahkamah Rayuan sebelum ini.

ps: hari ini baru 30% hujah dari pendakwa raya, tu pun dah beri panas telinga buat anwar ibrahim, hehe.. kita tunggu isnin nanti.

HUJAH 'KONSPIRASI' YANG MAMPU DIBERI OLEH PEGUAM ANWAR IBRAHIM - MUHAMMAD SHAFEE


nampaknya keyakinan maksimum semalam dinyatakan oleh anwar ibrahim, katanya dia tetap menganggap dia bakal dibebaskan atas tuduhan liwat ini.

kita nantikan pasukan pendawaan berhujah dan mengkitai semua 14 peguam anwar yang tidak ada sorang pun beragama Islam.

kesimpulannya tidak siapa yang boleh nak jawab dan memberi jawapan sahih dan tulen bagaimana

"AIR MANI ANWAR BOLEH BERADA DALAM TEROWONG SAIFUL"

tidak siapa pun yang boleh menjawab dengan telus, hanya penafian, spender lah, guna plastiklah, dna tercemarlah.. hehe.. menjawab lah ye.

malah peguam anwar memberi hujah kalaulah saiful diliwat dengan rakus, macamana tiada kecederaan tiada diduburnya, eleh 4cm je masuk, kah kah.. eh siutlah sampai bila lah kita semua nak kena tipu dengan dia ni?

sampai bila kita nak anggap itu adalah konspirasi sedangkan air mani dia ada dalam terowong saiful, air mani tu bukan yang lama, fresh oiii.. freshh.. itu yang memberi kekantoian maksimum buat anwar, ada otak sendiri fikirlah.

malah mendiang karpal singh anggap berlakunya liwat itu adalah kerana suka sama suka.. apa? suka sama suka? maksudnya liwat sememangnya berlaku? ni mesti ada macai anwar akan meroyanlah ni.. haha..


ps: mudah-mudahan saiful terbela nasibnya... kita tolak peliwat!!

Khamis, 30 Oktober 2014

TERMENCARUT BANG NON BILA BARISAN PEGUAMNYA PUN TAK BOLEH NAK JAWAB!!


PUTRAJAYA 30 Okt.- Pasukan pendakwaan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim akan membentangkan hujah balas esok berikutan kegagalan pasukan peguam Ketua Pembangkang itu menyerahkan hujah bertulis.

Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah yang mengetuai pasukan pendakwaan berkata, hujahan bertulis yang sepatutnya diserahkan pasukan perayu dua minggu lalu hanya diserahkan Selasa lepas.

Muhammad Shafee berkata, pasukan pendakwaan sepatutnya membuat hujah balas pada pukul 2.15 hari ini.

“Tetapi saya minta ditangguh ke esok hari atas beberapa sebab. Pertama semua hujahan bertulis yang dikemukan oleh pihak perayu semuanya diberikan kepada kita hari Selasa. Sepatutnya diberi dua minggu sebelum.

“Kemudian mereka juga tergesa-gesa melakukan permohonan meminda petisyen rayuan. Kita tidak membantah walaupun petisyen itu merangkumi perkara-perkara baru yang dimuatkan dalam hujahan bertulis,” kata beliau kepada pemberita, di sini hari ini.

Muhammad Shafee berkata, hujah balas akan dibentangkan esok sehingga pukul 1 petang dan disambung pada Isnin juga sehingga pukul 1 petang.

“Semua hujah akan dibentang oleh saya,” kata Muhammad Shafee yang ditemui sebaik sahaja barisan peguam Anwar tamat membentangkan hujah rayuan di Mahkamah Tinggi.

Pada 7 Mac lalu Anwar dijatuhi hukuman penjara lima tahun oleh Mahkamah Rayuan selepas mahkamah mendapatinya bersalah meliwat bekas pembantu beliau, Mohamad Saiful Bukhari Azlan, enam tahun lepas.

ps: bang non kata tuduhan liwat ini bersifat politik, nak menjatuhkan dirinya, tapi satu soalan je, karpal kata suka sama suka, lepas itu, tidak dapat disangkal langsung perihal ayor juling dalam terowong seful tu... tak dapek siapo do nak nolong.

penyokong anwar ibrahim ghaib?

BIARLAH GAMBAR BERBICARA, HARI PERTAMA BUKAN MAIN, LANGIT PUN BOLEH RUNTUH, TANAH PUN BOLEH BERGEGAR, TAPI HAKIKAT, MASUK HARI KE-3, PENYOKONG KETUM SETAKAT INI SAJA MAMPU DI KUMPULKAN PADA PAGI INI.

KESIAN
KESIAN
KESIAN

LAUNGAN REFORMASI PADA SEMALAM, HANYA UNTUK SEMBANG-SEMBANG TEPI JALAN SAHAJA.

KESIAN OH KESIAN, BUAT PENYOKONG KETUM, SUDAH-SUDAH LAH NAK MEMPERBODOHKAN DIRI TU, DARI KESIAN DEKAT TUAN KETUM, BAIK KESIAN DEKAT DIRI SENDIRI.






terima kasih kepada fb hassan melayu untuk gambar

marah tuan ketum dengan keadaan ini.

tak boleh harap punya pencacai..

ps: realiti dan fantasi.. rakyat semakin menolak bang non

Rabu, 29 Oktober 2014

keputusan rayuan liwatI II diketahui pada jumaat ini


ohh nurul izzah... mulusnya kulitmu, buatku terpaku, sampai tak terkata, sampai tergamam ketika dirimu jalan dihadapanku... ohh nurul izzah... hehe..

kenapa kenapa.... ohh nurul izzah..... hehe... aku dah kenapa... cis..


baca seterusnya disini klik

ps: malas la nak cakap apa, bang non sila berehat..

PROVOKASI MELAMPAU TERJADI DI ISTANA KEHAKIMAN PAGI TADI

pencacai kolipoaq bang non nak kemaruk nak lakukan sesuatu. semuanya untuk tunjukkan rakyat hakim negara.

rakyat hakim negara abah kau.

sekiranya keputusan tidak memihak kepada bang non/ketum, berkemungkinan anak bangsat keparat keturunan merusuh akan melakukan perkara yang tidak diingini.

diharap pihak berkuasa bersedia.

bibit-bibit nak merusuh tu macam dah ada, almaklumlah dalam kepala otak parti pkr memang asalnya untuk merusuh, memberontak, akal tak dak.

mungkin sebelah tengahari akan lagi hebat provoksinya... kita tunggu





thankz to facebook hassan melayu

ps: budaya merusuh bukan budaya orang melayu dan Islam. malah merusuh untuk individu yang perangainya macam......

Selasa, 28 Oktober 2014

SUASANA AGAK TEGANG DI ISTANA KEHAKIMAN KERANA MACAI KETUM NAK REMPUH HADANGAN!!


PUTRAJAYA - Suasana pekarangan Istana Kehakiman Putrajaya sedikit tegang apabila berlaku kekecohan sesama sendiri antara penyokong Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bermula dengan aksi membakar sehelai t-shirt berwarna kuning dipercayai mempunyai gambar bekas pembantu peribadi Anwar, Saiful Azlan Bukhary.

Suasana mula panas apabila insiden tolak-menolak berlaku antara jurugambar dan penyokong Anwar sehingga ramai yang terpaksa berundur.

Namun keadaan kembali tenang apabila Ketua AMK, Nik Nazmi Nik Ahmad menenangkan keadaan.

Sementara itu, beberapa pimpinan PR terus tiba di pekarangan mahkamah ini termasuk dari Pas, Dr Hatta Ramli. SINAR ONLINE


inilah perangai keparat, nak riot sangat kerana kontol ketuanya, lanciou lah woi.. yang dapat tau golongan ini gian nak kena gas pemedih mata, gian nak kena belantan fru, gian nak kena semburan air dari fru, mereka ini ada agenda membuat provokasi yang melampau sebab sekiranya terjadi perkara tidak diingini, contohnya rusuhan, maka segala kesalahan dan tuduhan kerajaan zalim bergema, sekarang zaman generasi y, maka segerombolan manusia radikal ini perlukan modal begini untuk menaikkan semangat dikalangan mereka dan berkemungkinan dunia mengutuk malaysia kerana menzalimi pendemonstrasi, amacam pandai tak nok dik?

pandai yang berstrategi, ikut kan hati fru nak dihempuk je keparat perosak keamanan ini, tapi pihak berkuasa pun berstrategi juga, bukan mereka tak kaji.. hehe.. mungkin esok akan lebih panas, sekiranya yang turun lagi ramai dari hari ini, sebab esok adalah keputusan apa jadi nasib anwar ketum.

ps: moga si ketum akan dipenjarakan.. aman malaysia

pas boikot himpunan rakyat hakim negara?

kelibat hadi tidak nampak sama sakali dalam mesyuarat pakatan rakyat diketuai anwar ibrahim

nak sorok pun tak mampu, nak tipu pengikut pun kena berkias, mesyuarat pakatan tidak dihadiri hadi awang malam tadi, kenapa?

anwar ketum sangat terdesak sekarang ini, bibit-bibit ke penjara semakin hampir, jadi perlulah heret rakyat untuk menjadi benteng dirinya yang masa suntut sepul tak terfikir pulak rakyat, kepala bana punya manusia.

jadi perhimpunan rakyat hakim negara kononnya, di istana kehakiman putrajaya pagi tadi, nampaknya pas boikot, dan kerana pas boikot, tak sampai puluh ribu pun hadir, memeningkan anwar ketum.

hadi awang sememangnya gembira anwar dipenjarakan, bukan setakat hadi, malah majoriti rakyat malaysia bergembira sekiranya si musibat ini dipenjara tanpa banyak bicara.

sudah-sudahlah tu, masa dia layan sedap takde pulak ingat macai-macai dia






ps: semua kerana air juling yang segar mekar dalam terowong saiful, kalau si ketum luahkan dekat luar kawasan rasanya ok lagi, hahaha...

Isnin, 27 Oktober 2014

PERANAN LIBERAL MEROSAKKAN UMAT ISLAM DENGAN PENGANJURAN 'I WANT TO TOUCH A DOG' - YB SHAHRUM MOHD SHARIF


walaupun penganjur pegang anjing dah meminta maaf diatas kebodohan mereka pada sidang media mereka buat baru-baru ini, tetapi kepala penganjurnya hanya meminta maaf, tetapi tidak berani nak berhadapan dengan soalan wartawan, nampak sangat memang niatnya masa penganjuran itu adalah untuk merosakkan pemikiran umat Islam.

walau dikalangan pemikir liberal menganggap apa yang mereka lakukan tak salah, tapi dikalangan umat Islam di malaysia cukup jelek dengan tindakan penganjur pegang anjing tersebut.


harap memang penganjuran kurang ajar begini tidak berlaku lagi di negeri selangor, kata yb shahrum, dimana suara pas selangor bila perkara begini terjadi di selangor, isu oktoberfest mereka senyap juga, isu pegang anjing pun mereka tidak sikit pun buka mulut, kenapa?

tetapi bila perihal duniawi, hal-hal yang berkaitan umno, mereka tak perlu sehari, malah hanya seminit mereka bersuara garang dan cukup lantang membantai umno walaupun perihal itu bukan perkara yang sensitif pun, apa terjadi dengan pas selangor sebenarnya? dah kena jual maruah mereka kah?

ps: pesan-pesan dekat rakan-rakan, agenda liberal mungkin akan berterusan, kita perlu bersatu dalam menggagalkan agenda busuk mereka di bumi bertuah ini. bersatu kita teguh bercerai kita roboh

GABUNGAN MAHASISWA BERSATU MENENTANG KEBANGSATAN POLITIK HASUTAN MR KETUM!!







LOKASI : UNIVERSITI MALAYA
JAM : 9 MALAM
TARIKH : 26 OKTOBER 2014

SEKADAR NUKILAN PENULIS UNTUK KENYATAAN MEDIA GABUNGAN MAHASISWA BERSATU, buat anwar ibrahim dan koncu-koncunya, sudah-sudahlah nak merosakkan minda anak muda, sudah-sudahlah nak menjahanamkan peranan mahasiswa di universiti dan kolej-kolej di bumi malaysia ini.

kenapa perlu nak heret pelajar universiti? kenapa? bila dah terdesak, dah kalut kepala, kenapa nak jadikan anak muda perisai untuk individu seperti anda?

sebenarnya gabungan mahasiswa bersatu ini cukup menentang penganjuran program pidato umum anwar ibrahim : dari universiti malaya ke penjara anjuran persatuan mahasiswa universiti malaya (pmum)

gila ke apa, kau yang sedap buat perkara kotor, kantoi, tinggalkan bahan bukti dekat lokasi sasaran, lepas tu mahkamah sahkan memang perkara luar tabie itu terjadi, nak kena hukum, dah kenapa nak ajak rakyat pula menjadi benteng untuk kau wahai musibat anwar ibrahim?

nak jadikan zaman reformasi 1998 sebagai modal? sudah-sudahlah wahai anwar ibrahim ketum musibat, cukup-cukuplah, berehatlah kau dalam sel penjara yang tenang itu, mana tahu sinar keinsafan akan muncul.

BUAT ANWAR IBRAHIM DAN PENJILATNYA, NAK HERET RAKYAT KERANA KERAKUSAN NAFSU KUASA DAN NAFSU SONGSANG? RAKYAT MALAYSIA BUKAN SEBODOH ITU UNTUK DIPERGUNAKAN.

KENYATAAN MEDIA GABUNGAN MAHASISWA BERSATU




ps: boleh jadi keadaan akan menjadi kecoh di program pidato umum anwar ibrahim nanti, percayalah, golongan fanatik dan radikal dah bersedia nak kacau bilaukan keadaan, harap pihak universiti dan polis ambil perhatian dengan keadaan ini.