Khamis, 1 Januari 2015

KERAJAAN PERLU SUBSIDIKAN HARGA MINYAK SEMULA, SEPATUTNYA HARGA RON95 RM1.61 KATA RAFIZI RAMLI

Agak-agak ada yang nak percaya kata-kata dia lagi? Rasanya impak yang dia nak buat tidak mendapat sambutan, sebabnya mudah rafizi bukanlah pakar ekonomi pun, hanya mengambil kesempatan saja dia pandai, isu minyak ini kekantoian dia memang terserlah, memalukan air muka tuan ketumnya anwar Ibrahim.

Siapa cerdik? Heh

Kredit untuk fb aznil hisham

10 ulasan:

  1. Itu hari minta RM 1.90, tak reti bersyukur, mana boss kau ni tak habis bercuti lagi ke dengan sepat kering.....

    BalasPadam
  2. Sebab si Bapok Anak Haram Musibat Rafizi ni cuma pandai sebab tu dia di dalam kem pembangkang!!!

    Membangkang sepanjang hayat!!

    BEAAR PUNYER SIAL!!

    BalasPadam
  3. Hidup lagi dia ni?

    BalasPadam
  4. Orang cmne mmg umur pjang.

    BalasPadam
  5. Kita ramai2 tangkap angkut n antar dia it kawasan banjir pasty lpskn via biar dia hidup bersama mangsa banjir

    BalasPadam
  6. KALAU DIA JANTAN YANG CERDIK....
    SILA TUNJUK HOW YOU COME OUT WITH THE FIGURE RM 1.61 !
    JANGAN HANYA PANDAI MENYALAK.
    LET THE RAKYAT ASESS WHETHER YOU ARE TRULY INTELLIGENT.
    COME OUT WITH YOUR FORMULA..... OR ELSE U R JUST PLAIN STUPID !!!

    BalasPadam
  7. Hari tu cakap nak terjun bangunan masa Langkah Kejang dia tak menjadi. Bila pondan celaka ni nak mampus???

    BalasPadam
  8. Ini lah sumbangan dari si anwar laknatullah...meletak kan puak2 celaka dia macam si rapussy pondan gemuk ni, macam nasution, ijjah, jijjah, tiang chuak, surendrum pariah tak sedar diri,dan ramai lagi diberi jawatan dan kuasa walaupun kelayakan mereka KOSONG.
    Pondan2 anwar ni hanya pandai meroyan....jangan harap nak turun padang membantu rakyat!

    BalasPadam
  9. Pemimpin yg hanya pandai bermain dengan sentimen utk kepentingan DIRI.
    Mana pergi... dan apa Usaha DIA dan rakan2 baiknya di kala RAKYAT dilanda musibah di negeri2 dilanda Banjir...
    Seorang pemimpin yg Menyedihkan...

    BalasPadam
  10. Jubur lebih pandai matematik drp rafizi..

    BalasPadam