Jumaat, 30 Januari 2015

KERANA SENGAJA JADI BIADAB, KAN DAH DICARI POLIS!

kerana mulut badan binasa, kerana perut berak durjana, kerana angkuh diri pun terjerumus dalam keadaan gentar tak tentu pasal, sebab dah pihak berkuasa cari, ingat di alam maya ini boleh buat sesuka hati, hambek.

keluarga mangsa dalam berduka, dalam kepala manusia spisis ini hanyalah melayan cerita palsu, hanya cerdik menyelidik perkara tak betul, mungkin sipelaku sudah tutup acc twitternya. tapi mana nak lari sebab muka sudah terpampang.

itulah anak muda sekalian, jangan diikut kata hati, jangan dibuat sesuka hati dalam membuat sesuatu komen, sendiri mau ingat kawan.


ps: pihak berkuasa jadilah garang seperti harimau dalam membasmi spisis biadab dalam media sosial, dah tak boleh bagi muka dah golongan bangsat ni.

1 ulasan:

  1. Anwar dan LGE tersenyum bila baca komen org mcm Fazel ni. Brainwashed depa Sgt menjadi selama ini.

    BalasPadam