Jumaat, 23 Januari 2015

SAMPAI BEGINI MEREKA PERLAKUKAN KERANA KEBODOHAN MENYOKONG MEREKA!

Bila cakap lebih-lebih dikalangan totok dan pentaksub tegar hanya tahu, ahh umno sana, umno sini, kafir sana kafir sini, sedangkan hakikat siapakah yang memusuhi Islam?

Allah suruh kita bersatu, tetapi kita tetap nak bertelagah, inilah jadinya, maruah kita dipijak semudah memijak ulat. Tidak pasti apa kita dapat bila kita sentiasa bertelagah, sentiasa hentam, balun, kitai dan hempuk sesama sendiri.

Bangkitlah umat Islam. Sudah-sudahlah, agama kita sudah senang diperlakukan macam-macam oleh kafir harbi di sini. Kuasa kita hilang, kita dijual sepenuhnya.

baca seterusnya
http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2015/01/22/azan-subuh-tidak-dilaungkan/

5 ulasan:

  1. bayangkan kalau DAP berkuasa di malaysia....

    BalasPadam
  2. BAGUS ! ...suatu pengajaran buat seluruh ummat islam khasnya di Pulau Pinang . Selepas ini halang pula program2 yang lain pula . Satu persatu syiar Islam di larang . Yes ..Yes ..Yes ..

    BalasPadam
  3. masih belum sedar lagi orang2 melayu yg barua & paria sokong DAP..Pas oh Pas..bahalol + tolol + keldai.....

    BalasPadam
  4. Ehhh herannya...kalau kat Ayer Hitam atau kat Gurney ye lah majoriti penduduk Cina tapi kat Taman Tun Sardon tu majoriti penduduknya orang Melayu! Cam ner boleh jadi mcm tu? Dulu masa UMNO pegang area tu ok jer tapi lepas semua flat2 kat situ di cat warna hijau & lambang PAS jadi lagu ni plak? ehhh heran lah...patutnya kalau PAS pegang lagi ler kuat suara azan...tu kawasan majoriti Melayu tu....yg majorit Cina toksah harap ler...perghhhh

    BalasPadam
  5. dah tahu lama dah,,,cinaa memang macamtu tak suka melayu lebih2 lagi islam , tu tak palah kafiiir...yang heran melayu pkr mana....macam tk da telor...oh lupa dia orangkan leberal

    BalasPadam