Jumaat, 20 Februari 2015

APA BENAR ADA PEMIMPIN PR BERJUMPA SECARA SULIT DENGAN SIRUL?

Apakah dengan tiba-tiba nama sirul bermain dimulut media pr, caranya mudah kenyataan sirul membuatkan tanda tanya yang cukup menyeronokkan puak pencacai yang kali ini sudah pening dengan sokongan rakyat terhadap pkr, terutamanya anwar Ibrahim, tidak ada rakyat marhien yang peduli akan dirinya yang dipenjara kerana kesalahan meliwat.

Lagi menghairahkan para pencacai dengan bila sirul akan mendedahkan siapa dalang membunuh altantuya.

Tapi serius kelakar baru sekarang konon nak dedahkan kerana apa? Dedahkan saja tak payah tunggu-tunggu lagi.

Pendedahan panas yang berlegar sekarang, apa benar ada pemimpin pr berjumpa secara sulit dengan sirul di Australia? Apa agenda mereka? Nak kenakan ds najib lagi? Sudah-sudahlah.. kantoi nanti, game politik syaitan pkr semua sudah tahu, semuanya kerana anwar ibrahim.

11 ulasan:

  1. Jika Ketum bapak Homo Negara mahu berjanji dengan Sirul dia akan dibebaskan dari hukum gantung,kerana memfitnah PM Najib, memanglah Ketum bapak Homo Negara main politik kucing kurap !!!

    Politik anwar politik jalan penipu murah, paling politik pariah.

    BalasPadam
  2. betul....belum ada sejarah dalam dunia PM boleh beri pengampunan kepada pesalah.... mereka boleh kata PM akan approach agunglah kononnya...tapi masalahnya sekarang...siapa yamg nak ampunkan Anwar yg terpaksa 'pukul sendiri" di balik tirai besi..kan..kan..kan..

    BalasPadam
  3. Kua..kua..kua. admin ni brapa dapat alaun sbulan....politik mmg camtu....cari peluang hentam lawan....70% rakyat malaysia x caya anwar meliwat sbb sistem kehakiman x reliven dgn kes....lagipun keputusan undang2 sivil mana boleh percaya sbb ia bertentangan dgn islam...cuma admin & the geng ja percaya sbb diorang ni x percaya quran. Tntang sirul ...biar la dia buat pengakut...yg nak gelabah bewak tu apasai...ada kena mengena ko ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang bodoh jer cakap x guna fakta..

      Padam
    2. Setuju...Bukan setakat bodoh tapi moron

      Padam
    3. Mana datang 70% tu??? Termasuk 40,000 Bangla kut??? bodoh punya lembu PR...

      Padam
    4. cacai tenok cam ko je bila sikaki jubo tu sodok jubo depan ko bru ko caya bodoh nk mampos ko igt sipeliwat tu nk berjubo dpn ko,ko pun klu nk mengongkek ko nk tunjuk bahalol

      Padam
    5. 70% rakyat Malaysia x pecaya Anwar meliwat, kau kata..?

      Aku rasa, 70% banduan kat Institut Sungai Buloh tu pun pecaya yg Anwar memang tutuh jubor Sepul...

      Kau hantam kromo.., aku pun bole hantam kromo...

      Ish.. ish..ish.

      Padam
  4. Kenapa sirul saja yg difokuskan, yg kawan sirul seorg lagi apa hal kenapa tak tanya siapa yg arah mereka kedua bunuh altantuya. Atau ada agen CIA yg turut sama sebagai pensihat.

    BalasPadam
  5. Siapa Sirul dan siapa Azilah. Sirul ada di Australia, siap perabis duit PR pergi jumpa, kenapa tidak Azilah. Diakan masih di malaysia...Disini pun kita bolih melihat betapa LEMBU LEMBU nya orang orang PR ni. Yang ada depan mata tak ndak tanya.... BAGHAL

    BalasPadam
  6. biasalah tu...KETUM akan janjikan bulan dan bintang... si MACAI (Mempercayai Apa Cakap Anwar Ibrahim) plak terus jadi dungu menunggu janji... dah kena kencing sampai hancing pun masih nak percaya bagai... kat mana la otak MACAI2 ni... bape bnyk ketum yg korang sebat sampai jd bengong camni?!! KETUM & MACAI berpisah tiada... kesian...sedeyyyy !!!

    BalasPadam