Sabtu, 14 Februari 2015

BILA 'KETUM' DIPENJARA, PENGIKUT MERACAU SUPAYA AMERIKA SYARIKAT MASUK CAMPUR URUSAN NEGARA!!



pkr, atas dasar perangai kelompok keparat yang sembangnya keadilan, sembangnya atas dasar kesamarataan, apabila ketua umum di penjara atas kesalahan liwat, berbondong-bondong pengikut taksub penjilat lendir si ketum tidak puas hati seakan-akan kehakiman negara ini tidak adil.

sememangnya mangsa liwat seperti saiful juga inginkan keadilan, mengapa sampai 7 tahun menagguh kes ini, kalau benar apa nak dicanangkan ia konspirasi, mengapa tidak lawan di mahkamah habis-habisan, cara penafian serta membuat cerita kononnya liwat ini hanyalah konspirasi kerajaan untuk menjatuhkan anwar ibrahim adalah satu cerita paling lawak pernah didengar.

konspirasi? kejadahnya musuh nak guna cara sama bila cara itu gagal pada zaman ketum dipecat menjadi timbalan perdana menteri pada 1998 dulu, kemaruk diri tak boleh tahan dengan nafsu membuak-buak puncanya, kerana lupa diri itulah puncanya.

bak kata zulkifli nordin, setelah saiful membuat laporan polis, air muka anwar ketika itu menampakkan kegusaran dan nampak cuak, itu yang terkeluar idea lari ke kedutaan turki ketika drama itu berlangsung, ingat lagi?

anwar, hanya si pentaksub yang membodohkan diri diperbodohkan, ramai dikalangan orang kuat dia pun sudah keluar dari landasan perjuangan dia, malah dikalangan mereka menjadi fighter lawan ketunya dulu dan kerana diantara mereka tidak mahu malaysia ini dipimpin oleh insan yang rosak sepertinya.

ANGGAPAN PENCACAINYA, BILA MAHKAMAH BEBASKAN ANWAR, ITULAH KUASA RAKYAT, MAHKAMAH MENDENGARNYA

BILA BERSALAH, INILAH MAINAN UMNO UNTUK MENANAM TERUS KERJAYA POLITIK ANWAR IBRAHIM.

orang kata, sudah-sudahlah wahai pencacai, sampai bila nak jadi bodoh piang.

menjadi persoalan, sanggup gadaikan negara demi seorang insan yang konon pejuang, tetapi peliwat, maaf cakap peliwat!!

antara komen di portal malaysia kini, banyak lagi komen menjual maruah negara dekat situ.


ps: menjadi lendir sipenipu, hidup biasanya akan bodoh sampai ketua

3 ulasan:

  1. Mereka ini pekak dan buta sejarah. Semasa dahulu Kerajaan Melayu Melaka telah jatuh ke tangan penjajak akibat dari bangsa Melayu sendiri yang membuka pintu pertahanan. Akhirnya yang musnah bukannya pihak yang mempertahan sahaja malah pihak yang membuka pintu juga kojol. Itulah kebodohan untuk mempertahankan yang bathil (pesalah) tanpa fikir menggunakan akal dan akhlak yang dianugera Allah SWT.

    BalasPadam
  2. Selama ni puak ni dibiaqkan MERUSUH dgn. GANAS - jadi dah tiba masa KDN keluarkan AKTA BARU; yg. melabel dan menghukum puak BINATANG BUAS-PERUSUH PKRSODOM/DAPBANGKAIBABI ni sbg. puak PENGGANAS!

    MAJORITI rakyat dah lama MENDERITA dgn. puak PENGGANAS-ejen-ZIONIS/Barat-KEPARAT ni semua - jadi tolonglah KDN tunjukkan TARING! Apa dah jadi TARINGnya?! Dan PECAT segera AGLIBERAL tu!

    Aku juga tengok makin ramai anak-anak muda Islam/Melayu makin lebih BUAS seolah mcm. puak SODOM (termasuk yg. lelaki dgn. rambut PUNK/SUBANG-sebelah cthnya, termasuk kat sekolah; dan anak muda Islam/Melayu yg. jadi PEMBUNUH/PEROMPAK/PENCULIK sampaikan Ibu sendiri diCANGKULkan- tengok saja berita hari ni)!; Mereka disyaki telah dirosakkan aqidah dan akhlak mereka dgn. DADAH-ALKOHOL/PORNOGRAFI/SEKS BEBAS/HOMO-SODOM dsbnya!

    Maka JAKIM/JAWI/JAIS dsbnya telah GAGAL - lihat saja 'mall' baru di Sentral-LIBERAL-BANGANG tu; sampaikan poster GERGASI model Barat/Zionis-LUCAH/PORNO VicSecret dibiaqkan menjadi hiasan "pintu gerbang" 'mall' baru ini - yg. bukan sj. MENGHINA Islam/umatnya serta NEGARA ISLAM kita ni, malah juga MENGHINA kaum wanita Islam/Timur! Bahkan dibiaqkan konsert-konsert-KAPIRDAJAL-KEPARAT yg. merosakkan aqidah/akhlak jenerasi muda Islam dgn. sewenangnya, termasuk konsert K-POPIA dan kumpulan Heavy Metal Barat/Zionis yg. terbaru; yg.penuh TATU-SYAITAN kat badan depa; mcmmana dibenaqkan masuk ke NEGARA ISLAM kita ni?! Dan anak-anak muda Islam/Melayu TERKINJA-KINJA menunjukkan lambang-tangan-MEMUJA-SYAITAN/IBLIS di konsert tesebut!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam