Sabtu, 28 Februari 2015

demo anti najib di sogo yang terlalu padat dengan kehadiran penyokong ketum

Adakah mereka yang dulu bersemangat buat apa saja untuk anwar Ibrahim sudah malas nak ambil port dengan demo-demo begini?

Taktik mereka dengan membuat anggapan ds najib patut meletak jawatan sudah jadi himpunan pak lawak ala mr bean.

Sebabnya anggapan mereka puluhan ribu bakal hadir amat meleset, strategi nik nazmi cukup memalukan pkr, malah himpunan besaran-besaran yang dijangka munggu depan juga nampaknya macam menjerumus menjadi bahan lawak.

Kerana seorang bernama anwar ibrahim, kulup minda budak-budak tersalah ideologi. Rosak-rosak

17 ulasan:

  1. ABPH...asalkan bukan pakatan HAPRAK hampas.

    BalasPadam
  2. Kali pertama menipu orang ramai bahawa beliau (KETUM) dan keluarga dizalimi Kerajaan bolehlah mendapat simpati dan orangpun percaya. Kali kedua nak menipu orang dah tak caya lagi termasuk sebahagian besar penyokong PAS. Cuna ada saki baki penyokong Tegar Pas & PKR sahaja yang bodoh sombong.

    BalasPadam
  3. Rafizi lembu, awak kan pakar ekonomi, awak juga kata barang mahal. Upah demo sekadar RM100 seorang mana cukup. Paling kurang RM300 baru boleh bawak bincang.

    ' lawan tetap lawan tapi upah tetap upah'

    Anak bini mau makan apa asyik menapak kat sogo. Nazm,i akai mau guna lah!

    BalasPadam
  4. Ada seorang budak mu , budak tu kata malu la gambar masuk paper sokong penipu, suruh sumpah tak mau malu oii. Kebanyakan yang pergi sedara mara adam adli kawan kawan dia dap.

    BalasPadam
  5. Bersalah liwat, PM pulak kena undur. Agaknya pengganti Najib boleh jamin YB banduan! Terlebih khayal dia orang ni.

    BalasPadam
  6. Alamak, saudara 7:55PTG dah komen sebijik macam apa yang saya nak komen....cuma harga saya letak takde la sampai RM300.
    Pada anggaran saya, RM150-200 sudah memadai kot.
    Amacam fizi? Jangan la kedekut sangat! Walaupun nuar celaka akhirnya dah masuk...takkan fizi atau ijjah sundal tu tak boleh pergi merata dunia mintak dana yahudi??
    Macam mana pulak duit taukey2 DAP??

    Entah2 ramai yang ambik RM100 lepas tu belah.....KAH KAH KAH.

    BalasPadam
  7. Kalaulah dia tak melakukan apa-apa kesalahan MELIWAT buktikan melalui:
    i) Sumpah laknat tidak melakukannya
    ii) Beri keterangan membela diri di kandang tertuduh semasa di
    Mahkamah
    iii) Beri sampel darah untuk kepastian DNA samaada seragam
    ataupun tidak dengan Sperma yang dijumpai di ractum Saiful
    iv) Kemukakan saksi alibi yang mengatakan beliau tiada di situ
    semasa kejadian.

    Ada berani ke! Penyokong tegar boleh percaya ke dengan alasan-alan tersebut. Dengar kelentong KETUM mudah sangat percaya.



    BalasPadam
  8. Memang hebat sambutan kat Sogo sampai sesak jalan kat sana... Perhimpunan PIBG lagi baik sambutannya... Wahahahahaha

    BalasPadam
  9. BUNGKOS LAH wahai keluarga petualang...!!
    zaman korang menipu rakyat dan berlalu..
    bersedialah untuk PRK permatang pauh...
    indikator dari Sogo akan melihat permatang pauh tahlilkan pGayR

    gen2felda

    BalasPadam
  10. Mayat berbayar utk berdemo...

    BalasPadam
  11. Depan sogo dulu jadi saksi juara demonstrasi sekarang tempat yg sama kehancuran berlaku.....tak faham faham lagi ke pada penyokonh pkr....cukuo cukup lah ditipu .....

    BalasPadam
  12. JOM KE SOGO LEPAS KENA SOGOK RM1000.00 sorang?oopss banyaknyerr

    BalasPadam
  13. Mujurlah kalau RM1000, takut-takut RM10 sahaja. Tak berbaloi nak tegakkan benang basah dan nak tampalkan kulit BABI kat muka! Nanti SB ambil gambar kena kurung pula kat lokap. BODOH tahap gaban untuk menyokong PELIWAT.

    BalasPadam
  14. Benang basah memang tak leh tegak tapi batang Anwar pasti akan tegak....!!! hahahahh..

    BalasPadam
  15. Puak PKRSODOM berdemo ni sebenaqnya disyaki, nak menjadikan NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang kita ni negara HOMO/LESBI- dasar puak BANGSAT nak mampos!

    Nek Tempoyak.


    BalasPadam
  16. Orang melayu yg tak menyokong PR. Saya ingatkan jgn terlalu selesa dengan keadaan ini. PR terutamanya PKR dan DAP tak bimbang sangat sebab kamu kena faham kamu bukanya berdepan dgn kekuatan PR sahaja tetapi sebenarnya dibelakang PR ini ada Amerika, ada Israel Zionist. Duit berjuta, latihan strategi perang saikologi, teknik pecah belahkan kamu melayu ada bersama PR ini.
    Kamu Ingat ini semua akan berakhir? Sudah lupa apa yg berlaku di Afghanistan? Iraq? Syiria? Nampak macam org Islam sudah menang tp APA terjadi lepas tu? Amankah Afghanistan? Amankah Iraq? Syiria bagaimana sekarang? PR sgt yakin itulah akan berlaku. Lagipun Kamu melayu bukannya reti brrsatu, Kamu senang diperdaya dengan kehwbatan barat dan China jd senang Sgt Kami menang Satu hari Nanti.

    BalasPadam
  17. Anon 8.42
    Nampak sangat ko ni talibarut yahudi....zionis ...pluralis dan lgbt....org mcm ni elok gi amerika .....pi maen jauh jauh smpi kena aids...

    BalasPadam