Isnin, 2 Februari 2015

KETUA PEMUDA MCA YANG TERLAMPAU MENUNJUK DIA DAN DAP ADALAH GENG!!

setiakawan BN yang terang-terang mca lacurkan untuk menjadi balaci dap, pru13 dah buktikan siapa mca ni, talam dua muka yang memang niat sama sahaja macam dap.

Patutnya dia baca dahulu kenyataan menteri ismail sabri bukan menyondol macam babi nak mengawan.

Akhirnya dia yang bakal dijadikan bahan untuk dibangkaikan oleh majoriti orang, bodoh tak boleh diajar, ego membawa ke lombong.

Apa sumbangan dia untuk menaikkan nama mca? Jom ramai-ramai kita mensibaikan dia, Jenis kepala rasis yang menjilat komunis.

Dia tidak layak pegang jawatan ketua pemuda mca. Memalukan.

11 ulasan:

  1. Boddo pynya mca...

    Keluar bn la boddo....

    Duduk dlm bn pon jd liabiliti...

    Keluar dan join guan eng.. sama ex-president porno mca...

    Kalo dah babi tu babi juga laa..

    Mca x dak suara...98% cina sokong dap...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau Pakaton tawan Putrajaya ,sure MCaina akan lopat masuk Pakaton,puak ni memang putar,sebelah kaki dalam Pakatan sebelah kaki dalam BN sebenarnya mereka DApigs dan MCaina org yg sama,dua-dua mereka mahu sapu.

      Padam
  2. KP MCA ni mmng babi besar. Hantar dia kepada IS biar dia tahu langit tinggi ke tak .....

    BalasPadam
  3. Kita mesti jadi Jantan berani menyatakan kebenaran. Kita sokong ismail Sabri. Jgn minta maaf, anda mewakili maruah melayu.

    BalasPadam
  4. cali makan ma..mulut cakap bn..undi kasi dap ma..

    BalasPadam
  5. Eleh, orang melayu pun susah jugak bila semua kedai cina tutup. Korang tengoklah nanti pasti orang melayu mengeluh apabila semua kedai-kedai dan bengkel-bengkel kereta milik cina ditutup sempena CNY. Siapa cakap melayu tak perlukan cina ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku cakap! Aku tak kisahpun susah sikit nk cari kedai @ bengkel bukan cina. Bukanlah bermaksud aku tak beli atau pergi langsung kedai cina. Pokok persoalan ialah harga bro. Kalau melampau dan macam haramjadah dia punya sembelih, baik boikot aje. Ada jugak kedai cina yang harganya boleh deal dan munasabah. Otak ko kena betul bro, bukan boikot 100% kedai cina tapi yang melampau aje. Kalau kedai melayupun ikut perangai haramjadah nak sembelih harga, pulaukan jugak!!!

      Padam
    2. ok juga kalau kedai dia orang tutup.. konfirm ramai pegi kedai melayu.. Kedai cina xkan tutup ma..nnti dia org sendiri yg byk rugi wooo...

      Padam
  6. Kepada pemilik kereta dan motorsikal,

    Pastikan kenderaan anda berada dalam keadaan baik dan tidak mengalami kerosakan semasa cuti CNY kerana ketika itu semua bengkel cina ditutup. Sekian dimaklumkan.

    BalasPadam
  7. MCA! Vincent Leong? Kenapa senyap?
    PM? Membisu...

    BalasPadam
  8. SOLIDARITI untuk Datuk Seri Ismail Sabri.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    BalasPadam