Rabu, 4 Februari 2015

NIK ABDUH KATA ISMAIL SABRI PERLU CUCI OTAKNYA!


bukan nak marah, kadang-kadang pesen perangai pas ni dah tak boleh nak buat baik dah, perangai orang cakap, perihal hadi awang yang lantang mengherdik berkenaan pilihanraya pbt dan dikaitkan dengan rasis, boleh dikatakan pemimpin umno pun back up hadi, tu pasal kita kata pas payah nak dibuat kawan, perangai serupa tuhik kulup.

sudahlah angkuh, berlagak bagus, sudahnya dengan dap juga dia jilat, poodah..

bukan suruh sokong pun apa yang ismail sabri tu katakan, cuma pas dah lupa mereka juga antara pejuang supaya #TurunHargaBarang, bila jiwa sudah diganyang dengan kepalsuan, sudahlah beri muka dengan pas ni.

nampaknya wave turun harga barang sudah menjadi hebahan kutuk mengutuk antara kaum, hina menghina sampai ketahap yang teruk, memang pada mulanya tidak sikitpun dikaitkan dengan rasis, akhirnya sebutan perkataan cina tidak boleh diusik sama sekali.

kalau dikalangan anda tidak percaya, pergilah ke portal malaysian insider, malaysia kini, the star, kadang-kadang komennya sampai kearah kebencian melampau.

APA SALAH KE KEMPEN DAN BERI KESEDARAN KEPADA PENGGUNA? APA SALAH KE KEMPEN TURUNKAN HARGA BARANG? EH EH GILA NI, DULU PR KATA BN BARANG NAIK, SEKARANG INILAH MASANYA BERSAMA UNTUK TURUNKAN HARGA BARANG!!

ps: bang non angin sebab akibat penangan perihal peniaga tamak ini menjadi viral sampai kes dia pun orang tak peduli, hehe..

20 ulasan:

  1. MACAM MELEPASKAN ANJING TERSEPIT JE...........STATEMENT DRPD YB PARLIMEN PAS NIE....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Individu alim yg memalakukan.

      Padam
  2. Pas lah katakan. Pas yang kononnya serba baik, serba alim, serba beragama dan serba betul, Orang lain semua tak baik, tak alim, agama tak dalam dan tak betul. Pigi daa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul, betul. Sekejap dia alim, sekejap dia benci DAP, sekejap dia macam org terpelajar dan berilmu. sekejap dia celupar busuk hati kelauar sampai ke mulut.

      Padam
  3. Nik ABODOH......dulu ku ingatkan mungkin generasi baru dalam PAS akan lebih memperjuangkn Melayu/Islam dan mamat ni antara yang akan keluar dari alam kebencian bapaknya.

    Rupa2nya....like father like son. UMNO yang Melayu/Islam masih dibenci sampai kiamat. Cina daPIGS yang menghina Melayu/Islam dijunjung.

    Neraka ada tempat untuk ulama2 PALSU macam ni. Neraka ada tempat untuk makhluk2 pembinasa Islam macam PAS!

    GO TO HELL!

    BalasPadam
  4. Elokla tu....satu peringatan akan perangai yg udah menjadi darah dagng nya

    BalasPadam
  5. Like Father Like Son. Macamlah kelantan tu ada kerajaan (pinjam bahasa guan eng). Masa banjir kerajaan umno yg paling bnyk bantu kelantan walaupun banjir itu hukuman Allah kerana mohon k.o kan umno. Belumpun bumi kelantan kering betul, sudah timbul ego dan gedebenya, sebijik macam ayahnya. Mungkin otaknya terlalu singkat untuk faham apa maksud ismail sabri. Nak kata bodoh, ehmm. Hanya rasa belagak dan sifat mazmumah benci umno itu yg lebih2. Kesian, otaknya yg patut dibasuh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sepatutnya waktu banjir hari..kerajaan tinggal terus kelantan jangan ambil peduli...biar kelantan tangani sendiri baru betul..ini lah yg dikatakan anjing...yg akan menggigit tangan orang yg menolong..dah dasar kominis dulu kan bukankah si ABODOH ni ahli KMM

      Padam
  6. Yg patut dicuci otak adalah abduh.Ngape eko nak halang orang membuet kebaikan.

    BalasPadam
  7. Anok tok guru doa satu stafium macsm gampang pinya doa...dia gampsng dari bapak dio tok nik nk binasa kan dan hancurkan orang lain...kesudahan klantan banjir dan stadium pun dapat bala trnggelam....doa tahap gampang anok pun mvm gampang. ....butuh la gampang ooiii

    BalasPadam
  8. Kalau kita pakat-pakat boikot peniaga atau pemborong yang boleh menyebabkan harga barangan turun, ianya tentulah menguntungkan semua pengguna tak kira Melayu, Cina, India, Kadazan, Iban dan lain-lain . Adakah ini yang dikatakan rasis. Kalau di luar negara seperti negara-negara Mat Salleh, kuasa pengguna adalah kuat dan solidariti.

    Janganlah jadi abodoh.

    BalasPadam
  9. NIK ABDOH PUN SAMA KENA CUCI OTAK. PAKATAN BERTIGA DAP, PKR & PAS. MACAM MANA BOLIH IKAT PERSEFAHAMAN...KERANA ISLAM KE, POLITIK KE ATAU MASING2 KELAHAP DAN TAMAK.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju! Itu yg kita kata SIAL.

      Padam
  10. Like father like son. Dunno what to say to this family.

    BalasPadam
  11. Apa nak buat, puak-puak PAs ni bodoh-bodoh belaka.....

    BalasPadam
  12. Nik-BODOH-PENJILAT-PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS nilah yg. terus MENJAHAM-MEMBANGANGkan PAS!

    Dan sy. asing BARAT pun ada yg. sama KEDAJALANnya!

    Ada graduan baru kerja mengadu kat aku, punyalah 'tension' nak kerja kat sy. asing BARAT - kerana MENDISKRIMINASI graduan BUMIPUTERA Islam/Melayu utk. peringkat atasan! Pekerja Islam/Melayu kebanyakan - hanya jadi 'KULI' bawahan sbg. pencuci cthnya! Tengok saja kebanyakan kedai-kedai dlm. LRT - pekerja asing yg. Bukan Islam dari Myanmar mahupun pengawal keselamatan Myanmar makin MENGGANTIkan pekerja BUMIPUTERA!

    Inilah realiti BUMI ISLAM; pusaka nenek moyang kita ni - kita, BUMIPUTERA Islam/Melayu makin diperlakukan spt. KULI pd. kaum PENDATANG tempatan dan asing!

    Nek Tempoyak.



    BalasPadam
  13. Beza antara orang Islam dan orang isle!

    BalasPadam
  14. undi tak akan dapat..kenapa nak simpati? meka tak pernah simpatai rakyat meka sendiri..buat lah rumah, beri la bantau..kelak pilihanraya d hina pemberian itu nanti..

    BalasPadam
  15. Dia menang di Pasir Mas kerana anak to guru. Perjuangan Pas utk islam kearah kebajikan. Bagaimana nk bantu org kampung bila menteri buka mulut turunkan harga barang utk semua rakyat Pas meroyan

    BalasPadam
  16. Dia menang di Pasir Mas kerana anak to guru. Perjuangan Pas utk islam kearah kebajikan. Bagaimana nk bantu org kampung bila menteri buka mulut turunkan harga barang utk semua rakyat Pas meroyan

    BalasPadam