Ahad, 1 Februari 2015

PERCAYA KE PAS DENGAN DAP BETUL-BETUL BERTINJU?

Bagi penulis, ketegangan dap dan pas sengaja dirancang, percaya tak? Drama sinitron politikus gila sememangnya perlu dilakukan untuk close demage perihal tertentu.

Semasa banjir besar berlaku di kelantan balak bersepah, siapakah yang tak senang duduk? dap dan husam musa bukan?

Drama ini licik tuan-tuan, sebab jarum mereka nak supaya umno dan bn pun terjebak dengan sengketa mereka, jadinya yang bakal dituding jari adalah umno dan BN selepas itu.

Nampak macam mengarut, tetapi game politik liberal dap dan pasma cukup cerdik bermain politik tuan, kita tengok dan study bukan hulur kepala.

3 ulasan:

  1. Strategi mengalihkan isu balak dan pelbagai kegagalan pakatan selepas banjir besar melanda Kelantan.

    BalasPadam
  2. Aku pulak percaya dap dan pas betul2 bertinju, tetapi hanya sebagai rakan sepelatih. Yang nak ditinju oleh pas dan dap nanti ialah umno dalam pru14. Strategi perang tu. Selain nak lalaikan umno, mereka nak menipu pengikutnya juga....

    BalasPadam
  3. sebelum ni stopa spenda x pernah 'seberani' ini. propa nak alih isu jer ni....

    BalasPadam