Isnin, 16 Februari 2015

SIAPA KATA GELOMBANG REFORMASI TAK MENARIK RAMAI ORANG? INI BUKTINYA DI CHERAS


sebenarnya penulis malas nak ulas, tetapi penulis ulaslah juga demi menceritakan perihal sebenar, walaupun dikalangan penjilat ketum tetap mengatakan hukuman terhadap tuan ketum itu adalah satu konspirasi, momentumnya cukup menyedihkan bila setiap anjuran pkr dan ngo yang berkiblatkan pr, tetap meninggalkan satu kenangan buruk buat mereka.

sebabnya anggapan mereka rakyat mudah ditipu, mudah dibeli mindanya, mudah diperdaya, sekarang bukan zaman reformasi 1998 dahulu sekarang sudah jadi zaman reforbasi, ramai dikalangan otai-otai yang berjuang demi anwar ibrahim sudah tidak mengikuti lagi apa yang berlaku sekarang.

adakah kerana individu yang kesalahannya dikatakan konspirasi tetapi hakikat tidak dapat membuktikan kesalahan itu adalah konspirasi, tetap menjadi perihal paling teruk dihadapi oleh pkr sekarang ni.

nurul izzah mungkin cukup kecewa kerana segala cerita ala drama cinetron tidak sedikit pun menaikkan nafsu orang ramai dari mendengarnya, maksudnya era cyber yang lebih pantas untuk dia menyerbarkan sekiranya ada ceramah juga tidak mendapat sambutan

lokasi di cheras jaya, kedatangan memungkin hanya dalam 100 orang, penceramah oleh nurul izzah

sumber klik sini

ps: mesti dah tak mampu nak cakap apa, reformasi sudah jadi basi

5 ulasan:

  1. Saya dah linkkan blog hebat tuan di blog saya. Mohon tuan linkkan blog saya www.tekookopi.blogspot.com di blog tuan..terima kasih.

    BalasPadam
  2. Wekekekke.....

    Kuga puaka jual taik minyak....

    BalasPadam
  3. Bahaya tu ramai warga emas yg hadir...

    BalasPadam
  4. Warga emas cuma nak habis waktu aje..dok rumah bini asyik berleter..jadi pergilah dengar.

    BalasPadam