Ahad, 15 Februari 2015

TERGAMAKNYA KAMU WAHAI PENTAKSUB PARTI!

Biarlah ditohmah pelbagai perkataan, cuma tertanya nilai apakah yang ingin ditonjolkan sehingga begitu perangainya segelintir pentaksub tegar.

Tergamak kamu semua menghina pm najib wahhal dia dengan rendah diri hadir pada hari pengkebumian Allahyarham tuan guru nik aziz.

Dia cukup menghormati tuan guru nik aziz walau berlainan pendapat, itu tidak langsung menghalang dia meredah lautan manusia pada hari paling diingati rakyat malaysia.

Allahyarham nik aziz walau hakikatnya didunia politik mungkin mulutnya agak pedas tetapi dia tetap dihormati oleh musuh politiknya, kadang-kadang pengikut yang taksub itulah perosak segalanya, nilai minda mereka hanyalah diselaputi kebencian.

Sudah-sudahlah biarkan ketaksuban melampau mengawal minda, kita sesama ummah bersatulah hendaknya.

ps: bersatu kita teguh bercerai kita roboh

14 ulasan:

  1. Segelintir ahli PAS yg bingung saja yg bertindak begitu....mereka dpd golongan fasik....keturunan jahil lagi bangang..Lihatlah kemuliaan dpd.keluarga arwah TGNA..berbesar hati...dan melayan dengan baik...

    BalasPadam
  2. Inilah ajaran pas.Kemudian taksub macam jahil murakab.Diorang mesti tak tengok lagi khomeini syiah punya pengikut yg hantar mayat khomeini ke kubur 100 kali ganda lebih ramai dr nik aziz.Bukan setakat 10-20 ribu tapi berjuta!Agaknya kalau ikut pemikiran logik pengikut2 pas lagi ramai iring jenazah,lagi tinggi makam simati di sisi tuhan,maka khomeini syiah itu tentulah 100 kali lebih tinggi makamnya dr nik aziz!

    BalasPadam
  3. yahudi belajar kaji al quran dan faham satu persatu.siam serang kedah , jepon mendarat di kota baru......yes dari arah sana

    BalasPadam
  4. Apa yang nak diherankan, mereka di TARBIYAHkan begini...benci pada UMNO, kalau UMNO semua jahat belaka, doa yang tidak baik buat pemimpin UMNO. Inilah hasil tarbiyah yang akan dicatit hingga akhirat. Bukan kita yang catit, para Malaikat petugas Allah swt. Di hari yang MULUT kita akan menjawab apa yang telah pernah diucapkannya sendiri...

    BalasPadam
  5. Apakah itu caranya Nik Aziz mengajar pengikut2nya semasa hidupnya? Betulkah caranya? Perlukah NikAziz menjawab di akhirat kelak? Hanya Allah lebih mengetahui?

    BalasPadam
  6. Sahabat2ku..benar tgna adalah ulama ugama yg disegani,tetapi dari segi ulama politik adalah gagal sama sekali dan mengelirukan.bnyk kenyataan nya amat tidak masuk akal.Tetapi biar allah yg menentukan.Semoga diampunkan dan dicucuri rahmatnya tgna.

    BalasPadam
  7. ITULAH DIA PARTI AJARAN SESAT

    BalasPadam
  8. Roh Nik Aziz akan menjawab soal perpecahan umat Islam... Tanggung la sendiri.. tiada sapa nak tolong jawab...

    BalasPadam
  9. ramai menghantar tak semestinya pengakhiran yg baik buat seseorang...hanya ALLAH yg tau...di harapkan amalan arwah dapt menampung segala hutang piutang di akhirat kelak....insya allah..

    BalasPadam
  10. ramai menghantar tak semestinya pengakhiran yg baik buat seseorang...hanya ALLAH yg tau...di harapkan amalan arwah dapt menampung segala hutang piutang di akhirat kelak....insya allah..

    BalasPadam
  11. untuk perhatian yang telah pergi biarlah dia pergi dengan aman....segala peningalannya yang baik kita jadikan ikutan dan yang buruk kita jadikan pedoman hidup....supaya kita generasi baru tidak akan mengulangi kesalahan yang sama lagi.....

    BalasPadam
  12. Penyokong yang otak nye telah diresapi semangat Pro Anwarinas tuu dan PASMA..pengikut PAS yang tulin tidak akan berbuat demikian.

    BalasPadam
  13. Sedihhhhhh??????

    Waaaaaaaa??????

    Pemimpin Be end ni kena bagi puji je. Maklumlah semua orang kaya2. Bukan mcam macai melayu terutama kat kampung yang miskin belaka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pemimpin UMNO kaya bantu rakyat x putus2. BR1M, baucer buku lah, elaun budak sekolah, bantuan banjirlah dan lain2 bantuan dan subsidi lagi. Bila raya ada duit raya, Raya Haji bagi lembu. PR kayakan DAP bagi apa? Banjir kuning adalah. Cuba fikir dengan otak yang waras!

      Padam