Rabu, 25 Mac 2015

AKAR UMBI PKR MEMANG MENYOKONG PENUH HUKUM HUDUD, BIDAS DAP YANG ANGKUH TERHADAP ORANG ISLAM










Pada hari ini bertempat di restoran antan batura di seksyen 14 shah alam, diadakan sidang media berkenaan sokongan akar umbi pkr yang cukup setuju hukum hudud dibentangkan di kelantan baru-baru ini.

Mereka selaku ahli akar umbi, sebagai orang Islam memang bersetuju hukum hudud ini, parti pkr baru-baru ini mengumumkan tidak akan menyokong rang undang-undang persendirian mengenai hudud yang dibawa oleh pas dan akan dibentangkan di parlimen.

Melihat situasi yang ini, akar umbi tidak bersetuju dengan cara pkr pusat yang terburu-buru membuat keputusan sedangkan dikalangan ahli pkr yang beragama Islam memang menyokong penuh undang-undang hudud ini, jadi mengapa perlu risau dengan undang-undang Allah, mengapa perlu takutkan serta mengikut suruhan orang bukan Islam untuk menolak hudud.

Mereka juga menyeru agar kepimpinan KEADILAN tidak membuat keputusan berlandaskan politik dan desakan dap supaya menolak hudud, peranan dap juga dipertikaikan kerana terlalu angkuh untuk mengkritik undang-undang hudud ini sedangkan orang bukan Islam tiada hak untuk mempertikaikannya.

Untuk ahli akar umbi yang lain, mereka berharap bersamalah dengan mereka supaya kepimpinan KEADILAN yang beragama Islam tidak terjerumus dengan sikap munafik dan melanggar hukum Allah, sedangkan untuk menjadi pemimpin bukan semata-mata berpolitik, tetapi peranan sebagai pemimpin Islam yang bertanggungjawab terhadap agamanya.

ps: pemimpin pkr tu nak dengar ke luahan akar umbi mereka sendiri? sedangan pemimpin seperti khalid ibrahim pun mereka lanyak, buat pekak, memang benarlah dalam pkr hanyalah ada pemimpin bobrok yang gilakan kuasa dan berfikiran liberal.

9 ulasan:

  1. Terbaik...jgn cakap saja..tegur presiden kamu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Pimpinan PKR dengan jelas TIDAK sokong Hudud Kelantan.., tapi geng2 ni bukan main mempertahankan keputusan DUN Kelantan..

    Kepala ke Barat; ekor pulak ke Timur.. Ader ker ?

    BalasPadam
  3. Si KETUM lah punca huru hara bukan sahaja semasa dalam UMNO malah semasa dalam Parti Keadilan. Siapa yang tak setuju dengan dia habis ditikam depan belakang.

    Dia gila kuasa habis satu keluarga jadi jemuan. Sekarang ni anak cucu pun jadi mangsa. Manusia bernafsu haiwan.

    BalasPadam
  4. Akar umbi PKR ni sokong hudut tu baguslah ada kesederan dalam agama Islam. Tapi halatuju parti PKR kearah libralisma, pluralisma, LGBT, tu kenapa disokong? Bukankah ini juga berkait dengan isu akidah? So...better tinggalkan PKR.

    BalasPadam
  5. Setuju Hudud baguslah,tapi jangan juga setuju pada sodomi.

    BalasPadam
  6. Kami juga tolak Anwar yang kaki liwat !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  7. Kepada Pertubuhan Islam Dunia Anwar kelentong kat depa yang katakan PKR adalah sebuah pertubuhan yang memperjuangkan Islam di Malaysia tetapi di Malaysia lain pula yang dikelentongnya. Apa ni asyik kelentong aja, apa kesudahannya?

    BalasPadam