Isnin, 23 Mac 2015

AKHIRNYA SELANGOR SUDI BERBINCANG SEMULA PERJANJIAN AIR DENGAN PUTRAJAYA - AZMIN ALI



azmin sekali lagi membuat u turn yang cukup menjadi tanda tanya, pada ayat batalkan perjanjian air tempoh hari memberi impak merisaukan keadaan rakyat selangor, alasan azmin kedaulatan tanah negeri selangor perlulah dijaga juga rasanya tidak kukuh.

jadi untuk mengelakkan perkara lebih hangat serta berkemungkinan permasalahan ekonomi yang teruk bakal berlaku terhadap negeri kaya seperti selangor perlulah azmin membuat salaman 'play safe' untuk meredakan keadaan panas.

jadi selaku rakyat selangor, jangan biarkan rakyat bawahan terhimpit wahai azmin, kalau nak buat game modal politik kacau dan gegar, janganlah guna isu air, cari isu lain, kata untuk rakyat, tetapi perihal air janganlah dibuat main, sebabnya kerana air boleh jahanam sosio ekonomi dan manusia.

fikir rakyat bukan sedut duit

3 ulasan:

  1. Pelik....bersungguh dia jaga kedaulatan tanah Selangor pasal projek air.

    Tapi maruah kes bilik air.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Dari awal Azimin dan mentornya Anwar sedar bahawa tindakkan tempoh hari pasti akan ditarik balik.... Tapi tindakan itu tektik untuk berbincang dgn DS Najib... untuk tujuan politik spining.. PKR mulai sedar yg mereka selama ini hidup atas sokongan Pas dan Dap..Terkini Pas mulai sedar diperkudakan dan nak dihijack Anwarinas lalui PasMa..maka tiada sokong saperti dulu lagi malah pemimpin Ulama seolah terjaga dari fitna fitna Anwar selama ini..Dap mulai goncang dgn kematian mentornya LKY dan faktor Anwar dah tak releven untuk dapat pedaya Undi melayu... Rancangan Azimin/Anwar untuk cari ruang bertemu DS Najib gagal...bererti..tiada modal untknya spin menaikan saham politik peribadi Anwar yg melupus ..

    BalasPadam