Jumaat, 20 Mac 2015

AZMIN ANGGAP PAS SEBAGAI PEROSAK PAKATAN RAKYAT


sememangnya isu hudud yang rang undang-undangnya sudah dibentangkan di kelantan, maka makin ketara serang balas antara dap+pkr menghentam pas, malah mengatakan pas sengaja menjadi rakan menikam belakang antara komponen dalam pakatan rakyat semakin meluas dibincangkan.



pkr sudah tentu tidak mahu perkara ini menganggu pakatan rakyat, sebabnya mastermind pkr sudah didalam penjara, harapan hanyalah disandarkan kepada kecerdikan azmin ali selaku pemimpin paling tertinggi dalam pkr, malah jawatannya sebagai menteri besar membolehkan keadaan ini di pulihkan.


adakah benar keadaan pakatan rakyat semakin parah? sejak krisis menteri besar selangor sudah terserlah kerosakan itu, tetapi masing-masing dalam keadaan bagaimana hendak diselesaikan, dap dengan ultrakiasunya, pas dengan perjuangannya, pkr dengan anwar ketumnya.


jadi di mana rakyat melihat, tetapi hakikat pr tetap yakin masalah mereka tidak menganggu sokongan terhadap komponen dalam pr. sebabnya umno dan bn buat baik macamana pun dan sempurna macamana pun tidak mampu melawan pr yang semakin kuat dan tiada tolok bandingannya.


HAKIKAT BERLAKU TAK BOLEH DISOROK DIANTARA MEREKA, NAK DI HENTAM UMNO PUNYA ANGKARA LAGILAH TIDAK LOGIK, JADI KESIMPULANNYA, PERPECAHAN PR SUDAH SAMPAI KE TAHAP TERATAS, CUMA DAP DAN PKR AKAN FIKIR, TIADA PAS, HABISLAH IMPIAN DAP UNTUK BERKUASA MUTLAK DI MALAYSIA.

ps: penyokong pas pun ada yang sudah sedar, pasma, pkr, dap memang merosakkan pas sejak awal lagi, kerana ingin hancurkan umno, tetapi Allah lebih berkuasa, yang dihina itulah menyokong penuh rang undang-undang hudud, itu semua kerana Allah, jadi pas perlu fikir, hanya kesatuan ummah kita kuat, kita boleh lihat siapa yang goyang.

5 ulasan:

  1. Dlm pkr ada melayu bukan islam ke(kafir),? Nama melayu islam tapi tak sokong hudud

    BalasPadam
  2. MACAM MACAM ADA , DEMI KUASA.
    MURSYIDUL DAH kata.... HUDUD LEBIH PENTING DARI PR.
    DEMI ISLAM, MELAYU BERSATU.
    TAK SUKA CAN GET LOST......... ADA FAHAM ?

    BalasPadam
  3. SEPATUTNYA YG MESTI KELUAR ADALAH PAS. KENAPA PAS BEGITU TAKUT DAN CINTA SANGAT KAT PAKATAN

    BalasPadam
  4. Yang patut keluar..keluar terus dari negara Malaysia ni ialah dap..sebab menentang kehendak MAJORITI rakyat Islam Malaysia yg menjadi majoriti pulak dalam negara ini untuk menerima hudud sebagai undang2 yg dikenakan ke atas masyarakat...bila majoriti dah mahu maka yg minoriti tu hendaklah diam sahaja...harap kaum cina faham...

    Pada seluruh umat Islam..tak kira pas atau umno..mamak atau mualaf...maka bersama2lah kita bersyukur sebab corak politik negara mulai menyebelahi kita...Allahuakbarrr...

    dbt

    BalasPadam
  5. Semoga dgn adanya hudud, maka lebih ramai DAPigs akan berhijrah ke Oz, Uk atau Us dan menyenangkan UMNO kembali dapatkan 2/3. Lepas 3-4 tahun boleh la drop hudud supaya Anwar tak boleh minta diQazafkan. Dulu tak de hudud, so tak de qazaf.

    BalasPadam