Selasa, 24 Mac 2015

DAP PERLUKAN PAS, TAPI TAK PERLUKAN HADI AWANG


drama apa lagi dap nak buat? perlukan pas tapi tak perlukan hadi awang kata guan eng selepas mesyuarat jawatankuasa eksekutif pusat DAP hari ini, adakah drama dibuat oleh guan eng ini semata-mata untuk menyelamatkan pakatan?

sudah tentu untuk menyelamatkan pakatan yang semakin hancur akibat semuanya mimpi lain-lain walau satu bantal, sekarang sudah terang lagi bersuluh yang dap memang anti hadi awang, tuduhan katanya hadi bekerjasama dengan umno ibarat menuduh kucing beromen dengan unta.

itulah dap, sudah nampak bukan permainannya? jahat bukan peranan dap dalam merosakkan sesuatu organisasi? lim guan eng belajar dari mendiang kuan yew lah, siapa tak tahu dap serpihan dari mana, memang strategi pecah belahkan kuasa melayu itu sudah termatri dalam perjanjian parti mereka.

pendirian pas bagaimana? adakah rela dihenjut oleh dap segini rupa, presiden anda diganyang tanpa belas, presiden anda diperlakukan seperti orang yang tiada maruah, adakah kerana dap sudah menganggap mereka itu dominan dalam pakatan membolehkan mereka membuat boleh lakukan apa sahaja?



jadi peranan pas menjadi persoalan, dap kata mereka perlukan pas, tetapi menolak haji hadi, adakah pas masih lagi ingin bersama pakatan, nik abduh pula mengatakan kepada dap, sekiranya tidak puas hati dengan pas sila keluar pakatan, nampaknya tuduh menuduh sudah tidak dapat disorokkan lagi.

ps: percaya tak ini semua propa je, saja nak tunjuk siapa kuat

6 ulasan:

  1. WAHAI NIK ABDUH BIJAK BISTARI..KATALAH,
    Pas perlukan DAP Tapi tak perlukan Guang Eng dan Lim Kit Sial.Pasti sokongan Dap thdp Pas
    Mencanak.Politik biar bijak macam main catur

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Sebelum ni DAP tentukan samaada PAS boleh laksana hudud atau tidak. Sekarang DAP pula tentukan apa Presiden PAS patut buat. Memang sahlah PAS ni babi tunggangan DAP.Betul tak?Mat Syabu "burit" barua DAP sedang menunggu masa nak jadi Presiden. Duit haram DAP dah banyak dia telan maka kena lah balas balik budi tuannya.

    BalasPadam
  3. APEK TUA, LU MAU KELUAR LU KELUAR LAH.
    BODOH SANGAT KAH ?
    KITA pun TAK SUKA TENGOK MUKA LU...
    BOLIH get lost.

    BalasPadam
  4. Kematian LKY membuat Dap tertekan kerana mentor dah mati. Buang sayang. Telan pahit. Dap perlukan ahli dan penyokong Pas untuk dijadikan pencacai dan beruk-beruk jalanan untuk buat huru-hara. Undi ahli Pas penting untuk dapat kerusi pembangkang. Hadi dan pemimpin ulama Pas jangan dok nak ratip dan berdoa ajer. Tuhan suruh berusaha melawan musuh yang mahu hancurkan Pas. Hadi dan puak ulama jangan asyik nak persangka baik. Belajar lah cara Rasulallahmenghadapi musuh dan berperang. Jangan asyik hafal quran dan hadith dan sirah, tapi tidak ambil pelajaran dan mesej dari Allah dan Rasulallah. Kemenangan pasti apabila seala usaha sudah dilakukan dengan telus dan ikhlas kerana Allah.

    BalasPadam
  5. Sepatutnya PAS perlu keluar dari pakatan rakyat. Nampaknya PAS lebih sanggup berkerjasama dengan DAP yang terang2 menentang Islam. Diorang masih tak sedar ker DAP menggunakan PAS untuk memecahkan umat melayu islam? Kalau pakatan menang sekalipun adakah PAS dapat melaksanakan hukum hudud di Malaysia? Fikir-fikirkanlah wahai ulama PAS. Jangan sampai nanti puak liberal dalam PAS dah berjaya mengambil alih baru masa tu nak bertindak, dah terlambat.

    BalasPadam