Isnin, 23 Mac 2015

GABUNGAN BARU ANTARA PR DAN BN UNTUK SELAMATKAN SIAPA?


apakah sebenar yang mungkin kit siang ingin lampirkan? adakah kerana kecewa? adakah kerana sudah tak tahu nak fikir apa lagi? semua ini kerana pas, pas sudah buatkan kit siang menjadi tidak keruan, sudah risau akan kelangsungan dap yang mungkin tidak boleh dominan kerana pas sudah bergerak sendirian.


maka sudah pasti pas sudah faham, dap hanya kuat kerana ada melayu tak berfikir menyokong mereka, malah pasma adalah ajen dap dalam pas pun  tidak berjaya mengawal selia pas secara kotor.

akhirnya terungkaplah ceritera yang membolehkan dap perlu berbuat sesuatu, drama kelakar seram dibuat oleh kit siang adalah kerana terdesak, itu sahaja yang dapat penulis katakan, inilah cara licik oleh ultrakiasu untuk berkuasa, benarlah, selagi ada sultan dan raja dengan izin Allah terselamat orang melayu dan Islam, kecuali orang melayu itu sendiri menjadi tali barut terhadap kiasu dan kuffar.

PAKATAN DALAM KEADAAN TENAT, ITULAH KEBENARANNYA.

kata lim kit siang, kita perlu selamatkan malaysia,

"Mungkin sudah tiba masanya untuk Ahli Parlimen yang terdiri daripada gabungan baru 'Selamatkan Malaysia' dari kedua-dua belah jurang politik dan Laut China Selatan, untuk mempertahankan perlembagaan dan kedaulatan undang-undang dengan Perdana Menteri baru dan kerajaan baru," katanya berkata, dalam ucapannya di jamuan makan malam ulang tahun DAP di Bukit Bintang, Kuala Lumpur malam tadi.

Sambil menegaskan bahawa idea gabungan itu adalah miliknya sendiri dan tidak bukannya DAP, Lim berkata Perdana Menteri baru boleh datang sama ada dari BN atau PR, selagi pemimpin yang dipilih itu mahu "menyelamatkan Malaysia, mempertahankan Perlembagaan Persekutuan dan kedaulatan undang-undang".

4 ulasan:

  1. biaqpila pr jadi pembangkang.. nti sampai masa bley jadi pemerintah.. bt pa nak gabung.. bodoh piau tui ler dinasti kit siang ni hakkk tuiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Setelah test market LKS merasakan dapat menarik komponen BN untuk dipisahkan dari umno...teori mereka dengan umno 88 +20 kerusi...mereka dah cukup korum untuk memerentah

    BalasPadam
  3. Bukankah selama ni dia ni menuduh PAS nak buat kerajaan gabungan dengan UMNO?

    Ternyata benda yang puak ni tuduh kepada orang lain, yang tulah dia buat.

    BalasPadam