Rabu, 11 Mac 2015

GRO AKSI GHAIRAH DICEKUP

gambar hiasan

Kuala Lumpur: Seramai 26 pelayan pelanggan (GRO) yang sedang beraksi ghairah di atas pentas terkedu apabila sebuah pusat hiburan di Jalan Kia Peng, di sini, diserbu polis, awal pagi semalam.

Wanita berkenaan bukan saja memberi hiburan kepada pelanggan yang datang, tetapi sedang berusaha ‘mempromosikan’ diri mereka supaya dipilih dan dibawa pulang dengan bayaran mengikut rundingan yang dipersetujui pelanggan.

Serbuan dilakukan kira-kira jam 12.50 pagi oleh sepasukan anggota Unit Pencegahan Judi, Maksiat dan Gangsterisme (D7) Bukit Aman yang diketuai oleh Superintendan Razali Abu Samah bersama 16 anggota termasuk pegawai.

Menurut Razali, selain wanita berkenaan, enam lelaki warga Bangladesh dan seorang warga Myanmar yang berkerja di premis berkenaan turut ditahan.

Katanya, seorang wanita tempatan berusia 30 tahun yang bekerja sebagai juruwang dan juga penjaga kepada semua wanita warga asing terbabit turut ditahan.

“Semua wanita berusia 19 hingga 32 tahun dan mereka dipercayai menjalankan kegiatan pelacuran berdasarkan pergerakan keluar dan masuk wanita warga asing bersama pelanggan.

“Ketika serbuan dibuat, semua wanita warga asing sedang asyik membuat persembahan dan leka melayan lebih 80 pelanggan,” katanya, semalam.

Menurutnya, ini adalah serbuan kali pertama dalam tahun 2015, hasil daripada aduan awam dan pemerhatian yang dijalankan tiga hari oleh unit risik D7 Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman.

Katanya, semua tangkapan dibawa balik ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi untuk siasatan lanjut dan kes disiasat mengikut Seksyen 55B Kanun Keseksaan, Seksyen 6(1)C Akta Imigresen serta Seksyen 39B Peraturan Imigresen.

“Siasatan lanjut mendapati pusat hiburan ini sudah beroperasi lebih lima tahun dan memiliki lesen perniagaan yang sah,” katanya. HARIAN METRO

1 ulasan:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    BalasPadam