Selasa, 24 Mac 2015

KENAPA UMNO DIAMKAN BILA GERAKAN TOLAK HUDUD KATA MAHFUZ OMAR


kalau diikutkan skripnya sama, dap, mca dan gerakan akan tetap melakukan perkara sama kerana mereka cukup gusar sekiranya hukum hudud tetap akan dikenakan terhadap orang bukan Islam, nada mca dan gerakan ibarat semut yang mengigit, lepas tu kita jentik semut tu terpelantinglah jauh-jauh.

umno ada cara nak handlekannya wahai mahfuz, tak perlulah mahfuz buka mulut yang ramai dah tahu cukup lawak, bila pak lawak buka mulut maka jadi kenyataan lawak, faham ke tidak wahai mahfuz.

mca dan gerakan juga peranan mereka sama sahaja macam dap, tapi adakah mahfuz sedar, paling kelakar seram bila pak lebai dan orang pas sendiri yang menolak hudud? contohnya di perak, terpampan tajuk besar yang semua orang terkejut,

TAJUK BESAR DI SINAR HARIAN, TERPAMPANG MUKA BEKAS MB PERAK, NIZAR JAMALUDIN DAN PAK LEBAI YANG LAIN, BERBANGGA DENGAN KUFFAR DAP MENOLAK HUDUD.

tu mahfuz tak mahu komen?


ps: pas kiblat dap (pasma) ni bila bersembang macam gunung pun boleh leper.

13 ulasan:

  1. Mahfuz bean nk tutup kemaluan menipu kes sirul kalih cerita UMNO takut Gerakan. Bodoh punya MP hamPAS. GERAKAN Nak keluar BN pn apa UMNO nk heran lgsg bg satu kerusi dlm.PRU13 kecuali PRK Teluk Intan. Akai ada ka Mahpuss

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mahpus ! Kenapa diam pabila PKR kawan tidur sebantal (PR) pun tolak hudud? Ada teloq ka?

      Padam
    2. Apa yang mahpos ni nak tak tau . UMNO dah sokong apa lu sibuk spin lagi

      Padam
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. ADUN UMNO pun senyap2 angkat tangan setuju dlm pmbentangan draft hudud dlm sidang DUN Kelantan. Nak buat krja baik xperlu bising2 mcam Mahpus..

    BalasPadam
  3. Jangan di layan Himar ni...

    BalasPadam
  4. Keldai yg bercakap... memang takde makna nya...Mahfuz mana tau cakap dgn berfakta?...buat lawak macam keldai dia tau laa...

    BalasPadam
  5. nak kata bodoh jadik mp nak kata pandai , kalau cakap macam cilanat.apa baghal punya orang daaaa.

    BalasPadam
  6. Hello, hello, hello Mr. Bean, hello.......putus pulak line nie...

    BalasPadam
  7. Kalau gerakan tak sokong hudud peduli apa,yang pelik melayu yg bersama PR yang tak sokong hudud macam mana pulak,apa la mahfuz samdol ne..

    BalasPadam
  8. sory la Mahpus .. Mr Bean pun lagi cerdik dari ko
    YB Pokok Sena boduh nak mahpussssss

    BalasPadam
  9. YaAllah, selamatkanlah bumi tercinta malaysia daripada kalangan kaum munafik dan orang Islam yg bertopengkan nafsu dan syaitan

    BalasPadam
  10. Hello, hello, hello mah!, hello, hello, mah! ni abang Mat! Mah Sabu! hello, hello mah!.

    "Nombor yang anda dial tidak dapat dihubungi kerana berada jauh di Ostrolia"

    " Mahpus bean punya penyakit dah berjangkit dekat aku!"

    BalasPadam