Sabtu, 7 Mac 2015

KIRA-KIRA PULUHAN RIBU SUDAH BERKUMPUL DI SOGO

dulu masa perhimpunan untuk PR memang dashyat, sekali invite satu batallion hadir.

Sekarang walau di hebah satu dunia kehadiran nak sampai ratusan juta pun payah.

Sampai sekarang tiada update dari geng-geng ketum tentang gahnya perhimpunan bebas anwar hari ini, kenapa? Mudah sebab pas tak terbabit, lim guan eng pun kata tak dapat hadir, kah kah lawak dan kesian.

Ok penulis belanjalah sikit ratusan billion yang hadir demi tuan ketum, kah kah, bodoh piang punya penjilat. Sampai tuan ketum memang sah meliwat pun mereka kata konspirasi. Picit puting taulah.

Tengok gambar lama dulu.


11 ulasan:

  1. Ramai sungguh orang kena tipu dek ketum al liwati. Sekrang dah sedar kot diaorang dulu kena tipu.

    BalasPadam
  2. MEMANG KAMI DAH SEDAR.....DAH LAMA DAHHHH.....PI MAMPUSSS LA KAT DIA....

    BalasPadam
  3. kah kah kah kiok7 Mac 2015 1:21 PTG

    penipu tak selamanya dapat menipu orang.. kesian alJuburi.. dah tak relevan dalam politik Malaysia.. kah kah kah

    BalasPadam
  4. Takut nanti "SAMPAI MATAHARI TERBIT DI BELAH BARAT" pun mereka tak percaya ! Bertaubatlah sebelum terlambat. Firman Allah, bertaubatlah kamu sebelum nyawa tiba dikalkom. Bagi yg Islam tentu faham maksud firman Allah itu, sikafir ( Tian Chua) jgn diikut,,,rosak akidah kita nanti

    BalasPadam
  5. PELIWAT INTERNATIONAL..
    SUAMI ANUGERAH TUHAN.
    PAPA YANG HEBAT.
    BETUL LAH TU.............

    BalasPadam
  6. Anak2 yang baru dapat keputusan SPM, kolej atau Uni, jauhkanlah diri dari kegiatan2 yg tak memberi faedah ni. Nanti pengajian hangpa terganggu, biasiswa terjejas....

    Anwar dok dalam atau dok luar hangpa tengok cara hidup mewah depa. Klo dia dok luaq macam burung bakawali...terbang sana sini macam pi luaq negara...

    hangpa last last dok kayuh basikal, nak pi buat haji seumuq hidup pun tak mampu"

    BalasPadam
  7. Anak2 yang baru dapat keputusan SPM, kolej atau Uni, jauhkanlah diri dari kegiatan2 yg tak memberi faedah ni. Nanti pengajian hangpa terganggu, biasiswa terjejas....

    Anwar dok dalam atau dok luar hangpa tengok cara hidup mewah depa. Klo dia dok luaq macam burung bakawali...terbang sana sini macam pi luaq negara...

    hangpa last last dok kayuh basikal, nak pi buat haji seumuq hidup pun tak mampu"

    BalasPadam
  8. Jaga ahli keluarga sendiri jgn jadi pencacai org politik dia org dah senang. Kita sebagai rakyat bila tiba masa mengundi kita mengundi tak payah nak sibuk dgr ceramah. Kalau setakat bercakap saja tapi tak buat apa untuk kesejahteraan rakyat.

    BalasPadam
  9. HAIWAN PUN FAHAM KISAH UMAT NAB LUT AS YG DIKISAHKAN DIDALAM ALQURAN. PERNAH KAH KITA TERBACA KISAH BABI JANTAN TIBAI PONGQOK BABI JANTAN LAIN? BABI PUN TAHU BAHAWA TAK BOLEH TIBAI BUNTUT BABI JANTAN LAI. ADA BINATANG JANTAN LAIN YANG TIBAI BONTOT SEJENIS ....TAK ADA PUNYA. JADI KALAU ADA MANUSIA JANTAN YANG TIBAI BONTOT JANTAN LAIN BERERTI DIA LEBIH TERUK DARI BIINATANG. FIKIRLAH SENDIRI.
    YANG KEDUA: Mana datang mani sinuar dala bontot Saiful? Saiful digaji oleh Anuar sendiri, dia bawa "budak jambu" tu keluar negara...dia bagi hadiah pakaian mahall.-mahal. Kalau tidak ada apa-apa mana mungkin burung tempua bersarang rendah. CCTV jelas tunjuk anuar ada ditempat kejadian......mengapa dia tidak nafikan? Kerana dia tidak mampu nak nafikan...Wahai penyokong tegar anuar..bawak beristighfar banyak2. Allah akan beri petunjuk kepada ko rang.

    BalasPadam
  10. Syukurla aku dah sedar, rasa menyesal sokong reformasi 1998. habis masa depan aku! cilakak lu anwar, lu kencing gua dan kawan kawan gua!! dasar kaki liwat!!!

    BalasPadam
  11. Aku pun sokong peliwat ni bagai nak rak sejak 1998,pantang ada acara reformasi aku akan turut serta,depan sogo tiap minggu,ke penjara sg Buloh bila tiba hari jadi haram jadah ni,di HKL bila celaka ni berlakun sakit belakang ,ke jalan kebun pun aku ikut sama,ke kemunting pula bila ada yg kena ISA.Masa terbuang ,duit habis,kerja ponteng pulak tu.

    Sekarang aku dah cukup-cukup benci dgn peliwat tu dan rasa cukup puas hati bila dia dah masuk ke Sg Buloh semula.Aku mula tinggalkan peliwat tua ni bila tengok video Cinadoll,memang sebijik dia jadi otak aku pun compute dia ni memang kaki seks,jadi sodomi 2 pun memang betul begitu jugalah dgn sodomi 1.Tambah lagi aku kenal rapat dgn beberpa individu yg ada kaitan dgn sodomi 2 ni,aku dengar cerita mereka dgn jelas dari Rahimi dan dari Rashid mengenai apa yg terjadi pada Saiful ,juga bagaimana Anwar cuba menggunakan mereka berdua utk menyelamatkan diri.Semua soalan yg berlegar dalam kepala aku terjawab dgn jelas bila mendengar cerita dari mereka ditambah pula bila video Cinadoll keluar ,memantapkan lagi keparcayaan aku bahawa orang tua ni memang adalah pelewat tegar.Berdosa besar kalau aku terus menyokong beliau.

    BalasPadam