Isnin, 23 Mac 2015

KIT SIANG FAHAM KE APA ITU DEMOKRASI KATA DATUK MOHD AMAR



sebenarnya perbalahan mereka kerana masing-masing risaukan sokongan dan paling penting matlamat nak tunjuk siapa paling dominan dalam pakatan, jadinya masing-masing perlu tunjuk kekuatan yang membolehkan penyokong serta rakyat melihat siapakah yang menang.

mudah nak faham, dap kata mereka akan mengkaji peranan pas dalam pakatan, pas pula kata tiada masalah untuk bergerak sendiri, masing-masing main tarik tali, pkr pula lagi cerdik, sudah tentu mereka bersekutu dengan dap walau dikalangan pemimpinnya ramai orang Islam.

hudud yang sudah dibentangkan di kelantan merencanakan bibit perpecahan, rakyat melihat, tetapi pkr, dap dan pas pasti tahu, sekiranya mereka berpecah tiada gunanya putrajaya itu diidamkan, malah cadangan untuk dap dan pkr serta ngo baru pasma bergabung untuk mewujudkan pakatan baru pun sudah diketahui umum.

nampaknya cara permainan pas juga cerdik, mereka sudah semakin kuburkan peranan jebon serta team anwarinas dengan cara taktikal paling berkesan, sehingga ahli pasma tak berbunyi banyak, terutama mat sabu, adakah pakatan baru itu sememangnya akan wujud? kita tunggu dan lihat.

pas pun faham, tanpa umno peranan kekuatan ummah payah nak di laksanakan sekiranya tidak bersatu atas dasar perpaduan, tetapi politik curiga serta sebaran unsur-unsur kebencian terhadap umno memungkinkan agak payah penyatuan itu dilaksanakan.

kadang-kadang kita semua dah nampak, tetapi kerana politik itu, apa semua boleh balun, semuanya kerana kuasa.

5 ulasan:

  1. RM 100 K income sebulan, senyap je la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Mat Sabu dpt habuan skrg2 12K sebulan sbgai Pengerusi Bekalan Air Pulau Pinang. Yg kita tk tau. Tk mgkin dia nk tengok duit belambak depan mata tiap bulan terbang gitu jer. Bermati2 dia akan pertatahankan DAPigs.

    BalasPadam
    Balasan
    1. gelap la mata, tu pasal dok puji macam dewataraya kepada dap, puih la sabu

      Padam
  3. Mat Sabu dpt habuan skrg2 12K sebulan sbgai Pengerusi Bekalan Air Pulau Pinang. Yg kita tk tau. Tk mgkin dia nk tengok duit belambak depan mata tiap bulan terbang gitu jer. Bermati2 dia akan pertatahankan DAPigs.

    BalasPadam