Ahad, 29 Mac 2015

MAHFUZ NAK JADI HERO KARTUN UNTUK SELAMATKAN PAKATAN!

Mudah je, mahfuz sudah mengalami tindak balas otak yang membolehkan dia jadi sewel tidak lama lagi.

Pas Perak tolak hudud dia tak tanya, 12 adun umno di kelantan sokong enakmen hudud dia tak nampak, yang dia nampak ds najib sebagai penakut terhadap parti komponen BN.

Lawak anzal apakah yang mahfuz nak buat lagi ni? Macamana lah pas boleh melantik dia sebagai ketua penerangan.

Lawak telefon sirul tempohari pun tak habis lagi, lawak baru dia buat untuk jaga hati dap.

Hampeh.

9 ulasan:

  1. Aku pun cuma lulusan SRP tp aku x ler seBODOH tahap BABI mcm dia ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. La dia mmg BODOH..org yg undi dan sokong dia lagi BODOH...

    BalasPadam
  3. Buka mulut je terselah kebodohan diri sendiri. Mahfud bean.

    BalasPadam
  4. Kalau tahap mcm ni boleh jadi Ketua Penerangan PAS bayangkanlah ketua-ketua yang lain. Apa saja yg berlaku semuanya salah UMNO walaupun parti sendiri yg tunggang terbalik. What kind of politician is this?

    BalasPadam
  5. Manusia ke ni?knp bodoh sgt?

    BalasPadam
  6. Salam Bro,dia sebenarnya takut jika hudud tu dibentangkan di parlimen.Ini kerana kalau dia tak menyokong dia akan dikatakan tak islamik.kalau dia menyokong DAP akan marah.Jadi dia akan buat supaya hudud tu tak boleh dibentang,maka selamatlah dia.Putar Alam !

    BalasPadam
  7. Dia pun tak boleh terangkan apa yang dia faham. Jadi, nak nampak cerdik sikit..maka mula salahkan orang lain dgn soalan boddo..

    BalasPadam
  8. Semua pengulas2 di sini anda sedang diperhatikan setiap tulisan / kata2 anda oleh malaikat di kiri dan kanan bahu anda. Setiap fitnah atau perkara yang tidak betul, sekiranya 1000 org membaca maka sebanyak itulah buku kiri anda telah dicatit. Dan jikalau anda sudah di alam barzakh tetapi fitnah anda tetap terpapar di sini. Bagaimanalah anda masih menghadapinya di alam tersebut.

    BalasPadam