Isnin, 30 Mac 2015

PEMUDA PAS KUALA LANGAT TETAP BERSAMA DAP/PKR, TOLAK HUDUD YANG DI BENTANGKAN PAS KELANTAN?


biar betul, kerana dapku sayang, kerana kuasa, kerana matlamat tidak boleh memikirkan nasib umat Islam, mereka jadi sawan kuasa dengan menolak hukum Allah, jadi apa relevennya perangainya macam pas perak tu, jadi adakah mereka ini dari team pasma?

sememangnya pas sudah tersepit dengan perangai tuhik pengikutnya sendiri, mantera umno segalanya nampaknya sudah memakan diri.

pas gusar nampaknya sekiranya dap menendang pas, jadi pas selangor juga mengerti sekiranya perpecahan berlaku maka terlungkoplah pr di selangor.

penulis hanya nampak, perpecahan dalam pas semakin kronik, pemilihan pada jun ini mungkin menjangkakan apa terjadi.

PAS BARU DENGAN MAT SABU PENJILAT DAP BERKUASA ATAU HADI AWANG BAKAL DILENYAPKAN KUASANYA?

KITA TUNGGU.

13 ulasan:

  1. ambik kau..dulu tuduh umno tolak hudud..kapir dan sebagainya..tapi sekarang? ahli sendiri yg tolak dan menentang..sape yg x islam sekarang?..sayang sbb nik aziz tak sempat tengok...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Ya ampun. Apalah maknanya pas tanpa hudud. Kes sewel dan gila kuasa ni makin teruk dlm.pas.

    BalasPadam
  3. Lepas ni apa pula Mahfus dan Nik Abduh nak spin salahkan sapa pulaaaak.

    BalasPadam
  4. macam biasa.
    tetap salah umno

    BalasPadam
  5. ada presiden kayu, balak ditimpakan atas kepala hadi awang. dulu bukan main celupar; kutuk hina caci maki UMNO,,,,,KAFIR LAHANAT.

    Sekarang hadi jilat cium peluk muafik dan kafir lahanat, hari2 dikencing diberakan pon buat pekak badak. MANA maruah melayu dan islam dirinya atau hadi jenis mursidul sampah nik ajiz memusuhi umni sampai mampos atau jenis mat sabu rela makan babi bersama dap dari bersama umno........

    BalasPadam
  6. Akibat mengikut dasar Nik Aziz... boleh berkerjasama dangan Syaitan untuk melawan musuh...maka kini ancaman dari Allah yg telah berfirman syaitan itu musuh yg nyata... mulai menampakkan kesan dan bala... yg akan lebih dahsyat lagi mendatang.... Ahli Pas...bertaubatlah..walaupun pemimpin mu masih dalam kekeliruan..tanpa terasa berdosa... Inilah sebaik ittibar untuk kenali Ulama Suk.. Tiada dalil dan daleh bagi mereka yg dihidayahi Allah.

    BalasPadam
  7. dari dulu lagi pas ni berlakon ajer. pemimpin mereka tanam kebencian teramat kepada parti politik umno dan bn. sekarang dah tertanam dalam kapla mereka, semua berkaitan umno tak baik, yang baik sekarang dap dan anwar. sampai pemimpin mereka pun mereka ganyang balik bila cuba berbaik dengan umno. bagi mereka dap lebih suci daripada pas. tu pasal mereka sanggup menolak sendiri perjuangan mereka. sekarang nak dengar apa kata khatib pas apa baca khutbah berkaitan perlembagaan dan perundangan islam. masih cakap macam dulu atau berubah nada seperti cakap dap

    BalasPadam
  8. Paku dulang,
    Daun serpih,
    Sedap pas Kata orang..
    Rupanya dia yang trlajak lebih lebih..

    BalasPadam
  9. PAS Kuala Langat kenyang disuap oleh PKR dan DAP dengan projek dan jawatan-jawatan dalam negeri Selangor. Kalau PAS bercerai, syoruuuu miss lah. Macam mana nak settle loan keta-keta MPV dan mewah. Sapa nak bantu menafkah isteri-isteri dan bayar ansuran rumah2? Biar putus dengan TGHH tapi tidak dengan PKR dan DAP.

    BalasPadam
  10. Baik pemuda ni keluar terus dari PAS. Diorang ni tak sedarkah intipati perjuangan PAS adalah untuk menegakkan hukum Allah? Nampaknya diorang lebih mementingkan hubungan dengan DAP/PKR berbanding dengan PAS. Selayaknya berambus tak layak jadi ahli PAS...jenis manusia yang mementingkan harta duniawi ni.

    BalasPadam
  11. SALAM BRO,PERKARA INI SEHARUSNYA DITANYA KEPADA ADIK ALLAHYARHAM NIK AZIZ YANG MENDOAKAN KEHANCURAN UMNO DULU.

    BalasPadam
  12. Semua pengulas2 di sini anda sedang diperhatikan setiap tulisan / kata2 anda oleh malaikat di kiri dan kanan bahu anda. Setiap fitnah atau perkara yang tidak betul, sekiranya 1000 org membaca maka sebanyak itulah buku kiri anda telah dicatit. Dan jikalau anda sudah di alam barzakh tetapi fitnah anda tetap terpapar di sini. Bagaimanalah anda masih menghadapinya di alam tersebut.

    BalasPadam