Jumaat, 27 Mac 2015

pendirian pas bagaimana? kerap sangat dap biadab dan kurang ajar dengan presiden parti kamu tu


skrip mungkin sama, sebabnya pakatan tahu, sekiranya berlaku perpecahan, pas atau dap keluar pakatan, maka punah ranahlah pakatan rakyat dalam cita-citanya ke putrajaya, malah katanya dap inginkan pakatan baru bersama pkr dan pasma bakal didaftarkan sebuah parti politik juga tersebar luas.

adakah itu pilihan dap untuk meneruskan kuasa? mungkin ya mungkin tidak, sebabnya parti pas sekiranya berpecah, pasma berkemungkinan tidak mampu melawan pas dan berkemungkinan pilihanraya akan datang setiap pertandingan kawasan majoriti melayu akan ada pas, pasma dan umno, semakin teruk perpecahan antara melayu di malaysia ini.

jadi siapa agaknya yang akan untung? siapa lagi kalau dap, perancangan mereka memang berjaya, cuma bila itu tidak diketahui, kecuali pas dan umno dibawah satu payung, itupun kalau boleh bersatu, pas dan umno hanya wujud 30% sahaja berkemungkinan untuk bersatu.

tidak hairanlah dap semakin angkuh, berlagak, dominan serta yakin dan pasti untuk mengawal orang melayu di bumi malaysia ini.

ps: tengok telur agak-agak pemimpin dap akan kemam tak? pengecut punya pemimpin melayu semua, kerana kuasa kesemua jadi bachul dengan kiasu.

4 ulasan:

  1. TAK FAHAM, TAK FAHAM.! PAS DAN DAP TAK BOLEH DUDUK SERUMAH MACAMANA NAK TIDUR SEBANTAL. DUA2 TAK NAK KELAUAR PAKATAN. SALAH SORANG KELUARLAH. YG PERLU KELUAR PAS SEBAB KEADILAN BUKAN SAJA TOLAK AGAMA MALAH BARANGKALI AQIDAH. PKR DAN PAS PUN TAK SECOCOK. SIAPA YG TAK FAHAM BAHASA INI? KENAPA BUAT2 BODOH. TAK BERANI KATA " AKU CERAIKAN KAU DGN TALAK SATU"

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Jawapan: PAS tiada pendirian. Hentamlah, kutuklah, carutlah apa sahaja. Asal bukan umno yg buat, its OK.

    BalasPadam
  3. SEBENARNYA PAS TAK KUAT, PASAL TU DIA TAKUT NAK KELUAR PAKATAN. APA SAJE DAP CAKAP, HINA KE ATAU KUTUK MEREKA MEREKA AKAN BERTAHAN, ASALAKAN TAK DISURUH KELUAR PAKATAN

    BalasPadam