Isnin, 9 Mac 2015

pr bermain politik lagi, perjanjian logi langat2 tidak disambung kerana merugikan kerajaan selangor


kerana politik, mudah, rakyat menjadi bola tanggung, nak jadi popular mudah, jadikan isu keperluan rakyat menjadi isu politik, bestkan? ingat lagi krisis air di selangor pada tahun lepas? merana beb rakyat, dah-dah di kawasan rumah flat, katanya catuan air dirumah orang kaya tak kena langsung. hebat menjadi pakatan rakyat.

amacam? nak rasa lagi? inilah masalah sekiranya pemimpin hanya pandai bercakap, tetapi hakikat air adalah keperluan yang sangat perlu dinaik taraf kerana kedudukan selangor sebagai sebuah negara maju.

tak mengapa wahai rakyat selangor, sekiranya berlaku lagi krisis air, salahkan saja umno, sebab umno adalah punca segalahnya, jadikan rakyat barua pakatan, merana pun meranalah, janji salahkan umno selesai masalah, pemimpin pembangkang hebat buat kerja ini, menyelesaikan masalah memang kelibat muka pun tak nampak, tetapi rakyat selangor tetap menganggap pakatan rakyat sebagai kerajaan suci walau diliwat otak berkali-kali.

POLITIK MENYUSAHKAN DI SELANGOR SEMAKIN GILA BABI.

ps: air lombong mana nak sedut kalau berlaku lagi krisis air?

4 ulasan:

  1. Kerajaan pusat yang asalnya mintak tangguh. Jgn la duk kipas sangat kerajaan BN taktentu pasal. Kerajaan pusat dah 2 x minta tangguh. Dari dulu lagi isu bekalan air dah jadi masalah. Apa hal yg susah sangat kerajaan nak seleasaikan? Sanggup tengok rakyat susah sebab xnak bagi Selangor uruskan ke? Kerajaan ingat keputusan utk tangguhkan ambil alih ni utk kebaikan ke? Kalau betul... kena tunjukkan lah kat rakyat. Betui la kata MB tu, expose kanlah perjanjian tu. Kali ni aku terpaksa sokong MB selangor sebab tindakan kerajaan yg penuh dgn tanda soal!

    BalasPadam
  2. 5:14PTG....Kali ni je ke sokong MB dan Kerajaan Selangor? Kali ni jer ke kau salahkan Kerajaan Pusat?

    Memang pakatan CELAKA!

    BalasPadam
  3. duit kerajaan pusat keluar, then kerajaan selangor yang uruskan? dei sampah punya hal pun kat selangor kacau bilau, sudahlah berpolitik sampah oii haha

    BalasPadam
  4. anon514,
    kan MB pun ada jugak perjanjian tu? kalau dia nak sgt dia expose la. mintak tangguh sebab apa? kalau takat benda2 kecik takkan nak batal trus. pikir guna otak la azmin tu kan MB bukan kepala gangster. main ugut2. ko tak pikir plak musuh lama ko da buatkan loji Langat 2 tertangguh bertahun2. aku cadangkan kerajaan pusat tak payah la lagi layan kerajaan firaun Selangor ni. bongkak n bodoh sombong tak bertempat. apa nak jadi bekalan air Selangor ni biarlah geng2 ni pikir sendiri. biar macai2 bangang yang ngundi pakatan syaitan rasa sendri penangan undian mereka. kalo pusat buat projek bukan berterima kasih pun. bahkan sat lagi ada la citer2 karut korupsi, salah guna kuasa ngan kronisme kluar. skripnya tetap sama.

    jentayu

    BalasPadam