Ahad, 8 Mac 2015

REALITI DAN FANTASI BILA HIMPUNAN BEBAS ANWAR HANYA SYOK SENDIRI


bila himpunan yang tidak dibantu oleh rakan seperti pas dan dap, hanya terkulat-kulat pkr menjerit terpekik terlolong supaya ds najib undur, dengan sekali ds rosmah pun kena undur katanya, hehe, macam ds rosmah perdana menteri juga.


isu dibawa hanyalah nak menceritakan umno kejam, umno zalim, padahal semua satu malaysia tahu apa terjadi terhadap tuan ketum, kalau betul konspirasi apasal 14 peguam hebat anwar tak mampu lawan hujah dimahkamah?


kadang-kadang kesian kepada orang kita, terbojol-bojol meredah hujan dan panas kerana keluarga perosak keamanan itu, menjadi taksub yang keterlaluan sampai kebenaran dan kebathilan pun susah nak beza, inilah masalah besar dihadapi oleh kebanyakan anak muda, sudah-sudahlah tu dirosakkan oleh keluarga penipu ini, sampai bila?


gambar ehsan dari whatsapp

terfikir tak mereka masa khalid ibrahim dianiaya sehingga terpaksa mereka tendang macam bola masa krisis menteri besar selangor dahulu? rakyat selangor cukup ingat isu itu, adakah keluarga siketum lupa bagaimana tuan ketum sanggup lakukan perkara gila demi mengangkat wan azizah menjadi menteri besar.

itu semua tersimpan dalam sanubari rakyat, mereka mungkin  takkan benarkan ditipu lagi, malah pkr  menganggap perhimpunan itu adalah kejayaan, boleh buat orang ketawa je.

TOLAK PEROSAK NEGARA

ps: rakan mengatakan, harap pkr teruskan berperangai sengal yang menyusahkan ini sampai pru, sebab perangai ini membolehkan pkr semakin dibenci. berapa ratus ribu $$$ agaknya habis untuk perhimpunan ini ye?

11 ulasan:

  1. perhimpunan cari makan beb..

    BalasPadam
  2. Malaysia ada rakyat 30,000,000. Macamana 10,000 sahaja nak mintak Najib berundur. Kalau 15 juta suruh Najib berundur pun beluim tentu bolih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana ada 10,000. kalau kata 5,000 pun susah nak percaya.

      Padam
  3. Dalam dunia ni, mesti ada golongan2 yang "kurang bijak" dan "mudah tertipu" ....gambar di atas menunjukkan di Malaysia ada lebih kurang 3,000 makhluk yang jenis macam tu.
    Kalau Jijjah sepat kering atau anak betina sundal dia suruh golongan2 "kurang bijak" golek2 maka golek2 la mereka semua.
    Papa pondan gay tua telah menurunkan ilmu berpolitik longkang kepada anak bini....ilmu MENIPU GOLONGAN2 "KURANG BIJAK"!!.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan kurang bijak tapi moron...

      Padam
  4. PKR
    PERHIMPUNAN KEBODOHAN RAKYAT

    Kerana wang ringgit dibayar sanggup menyebelahi pehak bangsat homo satu keluarga mahu jadi macam bapak ketum mereka.

    BalasPadam
  5. RM150 je mana cukup. Depa makan besar.

    BalasPadam
  6. Dah tak laku lagi dah

    BalasPadam
  7. Apa yg berlaku semalam adalah kaji selidik anak2 anwar utk tesis bertajuk 'adakah papa relevan di sogo'. Nampak gaya anak2 anwar semua sedang menangis di dapur rumah mereka di segambut kerana dapatan kajian menunjukkan papa semakin tidak relevan. Susah nak terima sebenarnya, tapi itulah realiti.

    BalasPadam
  8. PKR Laknatullah ni itu shj 'sumbangannya'pada negara... zalim pd TS Khalid dlu korang nk tutup mana wahai makcik sepat kering dn anak2 betina sundal ketum oiii....

    BalasPadam
  9. Satu org mengambil ruang lbh kurang 4 kaki persegi. Lebar jln 4 lorong lbh kurang 32 kaki. Jln yg nmpk dipenuhi org lbh kurang 200 kaki. 200 kali 32 bagi 4 bersamaan 1600 org. Campur la yg diri tepi tepi tu tmbh lg 1000 org, baru 2600 org. Manalah dtgnya sampai 10000 org tu ?

    BalasPadam