Jumaat, 10 April 2015

APA AGAKNYA ALASAN OLD TOWN BILA TIMBALAN MENTERI INI TERLALU MARAH KERANA ADA LIPAS DIDALAM....


sudah diberitahu, old town memang jenis perniagaan kiasu yang hanya mementingkan keuntungan berganda, baru-baru ini berkenaan gst, mereka membuat paparan grafik yang nampak sangat ada niat jahat terhadap kerajaan, mujurlah dikalangan rakyat malaysia cerdik dalam menilai, dibelasah habis old town white coffee dalam facebook milik mereka.

terbaru, bila timbalan menteri datuk saravanan amat marah kerana selepas menikmati prawn mee, beliau terperasan ada lipas, jadi adakah ini perisa tambahan dari old town?

kadang-kadang banyak yang telah dibongkar syarikat kiasu biadab ini, tetapi ramai juga tak sedar, orang kita juga berbondong-bondong makan dan minum dekat situ, harga dahlah mahal, patutnya kita sedar, tiada gunanya memberi keuntungan untuk old town white coffe tu.

ps: baik bantu orang kita berniaga, lagi bagus.

4 ulasan:

  1. Lipas add-on tu pun dah dikenakan GST!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. sebelum makan pergi ke dapur dulu

    BalasPadam
  3. Pernah tgk mrk loading bahan mentah. Pekerja warga asing mmg tak jaga kebersihan. Bhn mentah blm proses letak saja atas lantai kaki lima.

    BalasPadam