Khamis, 30 April 2015

apa benar upacara u turn pemuda pas kerana dibeli?

Berita terbaru, makin memanaskan keadaan pemuda pas pulau pinang?

Setelah ber iya-iya memboikot pkr pada prk permatang pauh, semalam mereka membuktikan mereka tidak mempu nak kecutkan telur pkr dan dap.

Upacara u turn itu sangat menjadi tanda tanya kerana cepat benar mereka mengalah, apa benar dakwaan mereka dibeli?

Tersebar sudah photostat cek bernilai rm2.5 juta, adakah jual kati ini sangat memalukan ini benar berlaku?

Kita harap pemuda pas pulau pinang jawab!! Sekiranya tidak benar, jatuh ooo reputasi pas camni.


6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Kena tunggu sebulan baru boleh duit tu.. tup2, cek tu rosak.. samada sign salah... tak pun orang yg menyain tu salah, tak munasabah cek tu xda duit dalam akaun..
      Kelabu mata.. buat penat je U turn..hahah.

      Padam
  2. Dah duga dah ingat ini zaman free ke......nnpk alim berserban...janggut tebal ...tudung labuh tutuo muka org ni lagi macam barua...perangai mcm barua...barua jual beli hukum agama...lagi sial...dah dibayar baru u turn....tok nik buat u turn sampai masuk kubo....adi awang pencalonan tertinggi belum jamin menang barua ni esok boleh dibeli masa perwakilan mengundi pilih presiden nnti..barya mcm ni yg puak anwarinas...syiah dan pasma dap suka ..mudah dibeli rasuah undi...semua barua alim kuching hasil didikkan tok guru dan adi awang juga...suka tuduh org lain rasuah tspi PAS lagi barua haramjadah rasuah...kepala butuh la PAS..barua jual beli hukum allah....puiiiii.

    BalasPadam
  3. PAS tetap PAS
    PARTI ANJING SURUHAN
    PEMUDA AKAL SEMPIT

    BalasPadam
  4. Parti yg tak ada maruah.Ptui....... nyesal aku.

    BalasPadam
  5. Rasa nya cek tu tidak genuine kerana kalau cek syarikat saiz lain dan cetakan pun bukan macam tu. Jadi amat diragukan.

    BalasPadam