Sabtu, 18 April 2015

Azmin makin goyang bila gerakan sulit untuk hijack kerajaan selangor terbongkar?

Panas berdesing bila penulis mendapat tahu akan ada gerakan sulit untuk membenamkan azmin ali dan sekutunya dap, ura-ura ini bertiup kencang apabila Khalid Ibrahim akan menjadi menteri besar semula.

Paling hebat hadi awang juga menyokong penuh untuk peralihan kuasa ini, 5 adun pkr akan melompat parti, 10 adun pas juga akan menyokong, serta adun bn juga akan bersama dengan pakatan menyelamatkan Selangor dari manusia hipokrasi, Azmin Ali dan dap.

Makin hebatlah drama di selangor selepas ini.

dari sumber
http://selangorpost.com/?p=1715

7 ulasan:

  1. WOW !!!
    This Is What You Really Want !!
    >>> CLICK HERE !!<<<

    BalasPadam
  2. hentila dari menjadi pembuat dan penabur fitnah...pengumpul fitnah dan penyambung lidah fitnah.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. sila nasihatkan blog-blog di sebelah juga, jangan jadi hipokrit

      Padam
  3. Azmin boleh kembali ke jamban menjual ais krim.

    BalasPadam
  4. Itulah dah cakap masuk politik ni kena pandai ibarat main catur.terleka sikit habis kena check mate .tapi yang saya tahu azmin memang tak pandai nak memimpin selangor rosak punah negeri kelahiran saya tapi nak buat macam mana sebab pengundi di selangor mi lagi percaya nak naik roket pergi ke bulan nak tengok planat mata lebam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon 1026, Lepas tu turun balik kat reban khinzir rm100 juta magik tak?...............fikir2lah orang Islam Selangor

      Padam
  5. Krn bil air selangor maka rakyat selangor dpt apa yg mrk tak ingin dr dap hari ini

    BalasPadam