Ahad, 19 April 2015

DALAM KATA KHABAR ANGIN, TAHAP KEGELABAHAN AZMIN SANGAT NYATA!!

Hangat dimedia sosial yang Selangor bakal ber drama lagi kerana 5 adun pkr akan melompat parti, gabungan pas+umno+bebas akan membuatkan azmin ali hilang jawatan menteri besar.

Malah perjumpaan antara khalid ibrahim dan hadi awang di indonesia menguatkan dakwaan itu.

Setelah kepanasan ceritera itu adakah ia benar atau tidak tetap menjadi buah mulut orang di Selangor.

Jadi azmin tidak tunggu lama untuk menidakkan khabar angin itu, katanya itu hanya khabar angin zaman purba, ia adalah propaganda barisan nasional.

Kesimpulannya dalam khabar angin bertiup kencang, gelabah juga azmin dibuatnya. Kira rasa terperanjat beruk jugalah tu.

Hahaha.

http://selangorpost.com/?p=1761

6 ulasan:

  1. Jada ke tak jadi ke...macam mana pun seronok jugak tengok si ASSmin Aiskerim tu terperanjat beruk....tapi aku jangka by now duit reseb yg TSKI simpan sebanyak RM3 beliun tu dah lebur dikerja kan dek berok2 tu...kesian rakyat Selangor...eich,eich,wich....

    BalasPadam
  2. Enough is enough, cukup-cukuplah mempermain2kan hidup rakyat. Rakyat dah bosan dengan Azmin, Anuar dan keluarganya, merosakkan masadepan anak-anak melayu.

    BalasPadam
  3. Harapan rakyat agar rancangan mengenai TSKI ni jadi realiti. Sangat penat mendengar cerita fasal kepincangan dan ketidakadilan pentadbiran kerajaan Selangor.

    BalasPadam
  4. Dulu Azmin jual bini Shamsida kepada Anwar untuk kekal setpol. Sekarang Azmin nak jual apa pulak

    BalasPadam