Rabu, 29 April 2015

Hanya mampu tersenyum dengan parti yang tidak ada prinsip ini!!

Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si keldai bukit
Kalau adik sedar diri
Parti mana yang sedang sakit?

Mula-mula garang, kira harapan untuk melihat keberanian parti pas melempang pkr dan dap akhirnya terbukti sudah, dalam pas, PASMA ada banyak $$$$, jadi faham-faham sendirilah...

Ketawa besar pkr dan dap, he he, small matter kawan-kawan.

Pemuda pas tarik balik boikot pkr di permatang pauh

PENDIRIAN TERKINI DEWAN PEMUDA PAS PULAU PINANG MENGENAI PRK P.PAUH.

1. Setelah berbincang dalam mesyuarat Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang yang turut dihadiri oleh Ust Muhammad Khalil Abdul Hadi (Timb Ketua Pemuda PAS Malaysia) dan Ir. Hj Khairil Nizam Khirudin (Naib Ketua Pemuda PAS Malaysia), maka kami sebulat suara telah memutuskan untuk akur arahan PAS Pusat bagi membantu gerak kerja PRK P.Pauh.

2. Dalam masa yang sama, kami juga tetap dengan pendirian kami sebelum ini supaya AMK P.Pinang menarik balik kenyataan melampau terhadap Presiden PAS dan memohon maaf.

Sekian, terima kasih.

MOHD YUSNI MD PIAH
Ketua Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang
29 April 2015

12 ulasan:

  1. Bukan nya susah nak "betulkan" pegangan puak2 pas ni... lemparkan RM.. RM.. RM... maka kalau lawan berak atas kepala dia pun, tak apa... inikan pula menjual agama....

    BalasPadam
  2. Salam...

    Mohon jasa tuan link kan blog :

    http://suaramelayubaru.blogspot.com/

    dalam bloglist tuan sebagai tanda sokongan kepada matlamat yang satu, memenangkan calon UMNO BN di Permatang Pauh dan Rompin.

    Terima kasih...

    BalasPadam
  3. Orang PAS ni minta maap lah...ciri pemimpin dia :
    1. tong kosong...
    2. bawak taik di ekor...
    3. otak di lutut..
    4. riak
    5. munafik
    6. bodoh sombong

    BalasPadam
  4. sama sahaja 3 x 5 atau 5 x 3 dengan pemuda pemudi bn, tak huloq tak buat kerja dah masyukk senyum sampai bibiaq belakang tengkok.
    aaku urut belakang hang hang urut belakang aku, semua tak ada prinsip

    BalasPadam
  5. PAS celakocelakocelako

    BalasPadam
  6. Pemuda yang bangang ini dah tau PKR akan menang sebab isu GST yang dominant dalam PRK P.Puah buat U-yurn sebab nanti tak dapat tahan malu dan jadi tak relvant.

    BalasPadam
  7. Pas dihududkan oleh pasma dan dap. Takebeer..

    BalasPadam
  8. Pelik tapi...
    Memang pelik..
    Dah lama dok atas pagar..
    Tgk dan perhati..
    Pas memang tak boleh lari dari amalannya yang suka menghalalkan cara..
    Org lain buat salah..
    jika mereka yg buat semua boleh jadi bersih..
    Bersih sebersihnya..
    Begitu juga dgn haji hadi yg lebih retorik dr benarnya.
    Mana pegangan kamu yg sebenarnya..
    Di mana pendirian kamu wahai Pas.
    Org yg katakan hudud masih belum dapat dilaksanakan di Malaysia dulu, kau berinya nama kafir dan tak boleh buat kawan..
    Org yg kata ayat yg sama juga sperti lawan politik dulu,kini ko dah pusingkan.
    Mana pendirian kamu
    Adakah kitab alquran yg dipakai pas tu ada dua makna...
    Mana tidaknya..DAP org yg terang2 tolak islam pula dijadikan kawan politik pula.
    Dulu Haram..
    Kini Halaaaallllll...
    Penyokong atas pagar..
    Boleh ke kiri boleh ke kanan

    BalasPadam
  9. vimax | pembesar penis | vimax original | vimax canada | obat kuat | obat vimax | pembesar penis | vimax | vimax asli | vimax original | pembesar penis | pembesar penis | penyubur sperma | obat kuat | viagra | proextender | perangsang sex | perangsang sex | perangsang sex | vimax | perangsang sex | pembesar penis | pembesar penis | pembesar penis | vakum payudara | pelangsing badan | alat sex pria | alat sex wanita | agen vimax asli


    _______________★★★★★★★
    _____________★★★★★★★★★
    ___________ ★★★★★★★★★★
    __________ ★★★★★★★★★★★
    _________ ★★★★★★★★★★★★
    _________ ★★★★★★★★★★★
    _________★★★_★★★★★★★★★
    ________ ★★★_★★★★★★★★★
    _______ ★★★__★★★★★★★★
    ______ ★★★___★★★★★
    ___★★★★★__★★★★★★
    ★★★★★★★_★★★★★★★
    _★★★★_★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
    ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
    ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
    _★★★ _____★★★★★★
    __★★★ ____★★★★★★
    ____★★___★★★★★★★★
    _____★★_★★★★★★★★★★
    _____★★★★★★★★★★★★★★
    ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★VIMAX ASLI★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
    _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
    _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
    _________★★★★★★____★★★★★★★
    _________★★★★★__★★★★★★★
    ________★★★★★_★★★★★★★
    ________★★★★★★★★★★
    ________★★★★★★★★
    _______★★★★★★★
    _______★★★★★
    ______★★★★★
    ______★★★★★
    _______★★★★
    _______★★★★
    _______★★★★
    ______★★★★★★
    _____★★★★★★★★
    _______|_★★★★★★★
    _______|___★★★★★★★

    BalasPadam
  10. terimakasih, semoga admin sukses selalu
    Obat Pembesar Penis Vimax Asli

    BalasPadam