Sabtu, 25 April 2015

KEPADA ADUN TAMAN MEDAN, AWAK KAT MANA?

Awak kat mana, awak kat mana?

Wahai haniza talha kalau prihatin sebagai adun taman medan jangan tunjuk muka bila masalah dah selesai ye.

Eleh bukan tak tahu perangai jibrauk pemimpin pkr ni, bercerita hak rakyat, bercerita untuk rakyat, bila rakyat ditimpa musibah, ohh tak mengapa umno ada, mereka boleh bantu, tak perlu risau, kami hal-hal musibah ni slow sikit nak settlekan.

Jadi buat penduduk yang terlibat dengan ribut petang tadi, cari sampai dapat adun anda, tak jumpa, hambat sampai ke pejabat dia, eh kata nak berkhidmad untuk rakyat.

ps: pkr bila sembang menjaga rakyat dialah paling teragung, tapi perihal sebenar hanya rakyat yang pendam perasaan je tahu perangai sebenar mereka.

5 ulasan:

  1. sendiri undi sendiri tanggung la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Rakyat Selangor memang bangang !!!!

    BalasPadam
  3. Wakil rakkyat yg perihatin..
    Rakyat plak perihatin kat wakil rakyat..
    Jgn ganggu wakil rakyat..depa banyak kerja..
    ..Kerja cakap banyak..

    BalasPadam
  4. Padan muka..pilih yg kaki kelentong..kena kelentong la...PADAN MUKA nak perubahan sangat..kan dah berubah tu...tanggung lah sendiri..wahai manusia spesis BANGANG DAN BODOH. Ada otak tak berakal.

    BalasPadam