Sabtu, 11 April 2015

PKR KATA PARTI ITU AKAN MANSUHKAN GST BILA MEREKA MENANG BESAR PRU NANTI!!

Pkr adalah parti anak beranak yang semua orang tahu, parti yang paling kelakar seram dengan ramai macai ketum didalamnya.

Malah pkr sekiranya nakkan kuasa walaupun dari rakan sendiri, mereka akan jatuhkan dengan cara kotor, contohnya cara mereka menjatuhkan Khalid Ibrahim ketika krisis mb Selangor tahun lepas, malah menggunakan strategi langkah kajang untuk hijack jawatan menteri besar dari Khalid.

Semua idea busuk ini dari rafizi gemuk dan si tuan ketum anwar ibrahim. Krisis buatan yang sengaja dilakukan untuk menaikkan wan azizah menjadi mb, tetapi akhirnya azmin ali yang berjaya menjadi hero pekasam dalam perebutan kuasa itu.

Jadi pkr mengatakan mereka akan memansuhkan gst sekiranya rakyat memilih mereka menjadi juara parti bila kemenangan bak juara bila pru14 nanti.

Jadi kepada yang masih percaya pkr ini parti menjaga rakyat, maka cukup malanglah bila anda percaya kepada parti rakus kuasa seperti pkr yang semua orang tahu pemilihan parti pun ada yang pecah kepala kena belasah, kahkah.

Guna modal gst setelah modal-modal politik yang lain sudah habis kulup tak boleh pakai. Rafizi hanya mampu memfitnah demi populariti.

15 ulasan:

  1. Kah kah..dulu nak kambus putrajaya..la nie dok gila gilakan..bole percaya ka??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Salam 1Malaysia,
    Sebelum nak percaya dgn janji pembangkang, kalian tengoklah janji-janji dlm pru13 dulu. Adakah janji ditepati atau tidak.
    Kalau sekadar tak tunai tu tak per, tapi terus bertentangan dgn apa yg dijanjikan. Lihat saja apa yg berlaku di Selangor oleh PKR dan di Penang oleh DAP. Janji harga air turun, sebaliknya semakin naik pulak. Macam tu ker nak dipercayai.....
    Jangan percaya dgn janji komunis....

    BalasPadam
  3. Inilah parti paling kelakar dlmdunia. Parti kencing rakyat dgn bantuan hamPAS yg bangang2 cerdik walau lbh kerusi tp duduk bawah tapak kaki. Dah la kerusi kurang boleh pulak hijack post MB.Bila dah tukar MB kot la negeri bertambah maju tapi makin mengundur ke belakang. Negeri no 4 kekurangan pelabur. Keh keh keh

    BalasPadam
  4. Dari kecik lagi, ibu dan ayah mengajar kita jangan menipu....

    Mak bapak ijjah ajar dia bukan saja untuk menipu, malah MEMFITNAH sekali...ok jer...maklum lah..menipu dan memfitnah ni memang amalan pondan2 seperti nuar dan fizi. Dah takde modal politik yang memajukan rakyat. Hanya bermodalkan PENIPUAN untuk mejatuhkan Kerajaan sedia ada.

    BalasPadam
  5. Mereka kaji akan naikkan lagi kadar GST tu sbb 6% terlalu rendah dirantau ini. Mana boleh jadi.

    BalasPadam
  6. Gst memang menguntungkan kerajaan. Tapi untuk rakyat x nampak lagi. Yang pasti hand phone yang aku beli lepas memang dah naik harga. Risau nak belanja lebih2..

    BalasPadam
  7. Ingat x depa kata menifesto bukan janji, so terajang pr pd pru14 nnt.pr x layak memimpin, contoh jawatan mb selangor dipenuhi drama yg sungguh hodoh lgi keji.

    BalasPadam
  8. Janji PRU13 sampai la ni pun x ditunaikan. x yah nak pecaya PKR ni. Cakap x serupa bikin. Contoh, baru ni cikgu KAFA nak jumpa MB fasal kenaikan elaun cikgu KAFA yg PKR janji pun gagal. Dah 2 tahun PRU13 berlalu janji tinggal janji...

    BalasPadam
  9. Janji najib je yg betul. 1 april tetap dia kotakan. Mana ada tipu...

    BalasPadam
  10. Apahal BN/UMNO nak LAYAN sgt. GERTAKAN si puak PKRSODOM/DAPBANGKAI-BANGANG-NAK-mampos, termasuk para pelajaq-BANGANG depa tu, psl. isu GST ni - dah muak rakyat! Mahupun psl. Altantuya!

    Baik BN/UMNO tumpukan mcm mana nak perbaiki keadaan flat-flat/kwsn. perumahan KOS RENDAH yg. MAJORITInya didiami rakyat MISKIN/TERTINDAS- yg.kebanyakan diDISKRIMINASI dari segi PENJAGAAN terutamanya dr. segi kebersihan. keselesaan dan keselamatan.

    Kalau aku pi kwsn ORANG KAYA terutamanya KONDO-KONDO mewah, bukan main bersih. selesa dan .selamat! Tapi di kwsn. perumahan/flat kos rendah; kebanyakan punya kotor, termasuk tpt. sampah, di jln-jln dan tangga-tangga, serta keadaan flat serta masjid yg. kelihatan buruk mahupun tangga-tangga yg. pecah cthnya keadaan amat menyedihkan di Flat Seri Indah di Lestari Perdana, Seri Kembangan. Dahlah kemudahan pengangkutan awam lansung tak dak berdekatan! Pasal SEKURITI - jgn. cakaplah; habuk pun takdak! Begitu juga, jgn. haraplah akan ada tmn. permainan/bilik komuniti/gelanggang sukan, apalagi yg. yg. cantik spt. di kwsn. org. kaya - lihat saja di Wangsa Maju; yg. juga penuh restoran yg. sewenangnya MENGOTORkan luar kedai, longkang dan kwsn perumahan - cthnya di Seksyen 2!

    Ya. di manakah PEMBELAAN utk. rakyat MISKIN/TERTINDAS kita yg. amat malang ini - di kwsn. perumahan/flat kos rendah!

    Jadi hentikan bincang lagi psl. GST dll yg. sengaja asyik dibangkitkan utk. MENJATUHkan YAB PM kita, , dan tumpukan pd. isu ini yg. lebih PENTING!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  11. Tengok jugak isu lebih penting dr. GST tu, yg. mana HAK/MARUAH BUMIPUTERA Islam/Melayu makin TERGADAI dan diPIJAK mcm. sampah kat NEGARA ISLAM kita ni; akibat PENGKHIANATAN golongan ELIT/PEMIMPIN Islam/Melayu-LIBERAL yg. terlalu MEMUJA omputih-mcm-si KULI-Barat/Zionis!! Lihat di http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2015/04/malay-massacre-in-maybank-part-2.html, Malay massacre in Maybank (Part 2) . Friday, April 10, 2015:

    ....."Ethnic cleansing"

    Geoff Stecyk joined Maybank in 2008 as previously the Head of Transformational Services for Maybank Group before being appointed to the present position of Group Chief Technology Officer on January 2014.

    …the Canadian educated and Balkan ethnicity Geoff took them in as permanent staff and most of them turned out to be non-Malays. ………

    Not all are Malays but so happen majority of the victims and the upcoming victims are Malays.

    Upon enquiry with some old friends in Maybank, the IR that took the IT Department cases were mostly non-Malays, sorry to say Chinese in fact and Managers under Geoff's are also mostly Chinese. Maybe Geoff developed prejudice against Malays during his days at Southern Bank and too much interaction with his Chinese subordinates………

    Nek Tempoyak.



    BalasPadam
  12. Tak boleh percaya dgn PRngok ni....dorang auta je lebih..

    BalasPadam
  13. Tak da sapa lg yg pecaya ngan pr. Nuar dh msuk dalam. Selangor isu air x abis2. Penang pemerintahan kuku besi. Tp yg heran nape x pasal2 najib wat hal jatuhkan imej dia sendiri. Rakyat x peduli isu selangor ker, isu penang ker, isu kuarga nuar ker. Yg rakyat mau tau sapa yg bela mereka bila susah. Skang gst dh bagi rakyat susah. Ingat pru depan rakyat nak sikong lagi ker??..

    BalasPadam
  14. Dari mula lagi PKR adalah sebuah parti politik yang songsang fahamannya tentang ajaran Islam itu sendiri. Buktinya adalah pegangan sesat yang masih dibawa dan tidak berubah (sehingga sekarang) bekas Ketuanya DSAI yang berpendapat tidak mengapa jika pihak gereja hendak mensyirikkan kalimah Allah.

    Sekiranya kamu adalah ahli PKR dan masih berugamakan ajaran Islam cuba anda semua fikir makna kepada ayat Al Quran surah An Nisa 4:48.
    Sesungguhnya Allah tidak akan mengampunkan dosa syirik mempersekutukanNya (dengan sesuatu apajua), dan akan mengampunkan dosa yang lain dari itu bagi sesiapa yang dikehendakiNya (menurut aturan SyariatNya). Dan sesiapa yang mempersekutukan Allah (dengan sesuatu yang lain), maka sesungguhnya ia telah melakukan dosa yang besar.

    Didalam bahasa pasar bangsa Melayu maknanya " Allah ampuni semua dosa kecuali dosa syirik".

    Jadi terpulanglah sekiranya tuan-tuan lebih takut kepada orang seperti Anwar Ibrahim atau orang dalam DAP sekutu kuat mereka seperti Kit Siang, Guan Eng, Nga atau Ngeh atau lawyer musuh Islam seperti Ambiga melebihi rasa takut anda kepada Allah sendiri. Maka tunggulah saat dan ketikanya ketika itu menyesal pun tiada gunanya.

    BalasPadam