Isnin, 27 April 2015

PROJEK UNTUK ORANG KAYA ANCAM KESELAMATAN PELAJAR SEKOLAH MENENGAH AGAMA DI KAJANG


penulis mudah nak beritahu kepada semua pengundi kajang yang dulunya cukup cerdik, bila ada masalah sebegini, adakah adun hebat itu akan membantu menyelesaikannya? adakah kerajaan negeri yang super hebat itu, akan menilai keadaan sebenar di sekolah menengah agama tersebut?

sudah-sudahnya umno juga menjadi sasaran dan tuduhan, sedangkan yang luluskan projek untuk orang kaya sebegini siapa agaknya? kalau dimasa kelulusan projek ini hanya melihat keuntungan, nampaknya bangsa kita di sepak terajang sahaja walau mereka tahu sekolah disebelah sahaja. tidak sampai 100 meter katanaya.

jadi, kepada kepala otak yang mengatakan adun kajang cukup prihatin terhadap pengundinya, cuba tengok cermin, luku kepala anda dengan kuat kerana begini sembangnya hendak menjaga rakyat, tetapi rakyat pula menanggungnya.

sudahlah banjir kerap kali berlaku di pekan kajang, menjadi persoalan, rakyat di kajang bertanya, mana pergi adun yang dulu menang bergaya bak heroin penyelamat rakyat?

kepada yang membaca, kepada melayu yang hebat pemikirannya, anda ada otak fikir, layakkah orang sebegini menjadi ikon keadilan untuk rakyat?

ps: tuntut penjelasan dari adun kajang serta kerajaan selangor perihal serius ini, yang jadi mangsa pelajar sekolah agama, keselamatan mereka itu penting.

sumber sumber

1 ulasan:

  1. Nek Jijah patut sedar dia sudah tua.. dok rumah je jaga anak cucu & sekali sekala liwatlah suami di penjara moga dia jadi insaf & bertaubat..

    BalasPadam