Isnin, 27 April 2015

UMNO MANA RETI HUKUM, KATA PENYOKONG PKR BERKENAAN GAMBAR INI!!

rasanya, bila kuasa sudah yakin dan pasti dalam tangan, mereka sudah terlalu yakin benar dengan apa yang mereka lakukan, sampai nak berkempen, dalam surau, alas meja pun guna sejadah, dibawa pula nyonya dap masuk dalam, ini ajaran apa ni?

kalau dicakap lebih-lebih karang, dikata kita ni mana reti hukum, tak belajar agama, tak faham situasi, ai politik kepala jibrauk bawaan pkr makin hancing, sehancing kencingan pemimpin-pemimpin mereka.

jadi apa komen kita nak beri kepada mereka-mereka ini?


ps: matlamat menghalalkan cara, tak mengapa pr buat ok sahaja.

7 ulasan:

  1. Dasar perosak-perosak Islam.

    BalasPadam
  2. kalau berak main lap, aurat tak tutup, apa cite ni, boleh ke masuk. Kalau tak boleh apahal para muslim dan muslimah yang ada kat situ buat dek je. Tak ada ke tempat lain yang lebih sesuai.

    BalasPadam
  3. Bangsat cina kapir ni , melayu yg ada kat situ bodoh ponggong agaknye

    BalasPadam
  4. Biar lah ALLAH yang menghukum mereka. Demi nafsu yang keterlaluan semua nya boleh dan halal bagi mereka. Tunggu petunjuk ALLAH.

    BalasPadam
  5. dalam surau ke tu..bukan kat dalam dewan sukan ke, nmpak line untuk court dan kerusi pengadil kat tepi tu.

    BalasPadam
  6. tgk yg baju hijau tu wat sejadah mcm alas kaki...ikut logik kalo kt dewan sukan xyah la buka kasut...ade ke org main takraw xpakai kasut...lebam ibu jari kaki mcm tu...

    BalasPadam
  7. wat sejadah mcm alas kaki..- ko sembahyang letak sejadah atas kepala ker?Ini bukan surau, tapi dewan sukan nmpak ada line untuk court dan kerusi pengadil kat tepi tu- bukan kerusi khatib atas mimbar! Apa masalahnya sejadah dijadikan lapik meja? Korang nak tido atas tu pun tak ngapa asalkan jgn korang kencing atau berak. Kentut pun tak ngapa....

    BalasPadam