Rabu, 13 Mei 2015

MENGAPA TIADA KECAMAN TERHADAP KIT SIANG WAHAI ORANG PAS?

Inilah drama, drama si macai pembangkang, asal isu hudud, dihala ke umno ibarat umno ini tiada maruah, tidak beragama, kafir, bermacam-macam tuduhan keterlaluan dibuat demi melaksanakan perbalahan politik.

Bagaimana kit siang boleh menjadi jurucakap yang katanya hudud belum boleh dilaksanakan disini, apa dia sudah mendalami segala hukum hakamkah? yang menjadi persoalan mengapa puak-puak pas baka jebon membiarkan perihal ini, sedangkan pas sendiri memperjuangkan hukum hudud.

Semakin gila cara politik begini, tidak pasti pemahaman orang pas sendiri macamana adakah ikut bulat-bulat, kata yes, atau kata kit siang belajar dari umno?

Ni apa semua ini? kalau anda biasa menjual agama kamu kerana kuasa, percayalah laknat besar menantimu.

KOMUNIS ORANG KITA HANGGUK, KUASA MELAYU KITA LUDAH, CILAKA PUNYA PENYEMBAH DAP!! PASMA DAN DAP TENGAH GELAK SAKAN NAMPAK!!

video



7 ulasan:

  1. kite pun tak bekenan dengan DAP

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS tak da TELOQ...

      Baru padan muka semua......

      Padam
    2. kawe sokong pendapat demo..
      dgn unmo (org melayu) je nak tunjuk hebat..puiii

      Padam
  2. Apa KEJADAHnya si PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG DAPBANGKAI BABI asyik nak berlagak dia TUAN kat NEGARA ISLAM; pusaka nenek moyang berzaman kita ni?!

    Malangnya memang ada pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL-PENGKHIANAT yg. akan terus MENGHANCURkan UMNO dan PAS! Depa di ni tak peduli lansung nasib umat Islam/Melayu-MISKIN/TERTINDAS di NEGARA ISLAM kita ini, mahupun diperingkat global - tapi dok sibuk mengKAYAkan anak-beranak dan keturunan depa saja!

    Kerana itulah KEBENCIAN yg. makin MENINGKAT, berjaya disebarkan oleh PENGGANAS ANTI-ISLAM/Melayu dari DAPBANGKAI/PKRSODOM terhadap Islam/umatnya termasuk PENDATANG/PELARIAN ISLAM, terutamanya dari pelarian ISLAM Rohingya; akibat PENGKHIANATAN pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL ini sendiri!

    Sampaikan si CINA RASIS ni boleh dibenarkan buat keputusan untuk MENGHALAU bot-bot pelarian Rohingya yang KELAPARAN dan MISKIN; dari NEGARA ISLAM kita ini; mcm. si Cina RASIS ni lebih berkuasa dari DYMM YDPA sebagai KETUA AGAMA/KETUA NEGARA/KETUA ATM serta dari YAB PM kita?! Geram betul aku!

    Lihat di http://www.presstv.ir/Detail/2015/05/13/410837/Malaysia-Rohingya-Myanmar , Malaysia vows to turn away migrant vessels, Wed May 13, 2015:

    Malaysia has joined neighboring Indonesia in vowing to turn away vessels carrying migrants, many of whom are Myanmar’s persecuted Rohingya Muslims, to Southeast Asian shores, as human rights groups warn of a humanitarian catastrophe.

    The country’s top coast guard official, Tan Kok Kwee, said Wednesday that it would turn away any boat that enters its waters, except in cases in which there is an imminent danger of a vessel sinking......

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nek, biar padan muka PAS..Memang patut mereka di ludah olih DAP..dah takde maruah dan harga diri lagi dah.

      Padam
    2. Eeeehh!!! Orang Pas berebut-rebut JILAT sedut Kahak Lim Ks...anok beranok...sbb nnt tak dapat duit...

      Ulamak Tersohor Pas Mat Sabu, Mujahid, Hanipa Maiden, khalid Samat, semuanya BUNCIT PERUT makan kahak DAP.

      Ahli Pas jugak yg melopong, kurus kering, Derma-Derma..., Mat Sabu suruh Babi Baju Merah pie sodok duit....

      Padam
  3. apa sahaja isu babitkan kerajaan bukan main hebat pas marah maki, siap sokong dap lagi nak jatuhkan TH dan baitulmal di sarawak tp bila dap kecam hudud pas senyum suka...politik cipan apakah pas bawa ni...lg jijik dr khinzir cara politik pas ni..dulu mahathir dikecam bagai nak gila sbb katanya menentang hudud, skrg pas siap jemput kit siang penentang tegar hudud di bumi kelantan sendiri di pentas kebanggaan arwah nik aziz tp org pas seakan setuju puas hati dgn penentangan kit siang...mcm celaka cara politik pas..

    BalasPadam